Edes tuon asian ymmärtäminen ei vie tätä tunnetta pois.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Tuo kertoo siitä, että sinulla on tunne-elämän ongelmia. Hakeudu terapiaan selvittelemään niitä, jotta saat joskus terveen parisuhteen.
- Anonyymi00004
Ei siihen terapiaa välttämättä tarvitse, pitää oppia arvostamaan itseään.
- Anonyymi00007
Hyvän ensivaikutelman luonti on narsistille se juttu, johon panostavat paljon. Haluavat edetä asioista nopeasti, koska totuuden paljastuttua, epäonnistumisten määrä kasvaa.
- Anonyymi00002
Mäkin rakastan narsisitia ja tulisesti rakastankin ❤️🔥
- Anonyymi00003
Sä et osannu olla muuta kuin pelle
- Anonyymi00005
Rakastuessaan ihminenhän on kuin pelle
- Anonyymi00006
Ei saa antaa narsistin hetkittäisten positiivisten rykäyksien viedä pois fokusta olennaisesta. Tuollaiset ihmiset vievät sinut samaan allikkoon missä itse ovat henkisesti, yrittäen paikata omaa epävarmuutta ajamalla toisen alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556