Millaisia unia olette nähneet tästä meidän ihanasta huittisten pitäjästä? Kauniita vai painajaisia? Mitä kaikkea olette touhunneet pitäjällä unissanne?
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Kävelin Holstin suolla, rannalla näkyi kaksi kerrostaloa. Tuleeko oikein kunnon tulva ja kuntakeskus siirtyy Lintukankaaseen.
- Anonyymi00003
Näen unissani hienon huhti-toukokuisen kevätpäivän, ja olen satelliittiohjatun, ilmastoidun nykyaikaisen Valmet traktorin ohjaamossa. Kahvinkeitin 24V on kuumana ja panchinit juuri valmistuneet tehokkaassa mikrouunissa.
Ajelen pitkin monen kymmenen neliökilometrin laajuisia, salaojitettuja tasaisia peltoaoukeita. Levitän biopohjaista kasvuvoimaa pelloille. Perässäni on sillä tavalla maaginen biosäiliö, että siitä ei bioaines lopu koskaan. Sama säiliö riittää mainiosti koko työpäivän ajaksi.
Minun unessani ollaan siis mieluisassa, omassa työssä. Mutta toisaalta ollaan kaikkein parhaimman laatuisella, päättymättömällä kevätlomalla, ihan täällä kotoisan Huittisten maisemissa.- Anonyymi00004
Oikea toiveuni! Miksi minun unissani esiintyy aina vain vanhempaa kalustoa, kuten Vepi-lietevaunu ja Zetor 5511.
Säiliö tyhjenee unesa aina hetkesä ja setorin syöttöpumppukin oikuttelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44844
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 60439
- 40437
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420
- 24419