jatkuvaa per seilyä ja jotkut kun tekevät kerran jotakin väärin, niin saa ikuisen pskan leiman.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
No joo heti miestä syyllistetään jos pyörittää useampaa naista mut nainen saa kyllä pyörittää saman aikaisesti useita miehiä
- Anonyymi00002
Aika harva toimii noin!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika harva toimii noin!
Haha naiset tekee ja siin ei sit oo muka mtn vikaa
- Anonyymi00005
Eiku, ne on vaan frendejä 😉 puolin ja toisin.
- Anonyymi00006
No miksi sitten on keksitty nimityksiä kuten kyläpyörähuoralutkasankokäyttötavara ja niin edelleen
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
No miksi sitten on keksitty nimityksiä kuten kyläpyörähuoralutkasankokäyttötavara ja niin edelleen
Permaränni.
- Anonyymi00020
Minä en ole pyörittänyt ketään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!
- Anonyymi00004
Näytetään sallittavan, kun sinäkin saat olla täällä.
- Anonyymi00007
Tarpeeks kun feikkaa ja kieroilee niin ei tartu mikään. Myöntää ei kannata koskaan.
- Anonyymi00009
Varsinkin kun jotkut yrittävät porukalla pilata jonkun elämän ja sitten uhriutuvat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Varsinkin kun jotkut yrittävät porukalla pilata jonkun elämän ja sitten uhriutuvat.
Se on kyllä julmaa, mutta jotkut ihmiset on tyhmiä jos lähtevät siihen mukaan, ei se oikeaa ystävyyttä ole. Ojasta allikkoon, mutta valintansa kullakin. Se on heippa siinä vaiheessa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on kyllä julmaa, mutta jotkut ihmiset on tyhmiä jos lähtevät siihen mukaan, ei se oikeaa ystävyyttä ole. Ojasta allikkoon, mutta valintansa kullakin. Se on heippa siinä vaiheessa.
No tuo on lähinnä säälittävää jos sen jälkeen uhriutuvat. Ihmiset on raukkoja.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
No tuo on lähinnä säälittävää jos sen jälkeen uhriutuvat. Ihmiset on raukkoja.
Jep se on surullista ja pinnallista huomion hakua. Ihmiset on ihan hukassa nykyään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jep se on surullista ja pinnallista huomion hakua. Ihmiset on ihan hukassa nykyään.
..syytän yhteiskuntaa, mutta voisihan sitä vähän itseensäkin itse kukin mennä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitä todellakin monet ovat! Mutta ei ole minun tehtäväni auttaa ketään!
- Anonyymi00008
Oon pettänyt jokaista naista kenen kans oon ollu.
- Anonyymi00012
Selvä, kannattaa miettiä miksi teet niin. Heikkous vai ehkä huono itsetunto?
- Anonyymi00022
Olet todella kauhea tapaus!
- Anonyymi00010
Mulla ainakin on vaan frendejä miehissä, taas näitä teidän yleistämisiä.
Ei kaikki naiset ole mitään kylähu0ria kuten en ole itsekkään.- Anonyymi00018
Kaikkien kanssa olet puuhaillut.
- Anonyymi00014
Eiköhän ne muutkin saa sen leiman. Ne eivät ota opikseen tai välitä siitä. Sit heiltä ei edes odoteta parempaa kun tiedetään että ei heillä ole haluakaan muuttua.
- Anonyymi00019
Eipä sitä sillai sallita keltään toiset ei välitä ei ole mitään menetettävää muutoinkaan ja toisilla on isi tai äiti joka maksaa aina ongelmista selviämiseksi mistä opitaan että raha on tie vapauteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661