Hei, sinä khakihousuinen, liinapäinen noin 25-vuotias tyttö!
Sinä, joka matkailit Helsingin Tehtaanpuistossa tiistaina 26-7-05 klo 15-16 makaamalla nurmikolla pyöräsi ja filttisi kanssa... Sinä juuri, mene itseesi!!!!!
Oliko oikein poistua matkailupaikaltasi ajamalla pyörällä nurmikkoa pitkin? Oliko oikein ajaa yksisuuntaiselle Sepänkadulle päin vastaan tulevaa liikennettä? Pieni poikani oli vähällä jäädä pyöräsi alle ja eräs auto oli vähällä kolhia sinua, koska ei huomannut ylpeää, ylimielistä pyörääsi. Eikä nurmikkokaan pitänyt painostasi!!!!!!!!!!!
Me Tehtaanpuiston asukkaat emme halua sinua matkailemaan nurmikoillemme, jos et osaa käyttäytyä. Jos osaat, olet tervetullut.
Tärkeä etsintäkuulutus!
Khaki
4
2395
Vastaukset
- vastaus
Onko teillä siellä ihan oikeitakin ongelmia???
- kun tuollaisia kirjoittelee
Toista se on kun puistoissa nukkuu/istuu/piikittää itseään jos minkälaiset hipit. Läpi ei uskalla mennä jos ei ole luodinkestävät liivit päällä.
Vähän hillintää alkuperäiselle kirjoittajalle, pyydän.
- Valtias.
Kannattaisi Khakin palata maalle lehmiensä ynnä muitten kavereittensa luokse jos ei sopeudu kaupunkiasumiseen. Pieniä lapsia ei saa päästää liikkumaan vapaasti kun he saattavat jäädä auton alle. Terve menoa sinne syrjäseudulle!
- Gentleman
Jos hän on viehättävä, voisin ryhtyä etsintäoperaatioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413