Näytti hyvältä silloin joskus.
Sinä nainen meinaan.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Apurattaat pyörässä
- Anonyymi00002UUSI
Siitä on kyllä aikaa!
- Anonyymi00004UUSI
Onhan siitä aikaa, totta.
- Anonyymi00003UUSI
Tuo oli varmaan aikaan, kun sinäkin olit vielä nuori ja komea.
Kyllä minä sen tiedän, että suomalaista turjake miestäni ärsyttää, koska hänen pikku rakas oma vaimonsa on niin lihava, että kun me pussataan niin miehestäni EI NÄY, kuin KORVAT!
Minä olen sentään mieheni oma valinta ja hän ei saa edes eroa vaikka kuinka haluais!
Minä olen sentään VAIMO jota oma miehenikin syrjii sekä häpeää, mutta OLIS KANNATTANUT PITÄÄ TURPANSA KIINNI! - Anonyymi00005UUSI
Sepä kiva et olen joskus sopinut muottiisi. Harmi että elämässäni on muutakin sisältöä kuin yrittää mielyttää sinua ulkoisesti.
- Anonyymi00006UUSI
😳Pystyisitpä siihen edes sisäisesti.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
😳Pystyisitpä siihen edes sisäisesti.
Niimpä. Mut ehkempä oo edes kiinnostunut.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niimpä. Mut ehkempä oo edes kiinnostunut.
Silti vastaat, se kertoo tilanteen, eli kiinnostaa ja paljon.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Silti vastaat, se kertoo tilanteen, eli kiinnostaa ja paljon.
Toki tuntemattomaan olen ihan lääpälläni joka vielä vttuilee mulle. Ihana kultamussu varmasti.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toki tuntemattomaan olen ihan lääpälläni joka vielä vttuilee mulle. Ihana kultamussu varmasti.
Tuo ei ollut vittuilua ja täällä vastataan oletuksella, että vastaa jollekin keneen ihastunut, yms
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo ei ollut vittuilua ja täällä vastataan oletuksella, että vastaa jollekin keneen ihastunut, yms
Kuka niin on päättänyt että niin vastataan. En minä ainakaan vastaa sillä oletuksella. Ihan älytöntä.
- Anonyymi00013UUSI
Enemmän idioottia kuvitella vastaajan olevan oikea henkilö jolle kirjoittaa. Voin olla vaikka joku sukulaisesi tai mies. Tämä keskustelupalsta jossa anonyymejä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Enemmän idioottia kuvitella vastaajan olevan oikea henkilö jolle kirjoittaa. Voin olla vaikka joku sukulaisesi tai mies. Tämä keskustelupalsta jossa anonyymejä.
En niin kuvittele 😂
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En niin kuvittele 😂
Eli tahdot loukata tuntemattomia kirjoittamalla kuin hänelle kun et uskalla häntä suoraan haukkua. Selvempi homma. Hupinsa kullakin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli tahdot loukata tuntemattomia kirjoittamalla kuin hänelle kun et uskalla häntä suoraan haukkua. Selvempi homma. Hupinsa kullakin.
Tässä ei ole mitään haukkumista, opettele lukemaan
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tässä ei ole mitään haukkumista, opettele lukemaan
"Pystyisitpä siihen edes sisäisesti." Olipa kivasti sanottu ihmisestä jota kaipaat. Hän on kyllä onnekas.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Pystyisitpä siihen edes sisäisesti." Olipa kivasti sanottu ihmisestä jota kaipaat. Hän on kyllä onnekas.
Tuo ei ollut aloittajan vaan jonkun muun.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo ei ollut aloittajan vaan jonkun muun.
Niin minä vastaan aloittajalle ja jatkan seuraavaan kommentoijan kanssa siihen kommentiin liittyen. Eli minun mahdonta tietää kenelle kirjoitan tai vastaan. Hän halusi sanoa noin kaivatustaan eli se oli vastaus minulle jota piti kaivattunaan.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin minä vastaan aloittajalle ja jatkan seuraavaan kommentoijan kanssa siihen kommentiin liittyen. Eli minun mahdonta tietää kenelle kirjoitan tai vastaan. Hän halusi sanoa noin kaivatustaan eli se oli vastaus minulle jota piti kaivattunaan.
No tuo ei ollut aloittajan .
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No tuo ei ollut aloittajan .
Vain aloitus aloittajan kaikki muut voi olla muiden.
Vallankin jos negatiivista sanottavaa ne eivät ole aloittajan. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vain aloitus aloittajan kaikki muut voi olla muiden.
Vallankin jos negatiivista sanottavaa ne eivät ole aloittajan.Ja unohdit että kenelle menee kunhan kalastelet huomiota ja kyselet jos joku tyhmä vastaa imaryuen kehuista mieluiten moni
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja unohdit että kenelle menee kunhan kalastelet huomiota ja kyselet jos joku tyhmä vastaa imaryuen kehuista mieluiten moni
Ohi
- Anonyymi00014UUSI
Mit nää jauha tät
- Anonyymi00017UUSI
Ai ulkoisesti, mutta entä sisäisesti. Koska se merkkaa enemmän.
- Anonyymi00021UUSI
Luonne ja ulkonäkö
- Anonyymi00025UUSI
Kohtuu tyhmä kalastelu näit sen 4 v sitten kuten sanottu toisessa ketjussa
- Anonyymi00028UUSI
Ohi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 102923
- 104894
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen33620Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5531- 46525
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42485- 54478
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17456- 45447