Jos kykenet ottamaan sen yhteiskuvan fillarin ääressä, niin kerron täällä kaikki tietoni ja annan kotiosoitteeni myös ja liitän sinut facekaverikseni. Sitähän sinä olet aina toivonut.
2010
Nyt Numba ota oksat pois, Tyttö päästi vuoden sammakon.
>§<
TämäOn OmanAloituksen Arvoinen.
24
109
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Vuoden sammakko on se että Numba ei kykene ottamaan yhteiskuvaa vaimon kanssa kenenkään wolttikuskin fillarin äärellä Pähkinärinteessä, koska vaimo pelkää perheväkivaltaa eikä wolttikuski ole sopivasti paikalla silloin jos vaimo saattaa Pasasen sairaalaan tms.
- Anonyymi00002
Jos olet oikeassa niin minä liityn Pattayan rakkaaksi, mutta väärässä olet, tosin nyt se totuus kummankin osalta joko tapahtuu tai ei.
>§< - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos olet oikeassa niin minä liityn Pattayan rakkaaksi, mutta väärässä olet, tosin nyt se totuus kummankin osalta joko tapahtuu tai ei.
>§<Aiemmin esitellyt selkeästi noin kolmea eri rahtipyörää ja aina erilaisilla kuljetusratkaisuilla joten ei ole epäilystä etteikö kyseessä olisi wolttikuskin fillari.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aiemmin esitellyt selkeästi noin kolmea eri rahtipyörää ja aina erilaisilla kuljetusratkaisuilla joten ei ole epäilystä etteikö kyseessä olisi wolttikuskin fillari.
Kuten sanoit ja kuten minä sanoin, aika näyttää mitä Numba tekee.
Laajennat siis jo asiaa eri selityksellä eli omistussuhteella joka nyt on täysin huuhaata, joten lyöppä aitolohen hinnalla veto onko Numballa tositteita ostoksestaan.
>§< - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuten sanoit ja kuten minä sanoin, aika näyttää mitä Numba tekee.
Laajennat siis jo asiaa eri selityksellä eli omistussuhteella joka nyt on täysin huuhaata, joten lyöppä aitolohen hinnalla veto onko Numballa tositteita ostoksestaan.
>§<Miksi Senssu selittelet Pasasen puolesta ja sanelet sääntöjä kun asia ei kuulu sinulle mitenkään?
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi Senssu selittelet Pasasen puolesta ja sanelet sääntöjä kun asia ei kuulu sinulle mitenkään?
En ole selitellyt sanaakaan Numban puolesta, älä väännä Savolaisuuttasi tähän juttuun.
Tyttö2010Neitinen sanoi julkaisevansa tietonsa tällä palstalla joten siis kaikille tätä palstaa lukeville, myös näin ollen minulle.
Kuulu mitenkään minulle .... Kuules kyllä todellakin kuuluu minulle, koska kun saan tietooni luvatut tiedot, niin sitten alkaa tapahtumaan todella vastinetta mitä olen itsestäni saanut lukea Dillen toimesta.
Että näin tällä kertaa, en tiedä mutta toivon että Numba nyt toimii, ja kuten sanoin aika näyttää mitä hän tekee.- Anonyymi00006
SENSSU kirjoitti:
En ole selitellyt sanaakaan Numban puolesta, älä väännä Savolaisuuttasi tähän juttuun.
Tyttö2010Neitinen sanoi julkaisevansa tietonsa tällä palstalla joten siis kaikille tätä palstaa lukeville, myös näin ollen minulle.
Kuulu mitenkään minulle .... Kuules kyllä todellakin kuuluu minulle, koska kun saan tietooni luvatut tiedot, niin sitten alkaa tapahtumaan todella vastinetta mitä olen itsestäni saanut lukea Dillen toimesta.
Että näin tällä kertaa, en tiedä mutta toivon että Numba nyt toimii, ja kuten sanoin aika näyttää mitä hän tekee.mitä vastinetta todella alkaa tapahtua?
Anonyymi00006 kirjoitti:
mitä vastinetta todella alkaa tapahtua?
Ei kuulu sinulle mitenkään ja mun kanssa sun on turha ryhtyä riitelemään tässä nyt puheena olevassa asiassa.
Minä lopetan tämän keskustelun sun kanssa tähän.- Anonyymi00008
SENSSU kirjoitti:
Ei kuulu sinulle mitenkään ja mun kanssa sun on turha ryhtyä riitelemään tässä nyt puheena olevassa asiassa.
Minä lopetan tämän keskustelun sun kanssa tähän.Ei kuulu sinulle mitenkään .... Kuules kyllä todellakin kuuluu minulle, laita omat tietosi framelle, koska kun saan tietooni nämä tiedot, niin sitten alkaa tapahtumaan todella vastinetta mitä olen itsestäni saanut lukea sinun PuskaSenssu toimesta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aiemmin esitellyt selkeästi noin kolmea eri rahtipyörää ja aina erilaisilla kuljetusratkaisuilla joten ei ole epäilystä etteikö kyseessä olisi wolttikuskin fillari.
Sinä olet täysin harhainen kyllä pyöriä on vain yksi, mutta olen muuttanut varsinkin paremmin tarpeisiini eka viritys oli laukkaja, toinen oli iso metallikori, kolmas on jaoin tarakan kahteenosaan toiseen mp:boxi, ja pieni metallikori...
Tämä pyörä on erittäin harvinainen suomessa, kerran taisi tulla keltainen vastaan, pyörä on usa:n suosituin, radpower bike, radwagon 4. ne kaikki wolttiikuskit ajaa halvoilla kiinalaisilla enway tai jotein, tuo ei edes sovi lähetin pyöräksi, se on iso ja painava 38kg, tuon mallin myynti on lopettu.
Eniten pyörää on myyty lapsiperheelle, siinä kulkee helposti kaksi pentua mukana, jopa heille on lisävarusteena istuimet, jalkatuet, mutta minulla on vain peruspyörä. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kuulu sinulle mitenkään .... Kuules kyllä todellakin kuuluu minulle, laita omat tietosi framelle, koska kun saan tietooni nämä tiedot, niin sitten alkaa tapahtumaan todella vastinetta mitä olen itsestäni saanut lukea sinun PuskaSenssu toimesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä .... katos katos ja "kuinka yllättävää".
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kuulu sinulle mitenkään .... Kuules kyllä todellakin kuuluu minulle, laita omat tietosi framelle, koska kun saan tietooni nämä tiedot, niin sitten alkaa tapahtumaan todella vastinetta mitä olen itsestäni saanut lukea sinun PuskaSenssu toimesta.
Sorry, en laita.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinä olet täysin harhainen kyllä pyöriä on vain yksi, mutta olen muuttanut varsinkin paremmin tarpeisiini eka viritys oli laukkaja, toinen oli iso metallikori, kolmas on jaoin tarakan kahteenosaan toiseen mp:boxi, ja pieni metallikori...
Tämä pyörä on erittäin harvinainen suomessa, kerran taisi tulla keltainen vastaan, pyörä on usa:n suosituin, radpower bike, radwagon 4. ne kaikki wolttiikuskit ajaa halvoilla kiinalaisilla enway tai jotein, tuo ei edes sovi lähetin pyöräksi, se on iso ja painava 38kg, tuon mallin myynti on lopettu.
Eniten pyörää on myyty lapsiperheelle, siinä kulkee helposti kaksi pentua mukana, jopa heille on lisävarusteena istuimet, jalkatuet, mutta minulla on vain peruspyörä.Onko Numba tuossa https://ibb.co/4RLKCVDt tarakalla se StarTrekTekoÄlyRobotti jonka kanssa kuulemma kävit kovan kamppailun ja voitit?
>§< - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä .... katos katos ja "kuinka yllättävää".
Joo... todellakin "yllättävää" kuinka tämä kuvio toistuu. PuskaSenssu panikoi, kellohameeseen pärähtää löysät hätäpasaset, ja kun ei kykene vastaamaan huuteluunsa puskasta, niin aloittaa viestien poistelun.
- Anonyymi00007
Palataan huomenna asiaan, pidä 2010 lupauksesi, toisin en usko sanaakaan juttujasi, koskaan... Ostin pyörän puolitoista vuotta sitten, olen ajanut tänä kesänä joka päivä vajaa 20 km, nollasin matkamittarin kun otin pyörän varastosta, keväällä vaihdoin eturenkaan originaaliksi, fillari koko on 22x3 eli läskirenkaat, 4.5 bar paineella vanteelle, ajopaine 2.80 bar, ostin toisen akun yhdellä ajaa noin 50 kilsaa, lataus kestää 5-8 tuntia... Muista pyöristä poiketen vanteelle sopii myös moottoripyörän renkaat, ostin varastoon pirellin 18x3 ja michelin sisuskumit, mutta asennan ne vasta ensi kaudelle, ja silloinkin vain takarenkaan... mp renkaat maksavat moninkertaisesti aluperäisrenkaisiin verrattuna...
- Anonyymi00011
Olet taas kännissä ja roolit menee sekaisin. Ihan turhaa googlailla rahtipolkupyörän specsejä kun sitä ei ole tarkoitettu ulkoiluun eikä pyöräilyyn vaan kauppatavaroiden kuljetukseen. On täysin kiistatonta että koetit myydä vastaavanlaista polkupyörää Torissa. Siitä se selvisi osoitteesikin helposti.Niinkuin Kymppi sanoi, sinä et pysty pyöräilemään tuossa kunnossa ja jos vaimosi olisi kotona niin olisit esitellyt ne sormukset vaimon sormissa jo kymmeniä kertoja.
- Anonyymi00013
Alkuperäinen rengas on thaimaalaisvalmistetta, via tai vio niminen firma, 22x3 on kuten sanoin hyvin harvinainen, ostin kokeeksi yhden kiinalaisen 22x2.25 sillä ajoi sen yhden kesän, sitten vaihtoon, thaimaasta tilattuna rengas maksaa 78euroa, +P&P suomeen 20.00 euroa+ tullit ja verot jos niitä menee, eli yksi pyörä maksaa noin 100 euroa kuluineen, michelin pilot 80x90x18 maksaa muutaman satasen...
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Alkuperäinen rengas on thaimaalaisvalmistetta, via tai vio niminen firma, 22x3 on kuten sanoin hyvin harvinainen, ostin kokeeksi yhden kiinalaisen 22x2.25 sillä ajoi sen yhden kesän, sitten vaihtoon, thaimaasta tilattuna rengas maksaa 78euroa, P&P suomeen 20.00 euroa tullit ja verot jos niitä menee, eli yksi pyörä maksaa noin 100 euroa kuluineen, michelin pilot 80x90x18 maksaa muutaman satasen...
Mistä löysit Michelinin renkaan noilla mitoilla/hinnalla? Kun ainut noi mitat täyttävä rengas on Continental https://mprenkaat-store.com/shop/continental-80-90-18-45p-tl-contistreet/ Hintaa huimat 62,78€
- Anonyymi00016
Tuossa on kuvia aamuisesta fillariretkestä, kilometrejä on yhteensä 777, tälle kesälle...
Alahan laittaa 2010 tietosi framelle, tuskin pidät sanaasi...
https://ibb.co/bfBdk2G- Anonyymi00019
Posso ottanut taas peilikuvan itsestään! Eikö guru osaa muuttaa puhelimen asetuksia?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Posso ottanut taas peilikuvan itsestään! Eikö guru osaa muuttaa puhelimen asetuksia?
Posso on yhtä ruma oikein- taikka väärinpäin: https://ibb.co/fzRKTj4N
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Posso on yhtä ruma oikein- taikka väärinpäin: https://ibb.co/fzRKTj4N
Mielenkiintoinen tuo paita, onko alkuperäinen?, numball...
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mielenkiintoinen tuo paita, onko alkuperäinen?, numball...
Varmaan HuaHin -originaali, taikka suoraan Temusta ;-)
- Anonyymi00023
Kyrvånsyylå on peppunen isännälleen, pepunlipittäjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993171Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt502585Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.541410Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3391194- 431141
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154931Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11911Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587402 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk54710- 38695