Omatunto kolkuttaa. Anteeksi. Jään varmaan sairaalaan pitkäksi aikaa. Se on parasta meidän kummankin kannalta. Olen henkisesti niin sairas. Puhelinaika on rajattu muutamaan tuntiin. Toivon sulle kaikkea hyvää elämässä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
ole vain sen maijan kanssa!! petturi!
- Anonyymi00002
Jaa a, ei kannata mainita Kenelle 🙄
- Anonyymi00003
Mä toivon et sä alat parantua ...
Tai oikeammin loydat keinoja sopeutua ongelmien kera elämiseen niin ettei ne haittaa sun tai muiden elämää ...
Sitä yritän minäkin tehdä tavallani ,tahollani ja niillä resursseilla mitä mulla on käytössä .
Voimia sinulle. Ja hyvää jatkoa - Anonyymi00004
Nähdään sitten kun voit paremmin. Naiselle.
- Anonyymi00005
Etköhän oman paikkasi löydä vielä elämässäsi sekä ihmisen kun ensin saat itsesi henkisesti parempaan kuntoon.
- Anonyymi00006
Toivon sinulle pelkkää hyvää. Paranemiseen kuuluu myös myöntää mitä olet tehnyt hänelle. Kuitenkin, mikään ei ole peruuttamatonta ja hänkin on kuitenkin vielä elossa.
- Anonyymi00009
Mitä se on tehnyt,siittä otetaan selvää!*
- Anonyymi00007
Toivotaan että kaikki järjestyy, ei hätää.
- Anonyymi00008
Mulla ei ole suhun enää minkäänlaista kiinnostusta tai mitään tunteita mulle olet aivan sama ihminen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 64952
- 116905
- 83880
- 65856
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112564