Seiska uutisoi 18.7 Nannan menestyvästä yrityksestä. Mshtava liikevaihto ja voittoa tuottava yritys. Hyvä Nanna, arvostan
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Millainen tyhjäpää antaa Kuralahden siittää kolme kakaraa? Hahah!
- Anonyymi00002
Sitä se katsos rakkaus teetättää.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä se katsos rakkaus teetättää.
Nanna on uuden miehen saatuaan eheytynyt ja on varmempi ote nyt omaan elämäänsä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nanna on uuden miehen saatuaan eheytynyt ja on varmempi ote nyt omaan elämäänsä.
Jeren äiti oli onnellinen kun Jere löysi Nannan ja kyllähän Jere avioliiton ajan aika hyvin käyttäytyi, mitä nyt petti jonkun nuoren kampaajan kanssa ja taisi tulla yksi väkivaltatuomio. Mutta näytti siltä että kun Jeren äiti menehtyi niin Nanna uskalsi erota. Sinittelikö Jeren äidin takia suhteessa noinkin pitkään?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jeren äiti oli onnellinen kun Jere löysi Nannan ja kyllähän Jere avioliiton ajan aika hyvin käyttäytyi, mitä nyt petti jonkun nuoren kampaajan kanssa ja taisi tulla yksi väkivaltatuomio. Mutta näytti siltä että kun Jeren äiti menehtyi niin Nanna uskalsi erota. Sinittelikö Jeren äidin takia suhteessa noinkin pitkään?
Kyllä tuollaiseen vaikuttaa myös ulkopuoliset asiat että pysyy suhteessa. Ennenkaikkea lapset koska koetaan että isä on lapsille tärkeä eikä haluta erota ellei mies sitten mene täysin sekoilemaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä tuollaiseen vaikuttaa myös ulkopuoliset asiat että pysyy suhteessa. Ennenkaikkea lapset koska koetaan että isä on lapsille tärkeä eikä haluta erota ellei mies sitten mene täysin sekoilemaan.
Jotkut ei eroa siksi kun on pieniä lapsia että jos mies on yksin vastuussa lapsista tapaamisten aikaan ja nainen ei koe että mies pystyy siihen pienten lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5002238Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35888Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht453842- 71828
- 55741
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40640Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63573