Ai että kun on mukava

Anonyymi-ap

v i h a t a tiettyä naista! Eihän sillä oo ketään! 🤣🤣🤣🤣🤣

62

386

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivon ettei kukaan herkkä tai jotenkin heikolla mielentilalla oleva syyllisty tuosta, tai saa muuta pahaa oloa itselleen. Harmittaa, jos he, jotka muutenkin ovat huonossa jamassa, menevät vain huonompaan. Mielestäni nuo kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jokainen on tärkeä, ja kukaan ei ole virheetön. Kannattaa keskittyä kohti hyvää menemistä.

• Anonyymi00055

Minulla on semisosiopaattinen huumori, olen siis pilalla kuten nekin eiks jeh?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Minulla on semisosiopaattinen huumori, olen siis pilalla kuten nekin eiks jeh?

You create this thing with all the attacks i don’t know what to tell ya

• Anonyymi00002

Kannattaisko sun poika mennä hoitoon.

• Anonyymi00004

Mahtaa olla melkonen kyynaama

• Anonyymi00006

Kannattaa todellakin, niin olen jo kauan ajatellut!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se on olen kyllä nähnyt hänet monesti

• Anonyymi00051

Mulla ei oo mitään virttä demoni-. loishäätöön heittää tässä tapauksessa

• Anonyymi00053
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Se on olen kyllä nähnyt hänet monesti

Niin että on ollut tällaisia näköhavaintoja, ne onkin tosi relevantteja juu samat kadut samaa dallaamista varten ko muillakin puupäät

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Niin että on ollut tällaisia näköhavaintoja, ne onkin tosi relevantteja juu samat kadut samaa dallaamista varten ko muillakin puupäät

Ja te lähellä- käykää hakeen bepanttenia ihottumiin jo nytten

• Anonyymi00058
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Totta. Ap tietysti täällä katkeruuttaan kirjoittelee naisille kun ei itselleen ole ketään naista saanut.

Syyt taitaa olla ett joko ap on ihan järkyttävän näköinen rumilus tai sit vaan yhtä typerä siellä ”siviilissä” kuin täällä palstallakin.

Onko ehkä mielenterveysongelmakin?

• Anonyymi00003

Tämä yksin tietty nainen ei haluakaan yhtään uutta ihmistä elämäänsä! Tykkään niin paljon yksin olemisesta, kun pääsin eroon eksästäni minun aloitteestani aikoinaan! Ei ole yksikään mies vaatimassa mitään minulta ja se se vasta on ihan parasta elämää! En ikinä halua enää suhdetta kenenkään kanssa!

• Anonyymi00005

Ja tällä hetkellä ajattelen, etten jaksa tutustua keneenkään nyt edes ystävyyden merkeissä. Aika näyttää koska taas jaksan. Yksi kauan häirinnyt stalkkeri on vienyt voimat minulta kokonaan!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja tällä hetkellä ajattelen, etten jaksa tutustua keneenkään nyt edes ystävyyden merkeissä. Aika näyttää koska taas jaksan. Yksi kauan häirinnyt stalkkeri on vienyt voimat minulta kokonaan!

Stalkkaaminen on henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja se saa ihmisen voimaan todella huonosti ja sellainen ei todellakaan hetkessä unohdu!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Stalkkaaminen on henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja se saa ihmisen voimaan todella huonosti ja sellainen ei todellakaan hetkessä unohdu!

Vankilaan siitä pitäisi joutua!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko sulla gubbe joku kiharaperuukki päässä kun vedät masentaville ihmisille tätä roolia?

• Anonyymi00050

Joo kai sitä gubbe voi yhellä kerralla lopullisesti leipääntyä tjn?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Joo kai sitä gubbe voi yhellä kerralla lopullisesti leipääntyä tjn?

Ongelma on edellee siellä missä ongelma on että

• Anonyymi00060

Juuri näin samalla tavalla ajattelen. Koska yksin eläminen on valinta menneen ja eletyn elämän kokemuksista viisastuneena. Enää ei voi eteeni tulla kuka tahansa mies vitsailleen. Muistakin tärkeistä ja todellisista syistä johtuen voin todeta näin:
        Jos olet kerran ollut kahleissa vuosikymmen ajan ja kärsinyt tuon elämän jakson tapahtumista ja tavallaan kun olen suorittanut velvollisuuteni yhteiskuntaamme.
        Olen vapaa nainen elämään elämää, juuri sellaista kuin haluan.
        Varmaa on myös, että minulla tai kenelläkään vapaalla kanssa sisarella ei ole velvollisuutta kasvattaa edes sitä yhtä aikuisen kirjoissa olevaa miestä kuka on ohjautunut sivuraiteelle jostain syystä. Elämä lyhyt tai pitkä on jokaisen ihmisen omalla vastuulla ja yhteiskunnan tehtävä. Jokainen vanhenemme vuosien saatossa ja kukaan ei voi estää tätä. Mieli, halut ja tarpeet muuttuvat ikääntymisen myötä.
        Voimia ja uusia käytännön ideoita tarvitsemme jokainen selvitäksemme kohti vanhuutta kun matkaamme. Elämä on jokaisen oma asia ja siihen kuuluvat (he) ihmiset ketkä ovat perhettämme tai niitä ihmisiä keiden kanssa haluamme olla tekemisissä ikääntyessämme. Siihen ei kuulu miehet ja naiset ketkä ovat vento vieraita tai (he) keillä on mielenterveysongelmia, päihdetaustaa tai rikoksia kontollaan.
        Tämä suomi 24 julkinen keskustelupalsta ei ole oikeastaan normaali keskustelu palsta ja hyvinvoivien ihmisten kontaktin alusta. Tämä on pahoinvoivien ihmisten ja sairaiden ihmisten julkinen kaatopaikka suurimmaksi osaksi.
        Ei puhetta sellaista mikä olisi ihmisen mielelle liian häpeällistä kirjoittaa tänne.
        Ja suurimmaksi osaksi kaikki ihmisten omaa syytä ja valintoja jotka ovat osoittautuneet vääriksi. Ei katumusta, ei mitään anteeksi pyydettävää ole kenelläkään ongelma ihmisellä täällä ollut.

• Anonyymi00007

Kamalaa, väkivaltaa.

• Anonyymi00048

En suostu minäkään, juu

• Anonyymi00008

Ole tyytyväinen nyt sitten. Mua ei enää aamulla ole.
      En jaksa enää tällästä. Selvitä sitten noille lapsille mitä ja miksi näin kävi.

• Anonyymi00009

Jatkan vielä et aika säälittäväpaska oot joka ei osannut edes kertoa syytä miksi vihaa, ja vielä isompi ja pahempi säälittäväpaska jos sait ajettua tähän jonkun väärän vaan ja ainoastaan koska oletat ja kuvittelet omias.

• Anonyymi00012

Tämä aloittaja on palstan sairain ja vihatuin. Myös kotikaupungissaan missä kaikki hänet tuntee.

• Anonyymi00043

Kerro siitä kotikaupunnista, uskon veli🥱

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kerro siitä kotikaupunnista, uskon veli🥱

Koko kotikaupungin elämä pyörii tämän vakavan oletetun verkkoväkivallan ympärillä-kö? Höhö.

• Anonyymi00013

Syy vihaan siis se, ettei tuolla naisella ole ketään? Jo on perin outoa. Ja naurua siihen vihaan yhdistettynä, niin heräsi kysymys, onko sulla mieli miten tasapainossa.

• Anonyymi00045

Niin jos ei on vaikka suosituksia ehtiny vielä selaamaan

• Anonyymi00015

Turha poistaa oikeita tietoja. Älkää vastatko näihin tämä ap on naisen tytär joka näitä kirjoittaa. Poliisi on tietoinen.

• Anonyymi00046

Niin mutta mikä tai mitä tässä melko suppeassa tarinassa se nainen on, juu monet meistä esim äitejä ja tyttäriä on että

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Niin mutta mikä tai mitä tässä melko suppeassa tarinassa se nainen on, juu monet meistä esim äitejä ja tyttäriä on että

Äiti ei ehi puuroa teille keittämään, päätelkää itte välillä

• Anonyymi00017

Pankki virkailijalla kohta häkki heiluu

• Anonyymi00042

I see i see some random low money hooker?

• Anonyymi00018

Naiselta oli aloitus !

• Anonyymi00019

Tiedetään. Poliisikin tietää.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä epäilen joittenki tietämystä välillä

• Anonyymi00040
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko heillä iskuryhmä jo valmiina?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Onko heillä iskuryhmä jo valmiina?

Would say hold your horses ”Kims”.

• Anonyymi00020

Näihin virkailijoihin meidän pitäisi pystyä luottamaan?

• Anonyymi00021

Mikä pankki?

• Anonyymi00038

Kapitalismi on mafia.

• Anonyymi00022

Onneksi hänellä ei ole sua ap. Hän ansaitsee parempaa👍👍

• Anonyymi00023

Eli sua vibubbaa se ettet kelvannut vaan löysi parempia ja monia😆

• Anonyymi00061

Kyläpyörälorttomies .. nooh parempaa en nyt sanois😂

• Anonyymi00024

sinä nainen olet minulle kuollut:) tappaisin jos olisin heikko ihminen

• Anonyymi00025

Tuo kommenttisi kertoo jo että olet heikko

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

minä voin sen tehdä :) saatan tehdä:) hän saa kasvattaa tubrut ja tiedät sen

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

minä voin sen tehdä :) saatan tehdä:) hän saa kasvattaa tubrut ja tiedät sen

Äläs uhoo. Kalikka voipi kalahtaa omaan otsaan. Kunhan kerroin, näin sivusta. En tunne sinua mutta tunnen tuon pahuuden mikä sinusta hohkaa näine aloituksinesi ja itkunaurunaamoinesi. Nyt jäitä hattuun ettei käy pahasti. Hae ammattiapua pikinmiten, se on sinun parhaaksi se.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Äläs uhoo. Kalikka voipi kalahtaa omaan otsaan. Kunhan kerroin, näin sivusta. En tunne sinua mutta tunnen tuon pahuuden mikä sinusta hohkaa näine aloituksinesi ja itkunaurunaamoinesi. Nyt jäitä hattuun ettei käy pahasti. Hae ammattiapua pikinmiten, se on sinun parhaaksi se.

Vietiinkö ap,ltä mies..ja siksi katkera naiselle johon miehensä rakastui..eihän se naisen syy ole jos mies kiinnostui hänestä, eikä sinusta. Miksi naiselle kiukuttelet, kun pitäisi miehelle kiukutella. Tunnetko että arvosi on alennettu, kun kuvittelit aina olevasi toista naista korkeammalla ja tipuit luuloinesi alas että mätkähti. Auts, se sattuu, mutta älä jää tuleen makaamaan ja kipuasi pitkittämään. Lopeta itsesi naurunalaiseksi tekeminen, sillä sen sinä näillä surkuhupaisilla aloituksillasi teet.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vietiinkö ap,ltä mies..ja siksi katkera naiselle johon miehensä rakastui..eihän se naisen syy ole jos mies kiinnostui hänestä, eikä sinusta. Miksi naiselle kiukuttelet, kun pitäisi miehelle kiukutella. Tunnetko että arvosi on alennettu, kun kuvittelit aina olevasi toista naista korkeammalla ja tipuit luuloinesi alas että mätkähti. Auts, se sattuu, mutta älä jää tuleen makaamaan ja kipuasi pitkittämään. Lopeta itsesi naurunalaiseksi tekeminen, sillä sen sinä näillä surkuhupaisilla aloituksillasi teet.

Niin että aapeeäijä mitenkä- saako joku langan päästä kiinni, minä en

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Pahuus hohkaa siis gubbe omasta aloituksestasi, itsesi vastaväittäjä välillä näissä debateissa

• Anonyymi00062
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Katkera mies

• Anonyymi00029

tuntemus tuokin ammu laser-guided Hellfire ohjuksella.

Minä yrittäisin auttaa nuoria naisia kun masentaa paljon, hassuillakin jotain, jutuillakin.

• Anonyymi00035

Parempi etten sano niitten puolesta mitään rumaa

• Anonyymi00030

Nainen on keskustellut tyttärensä kanssa. Tytär ei käy palstoilla omien sanojensa mukaan.

• Anonyymi00034

Voi jeesuksen pysähys

• Anonyymi00059
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Voi jeesuksen pysähys

Älä halveksi, jos et tiedä mistä on kyse.

• Anonyymi00031

Vessakivekö näin kertoo, kuten joku just poistettu provo kertoi. Noloa hoh hoota, oliks palstaäijä sun tekele? 🥱

• Anonyymi00032

Laitan joskus jopa deodoranttia suihkun jälkeen. Lisäys grow up bro

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Laitan joskus jopa deodoranttia suihkun jälkeen. Lisäys grow up bro

No tehäänkö pikkusen bisnestä niistä alaviistokuvista, tulisitko minun only fan jos sellaista ikinä olisi. Mopo keulii, pyrin minimoimaan

• Anonyymi00057

Onko tämä aloitus nyt sitä ”roposointia”?

• Anonyymi00063

Ketä on hänellä ainakin isänsä siitä jännä järjestelmä kun lapsi on isälleen tämän kokomaailma ei tämä pysty tekemään mitään sellaista jotta isä hänet hylkäisi saattaa huonona päivänä ottaa etäisyyttä ja voi sitä poikaa joka häntä erehtyy satuttamaan ei ole niin pientä kiven napaa ettäkö karkuun pääsisi toivotan onnea silti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      201
      1943
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1126
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      165
      978
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      956
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      851
    6. 68
      752
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      98
      726
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      687
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      627
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      624
    Aihe