Enkä minä, niin oliko tämä tässä sitten mies? 😟
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
No eikö se jo sovittu toisessa ketjussa. Montako aloitusta aiot samasta aiheesta tehdä.
- Anonyymi00007
Ööö tämä ketju ei liity toiseen ketjuun mitenkään.
- Anonyymi00002
Eräs vois laittaa viestiä suoraan,eikä täällä!
- Anonyymi00003
No laita perkele et taida enää uskaltaa
- Anonyymi00005
Sovittiin ettei laiteta. Menneet on menneitä.
- Anonyymi00004
Eihän me olla laiteltu ja eiköhän se muutenkin ollut jo aikaa sitten siinä. Eiku tässä.
- Anonyymi00018
Koit silti tarpeelliseksi vastata. Juu oli oli..
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Koit silti tarpeelliseksi vastata. Juu oli oli..
Enkö saa kirjoittaa? Mikäs tää homma on, että niin monessa kohtaa tullaan just mulle sanomaan täällä tuota samaa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Enkö saa kirjoittaa? Mikäs tää homma on, että niin monessa kohtaa tullaan just mulle sanomaan täällä tuota samaa?
Saat tietenkin, ja minä vastata. Kirjoitat vähän juupas eipäs tyyliin, ehkä siksi. Tiedätkö edes, mitä haluat?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Saat tietenkin, ja minä vastata. Kirjoitat vähän juupas eipäs tyyliin, ehkä siksi. Tiedätkö edes, mitä haluat?
Naimisiin ja lapsia...
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Naimisiin ja lapsia...
Vastasit sitten minun puolestani eikä vastaus ole lähelläkään oikeaa.
Tiedän, mitä haluan, mutta aina ei voi saada juuri sitä, mitä haluaa. - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vastasit sitten minun puolestani eikä vastaus ole lähelläkään oikeaa.
Tiedän, mitä haluan, mutta aina ei voi saada juuri sitä, mitä haluaa.No vähän ihmettelin, että noinko olisit vastannut, edellisten perusteella. Mitä haluat? Annan vinkin, että älä tyrmää liian aikaisin asioita vaikka ne ei 100 % menisi halusi mukaan. Jos on liikaa odotuksia, niille tuskin koskaan löytyy vastetta. Itse haaveilen parisuhteesta, jossa kasvetaan yhdessä, ei mitään diipa daapa yhteiskuntanormeja, vaan jos on hyvä olla yhdessä, aloitetaan siitä.
- Anonyymi00006
ajan yli :)
- Anonyymi00008
Tuu syliin...
- Anonyymi00010
hååmååå!! :) 🤦♂️
m-m
- Anonyymi00011
En minä luovuta.
- Anonyymi00017
Siltä näyttäå että luovutat
- Anonyymi00023
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
- Anonyymi00024
Nainen miksi et itse laita viestiä miehelle?
Miksi odotat että se olisi vain miehen tehtävä?
Tasa-arvon nimissä tee nainen asian hyväksi jotakin ja laita miehelle visti tai soita!- Anonyymi00025
Tasa-arvo! Sieltä se tuli. Kuulepa kun biologia ei muutu vaikka naisilla olisikin sama palkka samasta työstä, samat opiskelumahdollisuudet ja samat oikeudet äänestää kuin miehillä. Nainen ja mies on erilaisia biologisesti.
Sivusta toteankin, että naaraat eivät jahtaa uroksia. - Anonyymi00027
Saan syytteen ahdistelusta sitäkö haluat ja sittenhän saat sen paikan.
Olen tehnyt jo monet yhteys otot irl ja seuraava yhteyden otto ilman irl vastausta koituu minulle epäonneksi,en silloin tee sitä. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Saan syytteen ahdistelusta sitäkö haluat ja sittenhän saat sen paikan.
Olen tehnyt jo monet yhteys otot irl ja seuraava yhteyden otto ilman irl vastausta koituu minulle epäonneksi,en silloin tee sitä.Mikset luovuta paikaa pois?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikset luovuta paikaa pois?
Koska minä pidän siitä paikasta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tasa-arvo! Sieltä se tuli. Kuulepa kun biologia ei muutu vaikka naisilla olisikin sama palkka samasta työstä, samat opiskelumahdollisuudet ja samat oikeudet äänestää kuin miehillä. Nainen ja mies on erilaisia biologisesti.
Sivusta toteankin, että naaraat eivät jahtaa uroksia.Oletko nyt varma, että haluat pariutumisasiat kuten ne menevät biologian puolella, ilman ihmisten päälleliimaamia sosiaalisia konstruktioita?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121766
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26491
- 53463