Hiljaa rivissä

Anonyymi-ap

Pakko käydä tsuumailemassa kun olet ajatuksissani🥴

15

290

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä voit myös yhteyttäkin ottaa. Tiedät tunteeni sinua kohtaan.

• Anonyymi00003

Olisin ottanut jo ajat sitten jos olisin se nuori minä. On niin huonoja kokemuksia ja minulle on valehdeltu ja vedätetty, eikä sitä ymmärrä kukaan miten vaikeaksi elämä saadaan tehtyä pienellä paikkakunnalla. Ei vaan uskalla enää. Haluaisin päästä elämässä eteenpäin, vuodet kuluu. Sille ei voi mitään että se pelko iskee että kaikki on valhetta tai tahallista vedätystä ja se paska yltyy taas jos teen jotain, vaikkakin on kyse toisesta paikkakunnasta mutta kun on some. Yrittänyt olla vain hiljaa omissa oloissani....

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olisin ottanut jo ajat sitten jos olisin se nuori minä. On niin huonoja kokemuksia ja minulle on valehdeltu ja vedätetty, eikä sitä ymmärrä kukaan miten vaikeaksi elämä saadaan tehtyä pienellä paikkakunnalla. Ei vaan uskalla enää. Haluaisin päästä elämässä eteenpäin, vuodet kuluu. Sille ei voi mitään että se pelko iskee että kaikki on valhetta tai tahallista vedätystä ja se paska yltyy taas jos teen jotain, vaikkakin on kyse toisesta paikkakunnasta mutta kun on some. Yrittänyt olla vain hiljaa omissa oloissani....

Onpa surullista...

Kerropa minulle, millaista elämäsi olisi, jos sinulla ei olisi pelkoa mistään. Mitä tekisit, jos et vähääkään välittäisi, mitä tekemisistäsi seuraisi?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Onpa surullista...

Kerropa minulle, millaista elämäsi olisi, jos sinulla ei olisi pelkoa mistään. Mitä tekisit, jos et vähääkään välittäisi, mitä tekemisistäsi seuraisi?

Olisi hyvin toisenlaista. Nyt olen vain kotona tai töissä ja tiellä liikun vain kun on pakko. Mpyörälläkään viitsi lähteä oikein mihinkään,ehkä tarvis alkaa liikkumaan öisin? Eikä omilla autoillakaan jos ei ole pakko, ehkä jos hankkisi vuokra auton niin voisi liikkua vapaasti. En tiedä miten kaikki tuntee ajoneuvoni vaikka en ole missään somessakaan? ? Minä olisin kysynyt jo kolme vuotta sitten että kiinnostaako? Ja onko vapaa? Nyt olisi luultavasti jo oma perhe ja elämä olisi sellaista mitä on aina toivonut. Tykkäisin käydä erilaisissa tapahtumissa, vanhat koneet,maatalous ym kesämarkkinat. Eikä niihin nyt yksin viitsi lähteä kun ei ole enää kavereitakaan.tykkään kyllä höpötellä ihmisten kanssa ja kaikkea mut .....en tuonne tien päälle ainakaan omalla kalustolla.Joku sairas "peli" on ollut jo 20vuotta käynnissä, enkä ymmärrä että miksi?miksi? Olisi hienoa jos olisi omia lapsia, olisi jatkoa kaikelle mitä nyt on ja elämällä jokin tarkoitus. Voisi rakennella kaikkia härveleitä ja opettaa niksejä miten mitäkin tehdään. Nyt ei ole elämässä oikein mitään, ikisinkulla.Kaipaa läheisyyttä ja olis joku kenen kanssa kulkea ja jakaa tätä elämää. Ihan tavallisia asioita ja tavallista elämää vain toivon, en sen kummempaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Surku on kun pelko voittaa kaiken tuon.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Surku on kun pelko voittaa kaiken tuon.

Kun joku joskus kertoisi mistä syystä ja miksi? ketään en ole satuttanut en pettänyt en varastanut enkä ole missään somepaskassa ollut koskaan. Olen vain tehnyt työtä koko ikäni lapsesta asti. Yrittänyt huolehtia kaikesta ja elää omissa oloissani. En räyhää en ryyppää tai edes polta. Miksi en saisi olla onnellinen? Kaikki etsii sitä omaansa mutta minun kohdallani siitä tehtiin vitsi ja ihmiset alkoivat levittää paskaa ihan kaikki kaikille. Kylillä näyteltiin kaikkia "merkkejä" ja valtatielläkin, missä vain kuljenkin. Se oli joku vitsi paikkakunnan naisilla jos sai minut kiinnostumaan ja sitten vedettiin matto alta ja räkänaurut päälle, useamman kerran. Enää en lähesty ketään, ei vaan jaksa enää, en tiedä onko kukaan oikeasti tosissaan? Parisuhteen olisin halunnut ja oman perheen mutta siitä tehtiin peli jota kaikki pelasivat ja pelaavat vieläkin. Minulla ei saisi olla mitään. Omaisuuttani on rikottu, naarmutettu, varastettu puukotettu ja katkottu liinoja ym. Kun minulla ei saisi olla mitään vaikka koskaan en ole mitään saanut ilman, en perintöä en mitään, kaikki olen itse tehnyt tai hankkinut työlläni mutta sekin on jonkun mielestä ollut väärin ja liikaa, ei saisi menestyäkkään. Pienellä paikkakunnalla kun joutuu tahtomattaan silmätikuksi niin se on aika raskasta elämää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kun joku joskus kertoisi mistä syystä ja miksi? ketään en ole satuttanut en pettänyt en varastanut enkä ole missään somepaskassa ollut koskaan. Olen vain tehnyt työtä koko ikäni lapsesta asti. Yrittänyt huolehtia kaikesta ja elää omissa oloissani. En räyhää en ryyppää tai edes polta. Miksi en saisi olla onnellinen? Kaikki etsii sitä omaansa mutta minun kohdallani siitä tehtiin vitsi ja ihmiset alkoivat levittää paskaa ihan kaikki kaikille. Kylillä näyteltiin kaikkia "merkkejä" ja valtatielläkin, missä vain kuljenkin. Se oli joku vitsi paikkakunnan naisilla jos sai minut kiinnostumaan ja sitten vedettiin matto alta ja räkänaurut päälle, useamman kerran. Enää en lähesty ketään, ei vaan jaksa enää, en tiedä onko kukaan oikeasti tosissaan? Parisuhteen olisin halunnut ja oman perheen mutta siitä tehtiin peli jota kaikki pelasivat ja pelaavat vieläkin. Minulla ei saisi olla mitään. Omaisuuttani on rikottu, naarmutettu, varastettu puukotettu ja katkottu liinoja ym. Kun minulla ei saisi olla mitään vaikka koskaan en ole mitään saanut ilman, en perintöä en mitään, kaikki olen itse tehnyt tai hankkinut työlläni mutta sekin on jonkun mielestä ollut väärin ja liikaa, ei saisi menestyäkkään. Pienellä paikkakunnalla kun joutuu tahtomattaan silmätikuksi niin se on aika raskasta elämää.

No huhhuh... kamalalta kuulostaa. Ihme hommaa todellakin. Parempaa tulevaisuuteen toivon.

• Anonyymi00002

Huuha hei

• Anonyymi00004

Missä käyt tsuumailee? Jotain naista vai miestä 😄

• Anonyymi00005

Naista

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Naista

Onko edes selvä kuva? Voisi livenäkin nähdä?

• Anonyymi00009

Ollaan samanlaiset sielut

• Anonyymi00010

Niin olet sinäkin mies taas luvattoman paljon ajatuksissani ja on puuduttavan kiellettyjä ikävän tunteita sua kohtaan, mutta et sinä täällä ole ja tämä on ihan turhaa. Haluaisin joskus nähdä sinua ja jutella kanssasi mutta mahdotontahan sekin on. Ja itse olen tehnyt tästä mahdottoman vaikka minullehan sen pallon silloin kauan kauan sitten jätit. En vain tiedä mitä mielessäsi nykyään liikkuu, mitä minusta nykyään edes ajattelet. Joten antaa olla.

• Anonyymi00011

Joo anna olla ja lähe menee 😠

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joo anna olla ja lähe menee 😠

Tuo ei ole aloittajalta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      387
      1487
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      971
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      925
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      923
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      73
      904
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      629
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      115
      612
    Aihe