Aki palsanmäelle kalliita tuotteitamme ilmaiseksi. Sitten se nauraa Helin kans pois lähdössä että tuli niin ja niin hyvät kaupat ja että rahaa tulee niin ja niin paljon.
Myyjää ennen tuotteen ne vaikka tori.fi tai vintedissä niin saatte kohtuullisen hinnan
Älkää myykö
10
115
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Juu, pelkkää maksimaalista kusetusta ja vedätystä.
- Anonyymi00002
Kukaan sinun ruosteisia raatoja edes osta
- Anonyymi00004
Hulluhan sitä on jos ei puolta tarjoo mitä pyyvetään
- Anonyymi00005
Ennen puhuttiin linssiluteista mutta taitaa olla asenteet muuttuneet että se on nykyään in kun saa olla telekkarissa eikä haittaa vaikka vähän maksaisikin.
- Anonyymi00006
Lisää kateellisen nillitystä
- Anonyymi00007
Tori.fi on täysin muuttunut yritysten myyntipaikaksi.
Yksityisen ilmoitus jää hetkessä kauas listan kärjestä ja unholaan.- Anonyymi00008
Ei se noin ole jos viitsii selata tavaroita.Harmittavasti sivut automatisoituu osuvimpiin mutta kun jaksat klikata ja selata uusimpia niin kaikki löytyy.Ja onhan siellä se Annetaan-palsta josta niitä löytöjä tekee.
- Anonyymi00010
Tuukko hakeen?
- Anonyymi00012
Olette te sisäsiittoiset kahelit melkoisen kateellista porukkaa. Menkää itse hommiin lorvijat. Ja perustakaa vastaava firma, katotaan onko se vuoden päästä enää toiminnassa.
- Anonyymi00014
Ei ole ollut faijalla tarjolla valmista yritystä! Muuten sillä kyllä oli yritystä. Se pani kaikki Uuraisten akat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451