että iho pahenee käytön alussa kun se puhdistautuu ja siks tulee enemmän finnejä? oon käyttänyt sebamedin hoitogeeliä nyt pari viikkoa ja otsa on ihan hirvees kunnos... niin paraneeko se tästä viel?
aknevoiteet
5
1171
Vastaukset
- ellu
Käytttämäsi tuotteen kanssa ei tuollaista reaktiota pitäisi ilmetä. Aknen tilapäisen pahenemisen aiheuttavat tietääkseni lääkärin määräämät Differin ja Avitcid, sillä niiden vaikutus mekanismi on juuri työntää kaikki tavara ulos ihohuokosista ja pitää ne puhtaina. Minunkin ihoni muuten huononi kun aikoinaan kokeilin tuota samaa tuotetta, outo juttu. Oletko kokeillut bentsoyyliperoksidia (Basiron, Brevoxyl)? Se on tuonut minulle avun, kosteutuksessa hyväksi olen todennut Aco-sarjan kasvogeelin.
- alkup.
aattelin just kokeilla sitä, mut auttaaks se vain poistamaan jo naamassa olevat finnit vai ehkäiseks se muutenkin finnejä? ku se kuulemma puhdistaa naama ensin, et kaikki tulee ulos finneinä ( kauan tää vaihe muuten kestää?) mut miten jatkossa?
- ellu
alkup. kirjoitti:
aattelin just kokeilla sitä, mut auttaaks se vain poistamaan jo naamassa olevat finnit vai ehkäiseks se muutenkin finnejä? ku se kuulemma puhdistaa naama ensin, et kaikki tulee ulos finneinä ( kauan tää vaihe muuten kestää?) mut miten jatkossa?
Bentsoyyliperoksidi tappaa finnejä aiheuttavia bakteeereja ja ehkäisee siis tehokkaasti myös uusien finnien synnyn (ja kuivattaa vanhat pois). Kaikilla aine ei syystä tai toisesta toimi, mutta ainakin minun ihooni se on tehokkaampaa kuin reseptillä saatavat aknevoiteet! Asia selviää vain kokeilemalla. En tiedä, minkälaisia kokemuksia muilla on hoidon aloituksen yhteydessä tapahtuvista iho reaktioista, mutta itselläni iho ei tosiaankaan huonontunut edes alussa vaan alkoi parantua melko vauhdilla. Tämäkin varmaan melko yksilöllistä.
- alkup.
ellu kirjoitti:
Bentsoyyliperoksidi tappaa finnejä aiheuttavia bakteeereja ja ehkäisee siis tehokkaasti myös uusien finnien synnyn (ja kuivattaa vanhat pois). Kaikilla aine ei syystä tai toisesta toimi, mutta ainakin minun ihooni se on tehokkaampaa kuin reseptillä saatavat aknevoiteet! Asia selviää vain kokeilemalla. En tiedä, minkälaisia kokemuksia muilla on hoidon aloituksen yhteydessä tapahtuvista iho reaktioista, mutta itselläni iho ei tosiaankaan huonontunut edes alussa vaan alkoi parantua melko vauhdilla. Tämäkin varmaan melko yksilöllistä.
koko naamaan vai ongelmakohtiin? en uskalla ihan koko naamaan laittaa, jos iho alkaa puhdistautumaan ja tulee paljon finnejä..?
- vuan..
alkup. kirjoitti:
koko naamaan vai ongelmakohtiin? en uskalla ihan koko naamaan laittaa, jos iho alkaa puhdistautumaan ja tulee paljon finnejä..?
ongelmakohtiin..elä ihmeessä koko naamaan. Kuivattaa muuten ne terveet kohdat vauhdilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988