Ostin satoja euroja maksavat kiikarit, 10x40.
Ensin rikkoontuu okulaari tai siis se koko systeemi missä takimmaiset linssit kiinni. Aivan onnettoman ohutta muovia. Niiden säätö on napsu-säätö, kolme eri asentoa. Okulaaria pitää hieman kiertää ja kevyesti nostaa samalla, aika jäykät, liimasin pikaliimmalla koska muovi oli haljennut, seuraavaksi irtosi normi käytössä kuminen silmäkuppi.
Kiikarit muuten hyvän tuntuiset kädessä ja kuva terävä mutta muuten sutta ja sekundaa.
Mitkä kiikarit olisi kestävät, hintaluokka 300-400euroa.
Edulliset ja kestävät kiikarit
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
..kerron vielä että ko. kiikarit on Kowa 10x42 SV2
Uutena noin 325euroa. - Anonyymi00002
Tarkoitat kai kiikaria, ei sinun tarvitse useita ostaa.
- Anonyymi00003
Ei ei, kyllä minä osta ainakin kaksi kiikaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547