Luontoretkelle.
Sinä nainen jos lähtisit kanssani.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kuulostaa todella kivalta. Harmi, jos teillä jää menemättä siksi, ettet kysynyt häneltä itseltään.
- Anonyymi00002
En kehtaa kysyä.
Eikä ole numeroa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En kehtaa kysyä.
Eikä ole numeroa.Näin varattuna ei ole helppoa naiselta kysyä.
Naisen helpompi kysyä mieheltä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näin varattuna ei ole helppoa naiselta kysyä.
Naisen helpompi kysyä mieheltä.Minä en tule koskaan kysymään mitään yhdeltäkään mieheltä, koska tykään vain yksin liikkumisesta! Olen jo niin tottunut ja tykästynyt hiljaisuuteen ja koen etten halua enää koskaan uutta ystävää itselleni!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en tule koskaan kysymään mitään yhdeltäkään mieheltä, koska tykään vain yksin liikkumisesta! Olen jo niin tottunut ja tykästynyt hiljaisuuteen ja koen etten halua enää koskaan uutta ystävää itselleni!
Miksi sitten vastasit tähän ?
Idioottimainen logiikka. - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naisen helpompi kysyä mieheltä.Ei varmaan kannata varattuna kysyä. Harmi, sinulla on siinä hyvä idea.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei varmaan kannata varattuna kysyä. Harmi, sinulla on siinä hyvä idea.
Ja nykyaika joten naisen kysyttävä miestä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naisen helpompi kysyä mieheltä.Miksi edes varattuna suunnittelet tuollaista? Ei jatkoon.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi edes varattuna suunnittelet tuollaista? Ei jatkoon.
Täällä kaikki varattuja 😂
- Anonyymi00006
Minun suomalainen turjake mieheni suuttuu tuosta.
Minä viime vuonna kävin hillassa perhe tutun kanssa niin mieheni kävi kostoksissa naimassa.
Minä ajattelin, että en tänä vuonna lähde, kuin vain äitini kanssa marjaan.
Vähän turhan kallista jos miehelläni sattuu vielä vahinko ja pitää elatusmaksuja maksaa, koska hän syyttää kuitenkin minua.
Ja minä sanon hänelle, että : Minä kävin marjassa EN NAIMASSA, mutta oliko sinun pakko kostoksi mennä naimaan Marjaa!
Hänen logiikalla jos hän käy kalassa niin minun pitäs mennä kostoksi naimaan Harri nimisen miehen kanssa!
Mieheni lopulta on kostoksi naimassa jotain VALAAN KOKOISTA NAISTA ja minä sanon hänelle, että : Sinulta puuttuu jo ITSESUOJELU VAISTOKIN ja sinähän tapatata meidät kaikki!- Anonyymi00008
Trololoo trolli.
- Anonyymi00007
Et jaksais mua kun marisisin heinäallergiasta, kuumasta ja ötökista 🦟🦗
- Anonyymi00011
Ei haittaa
- Anonyymi00012
Juu otan vaan ripsien ja kynsien hoitolaitteet mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661358Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4071207- 102925
- 82847
- 78842
- 92835
- 56831
- 113826
- 50695
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690