Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämeni itkee koko ajan. Kyyneleiltäkään ei voi välttyä. Kiduttavaa.
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Miksi ihmeessä näin?
- Anonyymi00027
Perseilin pahana
- Anonyymi00028
Perseilin pahana
- Anonyymi00029
Perseilin pahana.
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Perseilin pahana.
Kolmas kerta toden sanoo..
- Anonyymi00002
En pysty satuttamaan enää ketään.
- Anonyymi00003
Eikö tunteet olleet molemminpuoliset?
- Anonyymi00004
Jotain tyttöstä kaipaat, jota et saanut.
Hohhoijaa - Anonyymi00005
eli olet rakkaushuijarin uhri?
- Anonyymi00006
Voi, kun ei käy sääliksi yhtään!
- Anonyymi00008
No ei niin,kyllä niitä räpsiä tää juoksentelee.
- Anonyymi00007
Minäkin niin kovasti miestä kaipaan, mutta harmillista kun onkin varattu :(
- Anonyymi00011
Miksi varattuun koskisit! Etsi vapaa äläkä ruikuta toisen omaa! Ällöttäviä tuollaiset ihmiset! Minulta et saa minkäänlaista sympatiaa!
- Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi varattuun koskisit! Etsi vapaa äläkä ruikuta toisen omaa! Ällöttäviä tuollaiset ihmiset! Minulta et saa minkäänlaista sympatiaa!
No, en ikinä koskisi varattuun. Äläs nyt tee omia johtopäätöksiä.
- Anonyymi00009
Mitä jos näkisit?
- Anonyymi00010
Menikö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00012
Vaikka tiedänkin että olisit halunnut sivusuhteeseen kanssani ja olen mielestäsi niin ihana, niin en olisi uskonut että se noin koville sinulla ottaa kun meistä ei mitään tullut. Taitaapi siis mennä ohi tämä.
- Anonyymi00013
Et tiedäkään kuinka koville. Vieläkin monien vuosien jälkeen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Et tiedäkään kuinka koville. Vieläkin monien vuosien jälkeen.
En nyt ihan usko tuota, ehkä sulla on välillä vähän ikävä mutta tuo on jo liioittelua... Ehkä me vielä joskus nähdään ja jutellaan? Olet rakentanut mielikuvissasi minusta täydellisen kumppanin vaikka et tunne minua ollenkaan. Usko pois, en olisi ollenkaan sulle sopiva.
Mullakin on kyllä sua ikävä. Vaikka en sitä saisi myöntääkään. :(
Tuo sun viesti taisi olla kyllä kokonaan vitsi, täällä on niin helppo sotkea ja sekoittaa.. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En nyt ihan usko tuota, ehkä sulla on välillä vähän ikävä mutta tuo on jo liioittelua... Ehkä me vielä joskus nähdään ja jutellaan? Olet rakentanut mielikuvissasi minusta täydellisen kumppanin vaikka et tunne minua ollenkaan. Usko pois, en olisi ollenkaan sulle sopiva.
Mullakin on kyllä sua ikävä. Vaikka en sitä saisi myöntääkään. :(
Tuo sun viesti taisi olla kyllä kokonaan vitsi, täällä on niin helppo sotkea ja sekoittaa..Ei ole vitsi, vaan täyttä totta. Kaikkea ei voi kertoakaan. Ihana sinä. Näen usein unta sinusta. Siinä sinä välillä katoat ja taas minä etsin ja etsin, ja toivon pääseväni taas lähellesi. Aamulla olo on taas niin murtunut.
Et tiedäkään, kuinka ikävöin. - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole vitsi, vaan täyttä totta. Kaikkea ei voi kertoakaan. Ihana sinä. Näen usein unta sinusta. Siinä sinä välillä katoat ja taas minä etsin ja etsin, ja toivon pääseväni taas lähellesi. Aamulla olo on taas niin murtunut.
Et tiedäkään, kuinka ikävöin.Haluaisin kyllä nähdä sinut ja halata ja silitellä hetken aikaa ja jutella, niin paljon olisi asiaa.. Jospa joskus vielä nähdään ja voitais miettiä miten juttelu onnistuisi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole vitsi, vaan täyttä totta. Kaikkea ei voi kertoakaan. Ihana sinä. Näen usein unta sinusta. Siinä sinä välillä katoat ja taas minä etsin ja etsin, ja toivon pääseväni taas lähellesi. Aamulla olo on taas niin murtunut.
Et tiedäkään, kuinka ikävöin.jormahannele ja marjapertti taas höpöttelevät suhteestaan ummet ja lammet vaikka ovat toisilleen tuiki tuntemattomia :)
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
jormahannele ja marjapertti taas höpöttelevät suhteestaan ummet ja lammet vaikka ovat toisilleen tuiki tuntemattomia :)
ajatusten ja tunteiden purkua silti, tuskinpa kumpikaan ihan oikeasti uskoo että toinen osapuoli on juuri hän. Ainahan sitä voi silti toivoa :)
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
jormahannele ja marjapertti taas höpöttelevät suhteestaan ummet ja lammet vaikka ovat toisilleen tuiki tuntemattomia :)
Mitä sitten? Ei se ole sulta pois :)
- Anonyymi00014
Nyt alkoi sitten tämä rakkauspommitus taas .
- Anonyymi00016
Pummit pottuilee. Juu.
- Anonyymi00015
Miksi et pääse häntä näkemään?
- Anonyymi00019
Hän on vankilassa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hän on vankilassa.
Eikö isäsikin ollut vankilassa? Ei ihme kun rakastut aina linnakundeihin
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hän on vankilassa.
No niin
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hän on vankilassa.
Onhan vankilassa tapaamisajat.
- Anonyymi00026
nyrkkikyllikin puoliso…
- Anonyymi00030
Jota vain haluisit narsistisesti kiusata kun saat hyvän olon tunnetta voin sanoo hyvillä mielin ettet enää merkkaa mulle yhtään mitään missään muodossa itseppä paskasi teit syytön minä olen siihen mut onneksi eroon pääsin
- Anonyymi00032
En tarkoita pahalla. Siksi sulta kysyin, tavattaisko, tiesin että että en voinut enää tulla luoksesi tunteiden myllerryksessä. Olisiko ollut jatkoa millään muulla lailla. Minä olisin siinä hetkessä pannut elämäni uusiksi, mutta eihän se sinulle käynyt. Rakkaasi kanssa käsi kädessä.....
Sen verran herra yökötti minua etten koskaan hänen kanssaan missään yhdessä liikkunut. Enkä ketään halunnut härnätäkään. Elin erillistä elämää ikäänkuin jo silloin. Että sellaset iltasadut. - Anonyymi00036
Toivottavasti kuulut naisimmeisiin Ap-hyvä. Oletko itse kokeillut mahista, josko sun kaivatullasi on niin surkee itsetunto, ettei se raatsi sua vaan lähestyä.
On mentävä miehenä tässä itseensä, ja todettava ettei tässä elämässä ehkä enää jaksa rimpuilla ujoutensa kaa. Paskareissu, mutta onhan se loppuun raahustettava.
. Eilan velipuoli. - Anonyymi00037
Olisit miettinyt sitä ennen pettämistä.
- Anonyymi00038
Tule suonenjoelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072069
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491227Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1831122- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 30678