Mutta kyllä minäkin koen sinut. Olet jotenkin niin oikeistolaisen oloinen, että melkein pelottaa.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Millä tavoin ajattelemasi ihminen on oikeistolainen? Onko vain itsekäs ja haluaa päästä mahdollisimman helpolla, eli ei halua jakaa tai ponnistella yhtään työssä yhteiskunnan hyväksi?
- Anonyymi00002
Kaikki perustuu siihen miten kohdellaan.
- Anonyymi00003
ei semmoinen ihminen kun minä voi kasvaa muutakuin kieroon
syrjään_kasvanut_oksa - Anonyymi00004
Roomalaiskirje 3:10-18, 23 FB38
[10] niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, [11] ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa; [12] kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään. [13] Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla; [14] heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta. [15] Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta, [16] hävitys ja kurjuus on heidän teillänsä, [17] ja rauhan tietä he eivät tunne. [18] Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä."
[23] Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
Surkeaa että ihmiset luulevat olevansa parempia kuin muut oman puoluekantansa vuoksi. No Jumala tulee jokaiselle näyttämään paikkansa lopulta.- Anonyymi00005
Ei kai ihmiset tuolleen arvota. Ihmiset liittyvät puoluekantoihin hyvin eri perustein. Mutta kyllähän asioista on hyvä keskustella, ja oppia.
- Anonyymi00006
Hyvä jos tyydyt odottelemaan Jumalan tuomiota etkä yritä itse leikkiä puhdasta Jumalaa tuomiones.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kai ihmiset tuolleen arvota. Ihmiset liittyvät puoluekantoihin hyvin eri perustein. Mutta kyllähän asioista on hyvä keskustella, ja oppia.
Kyllä ihmiset pitävät itseään toisia parempina puoluekannan takia. Ihan laidasta laitaan tämä on nähtävillä. Ihmisen on turha julistaa omia tekojaan hyviksi, mutta sitä poliitikot ja heidän seuraajansa jatkuvasti tekevät.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä ihmiset pitävät itseään toisia parempina puoluekannan takia. Ihan laidasta laitaan tämä on nähtävillä. Ihmisen on turha julistaa omia tekojaan hyviksi, mutta sitä poliitikot ja heidän seuraajansa jatkuvasti tekevät.
Ehkä jotkut, mutta ei kaikki….
- Anonyymi00008
Mä oon äärivasemmalla lain edessä siitä ei mihinkään pääse.
Mutta mun koko suku täynnä oikeistoreunaa joten luonne voi vaikuttaa sille vahvasti .
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522