SK kertoo, että on Elinvoimakeskuksen tutkimuksen mukaan Satakunnan 3.:ksi vaarallisin risteys on Porissa Phjoisväylä-Lounatuulentien ja Vaasantien laaja risteys.
Onhan siinä muka 40 km/h rajoitus, mutta ei sitä noudateta, kun ei ole valvontaa.
Vaasantien ylitys on riskialtista ja pelottavaa.
Laittakaa siihen valvontakamera tienaamaan rahaa valtion pohjattomiin koreihin.
Laittakaa liikenteenvalvontakamera
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mitä hyötyä niistä on. Kun niitä tarvitaan niin niitä ei olekaan, joko rikki tai niitä ei näytetä. Rikoksessa todisteeksi pyydettyä taltiointia ei näytetä uhrille, eikä poliisi suostu menemään sitä katsomaan.
Marketeissa on kamerat, muttei ne ole läheskään kaikki edes toiminnassa. Kahdesti on sanottu että kassan yläpuolella oleva kamera ei toimi. Toisella kerralla kauppias sanoi itse että se on ollut rikki jo kauan, ukkonen vaurioitti sitä, eikä ole vielä kutsuttu korjaajaa koska se on kallista lystiä. Sanoi vielä ettei niistä ole hyvä puhua ääneen, koska ne on lain mukaan oltava kunnossa. - Anonyymi00002
Orpolla on vielä kavereita, joiden korit ovat vajaita.
Eikä kaikissa kunnissakaan ole vielä TPK:ssa Pride-koulutusta antavaa yksikköä.- Anonyymi00003
Prideporukkaa löytyy
https://pesapuu.fi/toiminta/perhehoito/pride-valmentajien-yhteystiedot/#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479