Ghostaat koko ajan
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Semmosia ne naiset tuppaa oleen. Ajattelevat että se loukkaa vähemmän vaikka se on just päinvastoin.
- Anonyymi00006
Miehet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miehet.
Naiset.
- Anonyymi00002
En tekis niin IRL,täällä vähän pakko kun en tiedä kelle täällä kirjoitellaan!
- Anonyymi00003
En tee sellaista, koska kerron vain siitä kaikesta mitä on tapahtunut viime vuosien aikana ja mikä on saanut minut voimaan todella huonosti!
- Anonyymi00004
Kukaan ei ole koskaan tuntunut ymmärtävän sitä, miten kamalalta kaikki se kautta rantain esitys ja stalkkaaminen on minusta tuntunut! Ja sen olisi voinut lopettaa vain se stalkaaja ja vaikka menin häntä monia kertoja pakoon, hän ei siltikään ole ymmärtänyt sitä miten vahingollista on joutua kokemaan stalkkaamista vuosien ajan! Siksi emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa koskaan!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan tuntunut ymmärtävän sitä, miten kamalalta kaikki se kautta rantain esitys ja stalkkaaminen on minusta tuntunut! Ja sen olisi voinut lopettaa vain se stalkaaja ja vaikka menin häntä monia kertoja pakoon, hän ei siltikään ole ymmärtänyt sitä miten vahingollista on joutua kokemaan stalkkaamista vuosien ajan! Siksi emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa koskaan!
Sitäkään ette ymmärtänyt, että olin ymmärtänyt kaiken jo ennen kuin muutin tähän asuntoon! Ja siksi myös olin kauhuissani, koska minulla ei ollut minkäänlaista keinoa saada sitä kautta rantain kertomista loppumaan! Koska luulitte minua tyhmäksi ja ymmärtömätttömäksi! Mutta se oli kyllä ihan päinvastoin koko sen ajan, kun olen täällä asunut! En pystynyt moneen vuoteen ulkoilemaan ilman stressiä, koska ihan joka paikassa oli sitä esitystä! Oli todella raivostuttavaa joka ikinen kerta ulkoillessa nähdä ja kokea sitä esitystä! Arvaatte varmaan miten vahingollista sellaisen stressin kokeminen aina on! Ulkoilu ei tehnyt hyvää minulle ja se oli projektin syy aina! Eipä siis ollut ihme, että sairastuin reumasairauteen! Tät on turha enää jatkaa, koska en tule koskaan hyväksymään oman lapseni ikäistä ystävkseni! Ja sanon sen hänelle päin naamaa, jotta se varmasti menee perille! Minulla on täysi oikeus tehdä niin, koska hänen takiaan olen joutunut kärsimään paljon! Ette voi koskaan pakottaa minua välittämään hänestä ja hänen ongelmistaan! Sellainen on pahojen ihmisten tapa toimia, kun yritetään pakottaa johonkin sellaiseen, mikä saa vain voimaan todella pahoin!
- Anonyymi00008
Unohtakaa ghostaajat, antaa niiden ghostata vaikka loppu elämä.
- Anonyymi00009
Sä kuulut sirkus finlandiaan kun et osaa muuta kuin pelleillä
- Anonyymi00010
miten sä muhun ny silleen rakastuit mä kyllä tiesinkin sen ja siks höpötin niit juttui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481086- 81956
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te129881En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56841- 68752
- 97709
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73677- 23617
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.322606