Hauska juttu kun jonkun täytyy oikein ovi avata ja tulla erikseen yskimään ja paiskata ovi kiinni. :D köh köh tupakkaa
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Onko sulla jotain asiaa??
- Anonyymi00002
Stalkkerit harrastaa tommosia
- Anonyymi00005
Juuri tuota oven paiskomista, ja muutakin jotta saisivat huomiota, mutta se vain on pahentanut ja varmistanut, sen etten koskaan halua olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa koskaan! Minulle ei ole mitään tarvetta löytää minkään ikäistä uutta ystävää enää koskaan!
- Anonyymi00003
Veemäistä on kyllä jos naapurissa asuu ketjupolttaja ja yrität tuulettaa asuntoasi kun kaikki savu tulee sisään
- Anonyymi00006
Ei silti tuollainen paiskominen ole tervettä! Ja itse metelöivät usein!
t. aloittaja ja mies
- Anonyymi00004
No minä kun käyn tupakalla niin naapurikin käy samalla ja joka kerta yskäsee.
Kai se on se stalkkeri tai kuuluu siihen samaan porukkaan.
Naiselta tämä toteamus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671