Naisen kanssa? Vai onko täysin mahdotonta?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
No ei se poissuljettu ole
- Anonyymi00005
Minun mielestä se on mahdoton yhtälö!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minun mielestä se on mahdoton yhtälö!
Sit on
- Anonyymi00002
Unohda
- Anonyymi00003
Näin 50+ naisena sanon, että se olisi ainoa keino päästä mun kanssa suhteeseen, jos olisin vapaa. En jaksa enää tutustua uusiin ihmisiin.
- Anonyymi00009
Minä taas en halua enää koskaan suhdetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00004
Ei pääse ainakaan minun kanssa, koska en halua suhdetta enää koskaan yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00007
Riippuu ihan täysin siitä mikä tollanen "friend zone" muka edes on. Valtaosa ihmisistä ei mitenkään aktiivisesti asettele ihmisiä millekään zoneille. Kaveri on kaveri, eikä millään "friend zonella". Kaveruudesta voi syntyä myös parisuhde ja se on varsin yleistä, mutta jos miettii jotain "friend zoneja", niin tuskin noin keinotekoisesta asetelmasta voi mitään syntyä.
- Anonyymi00008
Riippuu mistä syystä joudut vain ystävä listalle mies.
Hyvin harvinaista. Mutta silloin hänen pitää ihastua sinussa muihin asioihin ja juttuihin kun kun koskaan ennen .
Yleensä ei onnistu olet lähtökohtaisesti ei kiinnostava parisuhde mielessä.
On kuitenkin niitä jotka huomaavat ajan kassa että ystävästä tulee myös rakastettu .
Vaikka sekin on harvinaista.
Eikä ole mitään täyttää että juuri tällä kävisi toisin kuin valtaosalle
Joilla ei oo nahkaisia muuhun .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2242265
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76875
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731