Tämä meidän välinen tilanne

Anonyymi-ap

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämeni itkee koko ajan. Kyyneleiltäkään ei voi välttyä. Kiduttavaa.

37

935

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi ihmeessä näin?

• Anonyymi00027

Perseilin pahana

• Anonyymi00028

Perseilin pahana

• Anonyymi00029

Perseilin pahana.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Perseilin pahana.

Kolmas kerta toden sanoo..

• Anonyymi00002

En pysty satuttamaan enää ketään.

• Anonyymi00003

Eikö tunteet olleet molemminpuoliset?

• Anonyymi00004

Jotain tyttöstä kaipaat, jota et saanut.

Hohhoijaa

• Anonyymi00005

eli olet rakkaushuijarin uhri?

• Anonyymi00006

Voi, kun ei käy sääliksi yhtään!

• Anonyymi00008

No ei niin,kyllä niitä räpsiä tää juoksentelee.

• Anonyymi00007

Minäkin niin kovasti miestä kaipaan, mutta harmillista kun onkin varattu :(

• Anonyymi00011

Miksi varattuun koskisit! Etsi vapaa äläkä ruikuta toisen omaa! Ällöttäviä tuollaiset ihmiset! Minulta et saa minkäänlaista sympatiaa!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi varattuun koskisit! Etsi vapaa äläkä ruikuta toisen omaa! Ällöttäviä tuollaiset ihmiset! Minulta et saa minkäänlaista sympatiaa!

No, en ikinä koskisi varattuun. Äläs nyt tee omia johtopäätöksiä.

• Anonyymi00009

Mitä jos näkisit?

• Anonyymi00010

Menikö miehelle vai naiselle?

• Anonyymi00012

Vaikka tiedänkin että olisit halunnut sivusuhteeseen kanssani ja olen mielestäsi niin ihana, niin en olisi uskonut että se noin koville sinulla ottaa kun meistä ei mitään tullut. Taitaapi siis mennä ohi tämä.

• Anonyymi00013

Et tiedäkään kuinka koville. Vieläkin monien vuosien jälkeen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Et tiedäkään kuinka koville. Vieläkin monien vuosien jälkeen.

En nyt ihan usko tuota, ehkä sulla on välillä vähän ikävä mutta tuo on jo liioittelua... Ehkä me vielä joskus nähdään ja jutellaan? Olet rakentanut mielikuvissasi minusta täydellisen kumppanin vaikka et tunne minua ollenkaan. Usko pois, en olisi ollenkaan sulle sopiva.

Mullakin on kyllä sua ikävä. Vaikka en sitä saisi myöntääkään. :(

Tuo sun viesti taisi olla kyllä kokonaan vitsi, täällä on niin helppo sotkea ja sekoittaa..

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En nyt ihan usko tuota, ehkä sulla on välillä vähän ikävä mutta tuo on jo liioittelua... Ehkä me vielä joskus nähdään ja jutellaan? Olet rakentanut mielikuvissasi minusta täydellisen kumppanin vaikka et tunne minua ollenkaan. Usko pois, en olisi ollenkaan sulle sopiva.

Mullakin on kyllä sua ikävä. Vaikka en sitä saisi myöntääkään. :(

Tuo sun viesti taisi olla kyllä kokonaan vitsi, täällä on niin helppo sotkea ja sekoittaa..

Ei ole vitsi, vaan täyttä totta. Kaikkea ei voi kertoakaan. Ihana sinä. Näen usein unta sinusta. Siinä sinä välillä katoat ja taas minä etsin ja etsin, ja toivon pääseväni taas lähellesi. Aamulla olo on taas niin murtunut.

Et tiedäkään, kuinka ikävöin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei ole vitsi, vaan täyttä totta. Kaikkea ei voi kertoakaan. Ihana sinä. Näen usein unta sinusta. Siinä sinä välillä katoat ja taas minä etsin ja etsin, ja toivon pääseväni taas lähellesi. Aamulla olo on taas niin murtunut.

Haluaisin kyllä nähdä sinut ja halata ja silitellä hetken aikaa ja jutella, niin paljon olisi asiaa.. Jospa joskus vielä nähdään ja voitais miettiä miten juttelu onnistuisi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

jormahannele ja marjapertti taas höpöttelevät suhteestaan ummet ja lammet vaikka ovat toisilleen tuiki tuntemattomia :)

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

jormahannele ja marjapertti taas höpöttelevät suhteestaan ummet ja lammet vaikka ovat toisilleen tuiki tuntemattomia :)

ajatusten ja tunteiden purkua silti, tuskinpa kumpikaan ihan oikeasti uskoo että toinen osapuoli on juuri hän. Ainahan sitä voi silti toivoa :)

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitä sitten? Ei se ole sulta pois :)

• Anonyymi00014

Nyt alkoi sitten tämä rakkauspommitus taas .

• Anonyymi00016

Pummit pottuilee. Juu.

• Anonyymi00015

Miksi et pääse häntä näkemään?

• Anonyymi00019

Hän on vankilassa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hän on vankilassa.

Eikö isäsikin ollut vankilassa? Ei ihme kun rakastut aina linnakundeihin

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hän on vankilassa.

No niin

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hän on vankilassa.

Onhan vankilassa tapaamisajat.

• Anonyymi00026

nyrkkikyllikin puoliso…

• Anonyymi00030

Jota vain haluisit narsistisesti kiusata kun saat hyvän olon tunnetta voin sanoo hyvillä mielin ettet enää merkkaa mulle yhtään mitään missään muodossa itseppä paskasi teit syytön minä olen siihen mut onneksi eroon pääsin

• Anonyymi00032

En tarkoita pahalla. Siksi sulta kysyin, tavattaisko, tiesin että että en voinut enää tulla luoksesi tunteiden myllerryksessä. Olisiko ollut jatkoa millään muulla lailla. Minä olisin siinä hetkessä pannut elämäni uusiksi, mutta eihän se sinulle käynyt. Rakkaasi kanssa käsi kädessä.....
      Sen verran herra yökötti minua etten koskaan hänen kanssaan missään yhdessä liikkunut. Enkä ketään halunnut härnätäkään. Elin erillistä elämää ikäänkuin jo silloin. Että sellaset iltasadut.

• Anonyymi00036

Toivottavasti kuulut naisimmeisiin Ap-hyvä. Oletko itse kokeillut mahista, josko sun kaivatullasi on niin surkee itsetunto, ettei se raatsi sua vaan lähestyä.

On mentävä miehenä tässä itseensä, ja todettava ettei tässä elämässä ehkä enää jaksa rimpuilla ujoutensa kaa. Paskareissu, mutta onhan se loppuun raahustettava.
      . Eilan velipuoli.

• Anonyymi00037

Olisit miettinyt sitä ennen pettämistä.

• Anonyymi00038

Tule suonenjoelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2069
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1227
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      183
      1122
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      30
      678
    Aihe