Koskaan mitään irl?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Haluan,mies ei...
- Anonyymi00002
olen aika ujo.
- Anonyymi00003
nännikki sisäänpäin kääntyneet :/
- Anonyymi00006
Toi on helppo korjata jos naisesta kyse ,yks imaisu per nänni se on siinä.
- Anonyymi00004
Se selviää irlissä juttelemalla. Jos kyseessä ei ole eksä, vaan ihan vaan ihastus, niin sitten on hyvinkin mahdollista.
- Anonyymi00005
Taitaa olla mahdoton tehtävä siirtää asia irl
Kumpaakaan kun ei puhelut huvita .!
Ja asun niin prkl kaukana.
Mun syytäjän kaikki on ettei toimi .
Minä olen se kipeä ja köyhä meistä
Jonka mahdollisuudet on heikot !!!
Herra itse niin täydellinen ettei tee mitään siihen suuntaan että olis mahdollisuuksia
Minun pitää hoitaa .
Ja mun mahdollisuuksilla
on ehkä kymmenen vuoden päästä on varaa nähdä!
Eikä mun reissurseilla muuteta toiselle puolen Suomea .
Hyvä kun hengissä pysyn sillä mitä on .
Ihanaa kun ei rakastakaan ikinä auteta !
Itte pitää tehdä ja järjestää
Täysin vaikka ei aina jaksa sitä yksinäisyyttä !!!
Alkaa mennä miesten kiva puheisiin usko
Seuraavan miehen jos sellainen vastaa vielä
Tulee on osallistuttava itse enenpi.
Näytettävä selvästi se rakkaus muhun teon .
Puheet kun jää puheeksi vain
Naiselta - Anonyymi00007
oliko nimi;L Harri-Hullu Pippel-MM'än.
- Anonyymi00008UUSI
En halua yhtään mitään miks piyäisi kun olet mt potilas ei sun kanssa voi mistään jutella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,831507- 811345
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?811281Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan163876- 56872
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl38775- 58740
Mustikanpoimintaa
Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika86734Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon130662Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu18638