Neiti vai Mies?

Anonyymi-ap

Tällainen selvitys käynnissä.

2026

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ilmeisesti neiti mutta ei ihan tavallinen neitimäinen, vaan myös trollifeikki.

2026

• Anonyymi00002

Duoda duoda Pasanen. Kuka teki juuri Geminillä vaimolle kolme kättä ja yksisankaiset aurinkolasit? Ei ollut 2010.

• Anonyymi00005

Sinnähän sitä kyrvånsyylålle viikonlopuksi jännättävää.

• Anonyymi00006

Miten tuo pyörä muuttaa muotoaan jatkuvasti? Keväällä oli sporttisarvetkin ja kaikki ja nyt ne on taas kadonneet. Johdotukset ovat eritavalla näihin uusiin kuviin verrattuna ja Pasanen väitti että takajarrun vaijeri kulkee putken sisällä ja siksi ei voinut asentaa hydraulista letkua, mutta kyllä näissä kaikissa takajarrun vaijeri kulkee runkoputkien ulkopuolella joten sekin tarina oli pasasta. https://ibb.co/svYZh5Tf

On enää todella vaikeaa sanoa mikä tästä pyörätarinasta on totta. Vaimosta selvisi se totuus myös ettei todellakaan asu samassa osoitteessa ja sen kuvineen paljasti jälleen kerran kukapas muu kuin Pasanen itse.

• Anonyymi00007

Kuten aikaisemmin sanoin vaihdan pyörään sopivimmat vermeet käyttöäni vastaamaan, ostin takaboxin jossa on helpoin säilyttää 3.2 kg akkua, sekä pieni tavarakori ostoksia varten...

Tuo pyörä ei edes lähetti käyttöön se on melkein 2m pitkä painaa vajaa 40 kiloa, se on kuin panssarivaunu, liian painava, ja iso kokoinen, mutta minulle erittäin hyvä...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuten aikaisemmin sanoin vaihdan pyörään sopivimmat vermeet käyttöäni vastaamaan, ostin takaboxin jossa on helpoin säilyttää 3.2 kg akkua, sekä pieni tavarakori ostoksia varten...

Tuo pyörä ei edes lähetti käyttöön se on melkein 2m pitkä painaa vajaa 40 kiloa, se on kuin panssarivaunu, liian painava, ja iso kokoinen, mutta minulle erittäin hyvä...

Kuten juuri sanoin, olet esitellyt vähintään kaksi eri pyörää, todennäköisesti kolme ja kuormausratkaisu on niissä kaikissa ollut erilainen. Yhdessä kuvassa tarakalla oli nipussa se kuution mallinen laatikko, jota ruokakuskit käyttää.

AI: Kyllä, ruokalähetit käyttävät erittäin yleisesti sähköpyöriä Vantaalla. Sähköpyörät ovat sekä Wolt- että Foodora-läheteille tehokas ja suosittu kulkuväline, jolla pystyy navigoimaan nopeasti esimerkiksi Tikkurilan ja Myyrmäen kaltaisilla vilkkailla alueilla.Sähköpyörien suosio perustuu seuraaviin tekijöihin:Toimintasäde: Yhdellä akulla voi ajaa jopa yli 50 km, mikä kattaa hyvin ruoankuljetukset.Kestävyys: Lähetit suosivat usein leveärenkaisia sähköpyöriä (fatbike), jotka toimivat luotettavasti myös talviolosuhteissa.Työsuhde-edut: Monet läheteistä hyödyntävät alan yhteistyökuvioita tai hankkivat pyöränsä paikallisista erikoisliikkeistä, kuten Vantaan Tammistossa toimivasta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Tuo pyörä ei edes lähetti käyttöön"

Meinaatko että Cargo-pyörä on hyvä pyörä polkupyöräilyharrastukseen? Se on kuten nimikin kertoo tarkoitettu tavarankuljetuksiin.
        https://vitamiini.org/paras-sahkopyora-ruokalahetille/

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"Tuo pyörä ei edes lähetti käyttöön"

Meinaatko että Cargo-pyörä on hyvä pyörä polkupyöräilyharrastukseen? Se on kuten nimikin kertoo tarkoitettu tavarankuljetuksiin.
        https://vitamiini.org/paras-sahkopyora-ruokalahetille/

Minä en meinaa mitään tiedän mistä puhun, lähes kaikki ruokalähetit käyttävät engwe kiinalaisia halpispyöriä, näitä radwagon pyöriä ei ole yhtään heidän käytössä, en ole ainakaan koskaan nähnyt. en harrasta pyöräilyä, vaan ajan sillä hyötyajoa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä en meinaa mitään tiedän mistä puhun, lähes kaikki ruokalähetit käyttävät engwe kiinalaisia halpispyöriä, näitä radwagon pyöriä ei ole yhtään heidän käytössä, en ole ainakaan koskaan nähnyt. en harrasta pyöräilyä, vaan ajan sillä hyötyajoa.

Kuten sanoin pyörä on liian painava ja isokokoinen... toki pitkähäntä pyöriä on heidän käytössä mutta en radeja, yhden saman pyörän näin kerran helsingin keskustassa, näitä myytiin vain vähän aikaa euroopassa, suomessa ei koskaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko sun Otaniemen työpaikka mahdollisesti Woltilta, hyötyajoa, siis pizzan kuljetusta?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko sun Otaniemen työpaikka mahdollisesti Woltilta, hyötyajoa, siis pizzan kuljetusta?

.Käyn kaupassa ja asioilla tänä vuonna 799 kilsaa, pari kertaa ajanut helsinkiin, yleensä menen autolla tai dösällä kauemmas, olen liian vanha woltkuskiksi, ne on pääasiassa lähiidästä, en ole koskaan nähnyt yhtään kantasuomalaista wolt kuskina.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1414
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      657
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      548
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      506
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      496
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      470
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      463
    10. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      50
      434
    Aihe