Jäit mieleeni nainen
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Ota nyt hyvä mies se nainen pois sieltä imurista! 🫵
- Anonyymi00005UUSI
:DD
- Anonyymi00015UUSI
Uusi fingepori :D
- Anonyymi00002UUSI
Hyvällä vai pahalla tavalla? Tiedän että teen joihinkin ihmisiin lähtemättömän vaikutuksen XD
- Anonyymi00004UUSI
Hyvällä tavalla.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvällä tavalla.
Huh, minä jo säikähdin että mitä nyt oon taas töhöillyt😅
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huh, minä jo säikähdin että mitä nyt oon taas töhöillyt😅
Ei ole näkeminen tapahtunut nyt.
- Anonyymi00003UUSI
Toiset jää ja toiset vähemmän. Toisista jää hyvä mieli ja toisista vähemmän. Pohdinpa vain aloitusta. Itsellä näin, toivoa vähemmän kuitenkin, että niistä mitään suurempaa syntyy.
- Anonyymi00006UUSI
Milloin jäin mieleesi, vai voiko sitä kysyä..? :)
- Anonyymi00009UUSI
Voi.Tuosta aikaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voi.Tuosta aikaa.
Siitä on aikaa kyllä, luulisi että helpottaisi ajan myötä mutta ei. Tarvitaan vain yksi nopea näkeminen pitkiin aikoihin eikä aina sitäkään, ja kaikki tunteet vyöryy taas ylitse.. Olen jo hyväksynyt sen että todellakin jäit mieleeni ja pysyvästi mies. :)
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siitä on aikaa kyllä, luulisi että helpottaisi ajan myötä mutta ei. Tarvitaan vain yksi nopea näkeminen pitkiin aikoihin eikä aina sitäkään, ja kaikki tunteet vyöryy taas ylitse.. Olen jo hyväksynyt sen että todellakin jäit mieleeni ja pysyvästi mies. :)
12:52:18 lisää vielä, että tiedän myös sen että minäkin jäin lähtemättömästi mieleesi :)
- Anonyymi00010UUSI
Jälleen S tai M naiselle. Joten ohi.
- Anonyymi00011UUSI
Ei ollut kirjainta joten et voi tietää.
- Anonyymi00016UUSI
Sinäkin olet mun mielessä.
Pahus kun olet varattu 😉 - Anonyymi00017UUSI
Jäit myös ajatuksiini asustelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751273
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,601263Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?741156Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan164847- 58720
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl34720- 43713
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu18618Mustikanpoimintaa
Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika76616Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon123606