Aika paha tapa loukata ihmistä

Anonyymi-ap

On estää ilman todellista syytä. Naurettavaa ja lapsellista.

21

283

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos on kokenut että henkilö on ikävä ihminen niin ei se lapsellista ole

• Anonyymi00002

yritä olla vahingoittamtta rtoisia olioita.... muaiikki:

Alice Cooper - Man Behind The Mask... is a dangerous, Man

• Anonyymi00003

Ajattelen, ettei kenenkään tarvitse pakolla olla mulle ystävä tai kaveerata. Vain jos tuntuu siltä ja on halua kanssakäymiseen. Peruskohteliaisuutta tietty naapureille, töissä, kaupungilla tarvitaan.

• Anonyymi00007

Eläinrääkkääjille ei olla ystäviä.

• Anonyymi00021

• Anonyymi00004

Estin eilen jonkun random ihmisen joka lähetti mulle viestin "I love you".

• Anonyymi00005

Hmmm
      Maailmassa on 8 miljardia ihmistä.
      Miksi haluat yhteyttä johonkuhun heistä väkisin 🤔
      Jos ihastuisin ja joku estää minut, hänellä on oikeus, ihan mistä syystä vain. En halua aiheuttaa ahdistusta ja jos ihastuminen on paljastunut eikä hän sellaista toivo, tottakai saisi estää.

• Anonyymi00006

Tosin en edes tiedä missä voi estää. En seuraa ketään miestä missään. Paitsi joitakin muusikoita.

• Anonyymi00008

Kuule.

Minua on estetty ja ghostattu ja toisaalta stalkattukin sekä väkisin otettu yhteyttä.

Ihmisiä on moneen lähtöön ja et ikinä tiedä mistä joku asia johtuu.

Pahinta on se että ihmiset jotka väittävät että haluavat olla kaikkien kaveri ja pysyä kavereina kohtelevat ihmisiä KÄSITTÄMÄTTÖMÄN HUONOSTi enkä puhu nyt vain itsestäni vaan myös muita tavoilla jotka saa ihmisen näyttämään manipuloijalta.

Eli se ihmisen sisäinen tarina sekä jälkikäteen selittely moottori on hyvin ylsinen VARSINKIN NAISILLA.

Miehet ovat yleensä suorasukeisempia ja sitä kautta ärsyttäviä, mutta naiset osaavat olla takanapäin ilkeitä sekä toisaalta kuvitella että toiset ihmiset ovat hielle vain "sosiaalisia työkaluja".

Suosittelen vain liikkumaan siis eteenpäin ja löytämään uusia ihmisiä elämääsi. Mitään näitä "mitäköhän olisin voinut tehdä toisin tai mitä tehdin väärin" on turha miettiä jos toinen ei ole valmis sanomaan niitä ääneen eikä myöskään käsittelemään omaa osuuttaan siinä.

Walk away.

• Anonyymi00009

Kyllä täällä surua ja tuskaa riittää, mutta ei keskitytä siihen ja anneta pahan voittaa.

• Anonyymi00010

Ei kukaan estä ilman syytä.

• Anonyymi00016

Tää on täysin totta!

• Anonyymi00018

Aivolelupennun ajatuksia.

• Anonyymi00011

Kun et osannu muuta kuin huumori pelleillä sirkus finlandiaan sinä kuuluisit nyt se on loppu ikuisiksi ajoiksi koska sun pelleilyt vei mukanaan kiinnostuksen sinusta mulle on aivan sama mitä sulle käy ei kiinnosta enää tipan vertaa tuollainen pelle valehtelia

• Anonyymi00012

Sulla on joku pelle sirkus Finlandiassa? No hyvä ettei Sariolassa.

• Anonyymi00013

Kyllä siihen yleensä syy on.

• Anonyymi00014

Onneksi ei liity muhun
      S

• Anonyymi00015

Varmasti ihan oikea syy taustalla, että sut on estetty.

• Anonyymi00017

Itsesuojelua.

• Anonyymi00019

mä oon sanonu tän joskus ennenkin mut mul on ollu koko elämäni aikana vain pari ystävää. muut on ollu ns hyvän hetken kavereita. mulla on vain näitä paria ystävää aidosti ollut ikävä heitä on 4. koen että he on ollut ihmisiä jotka on kestänyt mun pskaa sillon kun oon huutanu pahaa olooni :) ei oo silti haukkunu eikä ole lähteny pois. :) kaikki nämä ystävät ovat varhaisesta lapsuudesta tai aikuis iältä. teininä en solminut kun hajottavia ihmissuhteita koska olin liian rikki

• Anonyymi00020

Halveksunta. Se on se syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2069
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1227
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      183
      1122
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      30
      678
    Aihe