Yhtä ihanana kuin aina. Kerrankin vain me. En uskalla edes kunnolla silmiisi katsoa, koska pelkään sen sytyttävän saman liekin kuin joskus aikaisemmin.
En tiedä miksi kuvittelin silloin niin paljon. Ehkä haave sinusta oli niin kaunis. Täysin mahdoton se oli alusta alkaen, vaikken sitä suostunut ymmärtämään.
Siinä seisoit edessäni nainen
11
307
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Usein ihastumisen/rakastumisen ensivaiheissa kaikki tuntuu mahdolliselta, mutta todellisuus lyö lopulta päin kasvoja.
- Anonyymi00002
Kun tässä vasta kohtasimme sattumalta, katsoit silmiini juuri sen verran intensiivisesti että liekki roihahti uudelleen tuleen, siellähän se on kytenyt koko ajan ja olen kyllä tiennyt että kun näemme jossain, niin alkaa poltella. Eli samoja tuntemuksia aiheutat sinäkin minulle. Meillä on sitä jotain, vahvaa kemiaa ja polttavaa intohimoa, jota ei vain voi päästää valloilleen. En usko että pystyn unohtamaan sinua koskaan ja sitä tunnetta mitä olen kauttasi saanut kokea ja sydämessäni tulet olemaan kyllä aina. Haave meistä yhdessä on kaunis, mutta toteutuessaan se saisi jossain vaiheessa aikaan todella pahaa jälkeä, moneen suuntaan.
- Anonyymi00006
Kenelle tämä on?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kenelle tämä on?
Tummalle miehelle tästä aika läheltä, kohtaamisesta muutamia päiviä.
- Anonyymi00003
Missä näitte? Millainen nainen?
- Anonyymi00004
Me eletään täällä vain kerran ja mielestäni on oikein antaa tunteiden viedä, jos niitä kuitenkin on.
- Anonyymi00005
Minuun tuo ei liity mitenkään!
- Anonyymi00007
Ap:lla on huono itse-tunto🫣
- Anonyymi00008
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi00011
Neljä vuotta sitten
- Anonyymi00009
Mitä voi tehdä. Silmäsi tuntuvat valaisevan minut. Havahdun, yksinäisyys on poissa. On tila missä toimia ja levätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527