Marja aika on parhaimmillaan käynnissä ja syksyä pukkaa, päivä on lyhentynyt aamusta ja illasta yli tunnilla eli yli kaksi tuntia
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Voe hyvänen, malliisa on menny!!
- Anonyymi00002
Sama tilanne tasan vuosi sitten, mustikat ja lakat maukkaampia nyt
- Anonyymi00003
Nyt kaikki työttömät herätys, töitä marjametsässä kaikille.
- Anonyymi00004
Kaupungilla kerkee tehdä sitä vähääkään.
- Anonyymi00005
Rakastan syksyä, luonto rauhoittuu🍁
- Anonyymi00006
Niinpä on, kun uskaltaisi marjaan mennä. Karhu tuossa lähellä oli myllänny muurahaispesän ja kääntänyt pari kantoa.
Saa marjat olla, hedelmiä syön ensi talvena.- Anonyymi00007
Minä syön karhunlihaa.
- Anonyymi00008
3 ekee mustikka kilo on..on kohta pörssisähköläiset lähtee joko myymään tai pakastamaan mustikoita.
- Anonyymi00009
Tämä marjojen ostopaikka on tosi huono. Me m-martat emme nyt näe ketkä sinne marjoja tuovat ja minkä verran. Eikö baarinpitäjä voisi laittaa kameran punnituspaikalle ja ison näytön sisätiloihin. Olisi meillä sitten jotakin muuta harrastusta, kuin turvan purkaminen ja kahvin litkiminen. Sehän on täysin laillista kuvata viiden sekunnin videoklippejä yleisellä paikalla.
- Anonyymi00020
Shelli on aina ollut Keijo-Annikkien safe space. Kaikki ovat tervetulleita Shelliin, täällä martoillakin voi olla munat. Tulkee kaikki priden pedobear-pikninille, kaikki ovat tervetulleita =)
- Anonyymi00021
No etteköhän te kaulapitkällä kuiki siitä huolimatta.. auton tankkaajat, auton huollattajat, paketin noutajat, pitseriassa asioivat jne. Onhan teillä seurattavaa!😉😅
- Anonyymi00027
Vai oliko se rahasta kiinni.???
- Anonyymi00010
Sopivan viileä keli marjastukseen, mustikoita on paljon ja hinta hyvä, jos ei ole kesätöitä , poimuri käteen
- Anonyymi00012
Paljonko Lauri Kemppainen maksaa nyt poimijalle?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
5.5€ 🥶
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
5.5€ 🥶
Ei oo köyhällä varaa poimia tuohon hintaa..
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
3 € on hinta nyt
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
3 € on hinta nyt
Tänään 3,5e
- Anonyymi00011
Nyt jokainen työtön voi olla kuin Mustikka-Pentti.
- Anonyymi00015
Purra oli siinä oikeassa, että meidän suomalaisten pitää poimia marjamme. Marjoista pitää maksaa reilu hinta.
- Anonyymi00017
Joko verottaja torisivulla..
- Anonyymi00018
Kateelliselle tiedoksi, marjojen myynti on verovapaata.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kateelliselle tiedoksi, marjojen myynti on verovapaata.
Niin toistaiseksi. Eiköhän tuo verolliseksi vielä muutu.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin toistaiseksi. Eiköhän tuo verolliseksi vielä muutu.
Helppo toteuttaa! Sama käytäntö kuin puukaupassa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Helppo toteuttaa! Sama käytäntö kuin puukaupassa.
Olen havaittavissa sairaalloista kateutta kun marjoista poimijan ei tarvitse maksaa veroa, heh heee......
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olen havaittavissa sairaalloista kateutta kun marjoista poimijan ei tarvitse maksaa veroa, heh heee......
Ei se sitä ole. Se on tasapuolisuuden tavoittelua että kaikki osallistuu varojen maksuun. 😘
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei se sitä ole. Se on tasapuolisuuden tavoittelua että kaikki osallistuu varojen maksuun. 😘
Kateellinen🤭
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kateellinen🤭
Ei toki ilmaisia lounaita, ei toki.😘
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mut välttämällä pitäis..😡
- Anonyymi00030
Mustikan hinta pompsahtanut 50 snt ylöspäin. Nyt kateelliset herätys, tämä on vielä verotonta tuloa. Saa kevyesti 200€ tilin päivässä.
- Anonyymi00031
Kiihottaako??
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kiihottaako??
Ensimmäinen kateellinen heräsi!!!
- Anonyymi00033
Satasen päiviä olen tehnyt viimeaikoina. Vaatii noin 6,5 ämpäriä päivää kohti. Kuuden tunnin päiviä eläkeläiselle.
- Anonyymi00035
Melko huonoa hanketta!🤦♂️
- Anonyymi00034
Kauniin naisrnkanssa on mukava olla marjassa. Välillä levähtää käpy selän alla
- Anonyymi00036UUSI
Jämäksessä on marjakavereita jos kaipaat n.60kpl:tta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791501
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391173Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i117844Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku21738S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant29709Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41678Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67627Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69590Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul28590Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52569