Englanti pelasi hyvin, otti ylhäältä kiinni Argentiinan hyökkäykset siihen asti, kun Entlanti sai maalin.
Sen jälkeen Englanti vetäytyi ja antoi Argentiinan hyökätä loputtomasti. Siinä vaiheessa oli kaikille katsojille selvää, että Argentiina voittaa pelin.
Tämä on niin classinen virhe, ettei sitä voinut olla tietämättä Englannin valmentaja ja yksikään pelaaja. Puolustamalla ei yksikään joukkue koskaan ole voittanut ottelua.
ottelu voitetaan hyökkäämällä ja tekemällä maaleja.
Näitä classikko vierheitä olen nähnyt kymmeniä kertoja, joten jokaisen pelaajan ja valmentajan täytyy tuo tietää.
Saiko englantilaiset pelaajat rahaa, kun antoivat tahallaan Argentiinan voittaa?
Peliä pitää jatkaa juuri sillä tavalla, jolla on päästy johtoon. Sitä täytyy jatkaa pelin loppuun asti! Teki Englanti tahallaan tuon tyhmyyden huippun eli pelityylin vaihtamisen maalin jälkeen?
Minulla ainakin on vahva epäilys.. Eihän Argentiinaa puolustamalla voiteta, kun annetaan Argentiinan hyökätä loputtomasti ja kaikki pelaajat vain vetäytyvät omalle maalille?
tämä oli outo peli Englannilta! tiesivät varmaan itsekin, että tämä peli hävitään. Se oli siis ilmeisesti tavoite?
Antoiko Englanti Argentiinan voittaa - liikkuiko raha?
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Muutoin näissä voittajissa ei ollut yllätytä.
Neljä maata maailman rangingissä kärjessä ovat juuri päässeet mitalipeleihin.
Yllätys oli siis se, ettei mitään yllätystä tullutkaan!- Anonyymi00003
Aika kummallista on se että Argentiinan pelaajat levittävät samaa paskaa kuten aina malvinas saarista ilman seurauksia? Mitäköhän olisi tapahtunut jos Meksiko olisi vaatinut Texasia tai Kaliforniaa? Britit olisivat voineet kertoa, että miten meni viimeksi? Vaikka nyt on pääministeri vähän toista maata?
- Anonyymi00002
Norja olisi sen yllärin voinut tehdäkin ellei puolueellinen tuomari olisi avittanut Englantia voittoon.
- Anonyymi00004
Ei antanut. Englanti pääsi välierään puhtaasti FIFAn ja VAR in avittamana kun FIFAn infantiino veti housunsa kinttuun ja väänsi kunnon lämpimät rieskat koko jalkapallon päälle ja pyyhki takalistonsa Norjan lippuun.
Nämä ovat olleet rumat kisat mutta kelleppä se yllätyksenä tulee kun karavaani siirtyi USAhan. Kahdet aikaisemmat kisat olivat reilut ja hienot Qatarissa ja Venäjällä.
Qatarissa kenties kaikkien aikojen parhaat jalkapallon MM kisat. Qatarin Finaali ainakin oli kaikkien aikojen paras MM Finaali!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398