Olit täydellinen, mutta se paikka on sinut muuttanut.

Anonyymi-ap

Olit täydellinen, mutta se paikka on sinut muuttanut. Olit empaattivinen ja kiltti! Otit toisten tunteet huomioon. Olit luotettava ja puolustit, kun jotain kiusattiin ja puutuit tilanteeseen. Et antanut ennen ketään jättää ryhmän ulkopuolelle!!! Se paikka on sinut muuttanut täysin. Nykyään et ota toisten tunteita huomioon ja etkä välitä, kun jotain kiusataan ja jätetään ryhmässä ulkopuolelle!

En tunne enää sinua! Et ole enää sama ihminen, jota rakastin ja halusin itselleni.

Sinusta on itsestä tullut kiusaaja!!!!!!

26

399

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sen paikka piti olla hyvä! Ei pilata sinun ihanaa luonnetta.

• Anonyymi00002

Minä olen vieläkin kiltti ja ihana sinulle. Älä sekoita täällä asioita. Tahdon hyvää sinulle. Olosuhteet on vain mitkä on.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä olen vieläkin kiltti ja ihana sinulle. Älä sekoita täällä asioita. Tahdon hyvää sinulle. Olosuhteet on vain mitkä on.

En usko sinun olevan kiltti! Kiltti ihminen ei stalkkaa!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En usko sinun olevan kiltti! Kiltti ihminen ei stalkkaa!

Mä en sua ole stalkannut

• Anonyymi00003

Kiusaat nykyään ihan kaikkea. Jopa sukulaisia haukut joka ikistä sukulaista ja vihaat kaikkia sukulaisia nykyään. Ennen välitit omista sukulaisista ja Olit heistä ylpeä!

• Anonyymi00004

En nyt tiedä mistä puhut

• Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En nyt tiedä mistä puhut

Oikea tietää...

• Anonyymi00025
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En nyt tiedä mistä puhut

Joo taitaa olla trollin tekosia tää aloitus. On niin selvää jonkun ihmisen alaspainamista ja roolittamista pahaksi. Ihan trollauksen peruskaavaa. Älkää ottako tosissanne.

• Anonyymi00005

On yksi ihminen, jota et hauku ja etkä näe mitään väärää! Ainut ketä et hauku olet sinä itse. Et nykyään näe, kun teet jotain väärää tai teet virheitä. Nykyään syytät kaikkia muita sinun virheistä! Se paikka on muuttanut sinut täysin! Ennen olit mukava ja luotettava ja etkä valehdellut koko ajan.

• Anonyymi00006

En edelleenkään tiedä mistä puhut

• Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En edelleenkään tiedä mistä puhut

Oikea tietää. Mistä paikasta puhun. Sinun EI tarvitse tietää.

• Anonyymi00009

Hanki jotain apua itsellesi. Yrität sukulaisia taas jallittaa

• Anonyymi00010

????

• Anonyymi00021

Ei minua hänen sukulaiset kiinnosta. Jopa sukulaisia hän haukkuu joka ikistä sukulaista ja vihaa kaikkia sukulaisia nykyään. Ennen välitti omista sukulaisista ja Oli heistä ylpeä! Hän tietää mikä paikka on hänet muuttanut täysin. Miksi ei saa toivoa, että hän korjaa välit sukulaisiin ja on heistä ylpeä ja välittää heistä?

• Anonyymi00011

niin olen hyvin erilainen alapääni haluttiin tuhota elimeni ensimmöisesssä synnytyksessä koen että se nimenomaan haluttiin tuhota saksia pilalle riistää suuri nappi mikä oli elämäni suola olen tyhjiö

• Anonyymi00012

menetettyä en ole saanut 21 jälkeen takasin ja jälkeläisilläni on hyvät kauniit maisemat minä voin vain haaveilla sivusta se tekee suruisan olon js herään painajaisiin asiasta edelleen kolkko on olo

• Anonyymi00013

nyt olen vain jonkin miehen reikä ennen olin ainutlaatuinen olento

• Anonyymi00014

Tule ja korjaa mut entiseksi.

• Anonyymi00015

Nää on tietysti ikäviä. Monesti ihmiset jotka haluaa hyvää saa myös paljon pskaa niskaa. Eipä sitä loputtomiin kukaan jaksa kiva olla. Voikin kysyä missä sinä olit kun noin tapahtui. Apuna, tukena, puolustamassa. Vai heittämässä kiviä niskaan.

• Anonyymi00016

Tämäpä se! Vaikuttaa ett Ap on just sellanen ikävä sukulainen joka selän takana paukuttaa valheilla jotain sukulaistaan joka on hyväntahtoinen ja muista huolta pitävä.

Kyllhän se myös niin on että joskus se kärsivällisen ja hyväntahtoisen selkä katkeaa kun riittävän kauan tehdään ilkeyksiä ja pahaa. Ja jos sitä tehdään vielä omalle sukulaiselle niin ap oikeesti osaatko ees hävetä oot pahantahtoinen ilkimys?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tämäpä se! Vaikuttaa ett Ap on just sellanen ikävä sukulainen joka selän takana paukuttaa valheilla jotain sukulaistaan joka on hyväntahtoinen ja muista huolta pitävä.

Kyllhän se myös niin on että joskus se kärsivällisen ja hyväntahtoisen selkä katkeaa kun riittävän kauan tehdään ilkeyksiä ja pahaa. Ja jos sitä tehdään vielä omalle sukulaiselle niin ap oikeesti osaatko ees hävetä oot pahantahtoinen ilkimys?

En minä ole sukulainen! Jos olisin voisin auttaa hänet pääsemään sieltä pois. Se paikka piti olla hänelle hyvä ja tarjota hyvän tulevaisuuden. Vain sukulaiset voivat auttaa häntä pääsemään sieltä pois. Siksi hänen pitäisi tulla toimeen sukulaisten kanssa, jotta he auttaisivat häntä pääsemään sieltä pois. Minä en voi auttaa siinä. Minä en riitä määrätyille tahoille. Pitää olla sukulainen joka ottaa hänen asiat hoitoon ja suostua tarvittaessa häntä asioissa auttamaan.

• Anonyymi00023

Halusin, että saa rauhassa tutustua siihen paikkaan ja tutustua uusiin naapureihin ja saada uusia ihmissuhteita ja oppia elämään siellä ja nauttimaan siellä ja olemaan siellä onnellinen ja löytää jokin asia mikä tekee hänet onnelliseksi. Ja nauttii elämää täysin rinnoin.

Se paikka piti olla hänelle hyvä paikka ja antaa paremman elämän ja onnea ja iloa ja ihmissuhteita ja paremmat välit sukulaisiin ja omaisiin ja läheisiin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ystäviä saa sieltä. Kavereita. Onnea. Iloa. Sukulaiset elämään. Paremman elämän kuin minulla on. Parempaa kuin minun elämäni ikinä tulee olemaan. Sitä toivoin sen paikan hänelle tarkoittavan. Miksi haluaisin, että hänen elämä on yhtä surkeaa ja tylsää kuin minun on? Tylsää puuduttavaa. Ei sellaista kenellekään toivo!!!! Minun elämäni en toivo kenellekään. Kukaan EI ansaitse yhtä puuduttavaa ja tylsääja kurjaa elämää kuin minulla on. Ei kukaan!!!!! Minun elämää EI kannata toivoa itselleen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Halusin, että saa rauhassa tutustua siihen paikkaan ja tutustua uusiin naapureihin ja saada uusia ihmissuhteita ja oppia elämään siellä ja nauttimaan siellä ja olemaan siellä onnellinen ja löytää jokin asia mikä tekee hänet onnelliseksi. Ja nauttii elämää täysin rinnoin.

Se paikka piti olla hänelle hyvä paikka ja antaa paremman elämän ja onnea ja iloa ja ihmissuhteita ja paremmat välit sukulaisiin ja omaisiin ja läheisiin.

Ja täälläkö anonyymipalstalla hänelle näitä ohjeistat kun voit sanoa samat asiat hänelle suoraan ja keskustella jos nyt edes on mitään ongelmia paitsi ne mitä sinä hänelle haluat aiheuttaa.

Jos olis jotain niin silloin puhutaan tietty ihan kahden kesken irl niistä asioista. Trollit tunnistaa juuri siitä ett mennään jonnekin nettiin trollamaan keksittyjä juttuja tiedäthän 🤨.

Kaikenlaisia vinksahtaneita hulluja täällä pyörii.

• Anonyymi00017

Miten maailma muuttaa ihmistä jos ei kohtaa elämässään muita kuin hyväksikäyttäjiä itsestä tulee ennen pitkää heidän kaltaisensa miksi taistella tuulimyllyjä vastaan kun KAIKKI on samanlaisia onnea kaunni maailman olette luoneet itsellenne elettäväksi

• Anonyymi00018

En ole koskaan ollut täydellinen. Mutta totta, usko ihmiseen on mennyt täysin. En kiusaa, en vain halua olla tekemisissä tunkeilevien ja typerien akkojen kanssa. Kai aikuinen ihminen sen kestää ja hyväksyy, että heidän kanssaan ei haluta olla tekemisissä? Vain pakolliset asiat, jotta arki toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1383
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      868
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      693
    5. 64
      676
    6. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      579
    7. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      199
      565
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      517
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    Aihe