jos haluat. Mutta niinkuin näet ei tässä ole mitään tunnisteita. Silloin sinun ei kannata tästä, eikä muista samanlaisista välittää. Ei täällä päässä mikään muutu.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Se on huomattu. Pidä pääsi.
- Anonyymi00004
Olen aika itsepäinen kyllä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen aika itsepäinen kyllä.
Bimbo puupää se on kyllä saletisti totta :=
- Anonyymi00002
Tietäisi, mikä se lähtötilanne on. Se mikä ei muutu.
- Anonyymi00003
Jos hän täällä palstalla käy, niin ei voi olla tietämättä. Niin monta tunnisteellista tekstiä olen kirjoittanut.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos hän täällä palstalla käy, niin ei voi olla tietämättä. Niin monta tunnisteellista tekstiä olen kirjoittanut.
No voit vielä hänen nimen tähän laittaa ja sanoa tykkäätkö. 😊
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No voit vielä hänen nimen tähän laittaa ja sanoa tykkäätkö. 😊
En ole hänen nimeään kertaakaan tänne kirjoittanut, enkä kirjoita. Laitan muunlaisia tunnisteita. -ap
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En ole hänen nimeään kertaakaan tänne kirjoittanut, enkä kirjoita. Laitan muunlaisia tunnisteita. -ap
No yksi tähän sitten?
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
No yksi tähän sitten?
vain yksi. 🍪
- Anonyymi00006
Jos kaipaa naista, joka osaa kirjoittaa 'niin kuin' erikseen, niin sitten voi rajata aloittajan pois. Että tuollainen tunniste tuosta ainakin löytyy.
- Anonyymi00009
Tosin kun tutkit asiaa tarkemmin, niin sen voi periaatteessa kirjoittaa molemmilla tavoilla 😁. sivusta
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tosin kun tutkit asiaa tarkemmin, niin sen voi periaatteessa kirjoittaa molemmilla tavoilla 😁. sivusta
Kaikki voi kirjoittaa väärin, jos haluaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin voi ja joillekin se vain on vaikeampaa tai puhelimella menee muutenkin helposti pieleen. Se on ok, elämää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Palstalla, jolla kirjoitetaan lähinnä puhekieltä, ei ole mitään väärää tapaa kirjoittaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin voi ja joillekin se vain on vaikeampaa tai puhelimella menee muutenkin helposti pieleen. Se on ok, elämää.
❤️
- Anonyymi00007
Tot luen/luetaan tämä kuten monet muutkin aloitukset. Yllättävän monessa niistä on mainittu ihan nimikin.
- Anonyymi00008
Tot = tottakai
- Anonyymi00013
Niin? Minä tarkoitin, että jos ei ole tunnisteita, kuten monissa aloituksissa täällä on tilanne, ei tarvitse omia niitä kirjoituksia ja kuvitella niiden olevan itselleen kirjoitettu. Nimi sentään vähän rajaa, mutta saman nimisiäkin on Suomessa aika paljon. Samoin samalla kirjaimella alkavia nimiä. -ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin? Minä tarkoitin, että jos ei ole tunnisteita, kuten monissa aloituksissa täällä on tilanne, ei tarvitse omia niitä kirjoituksia ja kuvitella niiden olevan itselleen kirjoitettu. Nimi sentään vähän rajaa, mutta saman nimisiäkin on Suomessa aika paljon. Samoin samalla kirjaimella alkavia nimiä. -ap
Ei minunkaan nimeä ole varsinaisesti aloituksissa mainittu, mutta kommenteissa siitäkin edestä. Ja mitä tulee omaan tapaukseen liittyen, niin tulee muuttumaan monikin asia.
- Anonyymi00020
Tunnut tutulta. Antaisit edes pienen tunnisteen?
- Anonyymi00022
Aloituksessa ei liene mitään sellaista, joka vaatisi tunnistautumista. -ap
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aloituksessa ei liene mitään sellaista, joka vaatisi tunnistautumista. -ap
Tylsimys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661