KöyhäTalous.

Se on nyt sitten selvitetty perinpohjaisesti kaikki paperilaadut kopiopapereita ja niiden kokoa myöden.

Myös selvitetty kotitalouksien varakkuus perusteella paperilaadut eri huoneissa.

Kuka voisikaan olla viisaampi kuin Tyttö2010Neitinen???????????????

===================

Köyhän kotitalouden tunnistaa juurikin siitä että vessapaperia käytetään talouspaperina.

2010

41

157

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä huomio kyrvånsyylåltå, näinhän se menee eli jokaiselle paperille on oma tarkoituksensa.

• Anonyymi00002

Lahkolaisten paperit muuttavat muotoa, huoneesta toiseen mentäessä.

• Anonyymi00003

Jostakin kummallisesta syystä Senssua kovin häiritsee Posson vaimon vesspaperirulla olohuoneessa. Olen samaa mieltä siitä että se ei kuulu sinne, ellei sitten rouva pasko mainoslehdille olkkarissa.

Kaupassa myydään paperituotteita niiden oikeilla nimillä ja ne nimet eivät muutu huoneesta toiseen vietäessä.

Yhdessäkään ravintolassa ei ole vessapaperirullaa ruokapöydässä. Se olisi jo varsin noloa, koska servettipaperit on lähes ilmaisia Thaimaassa.

Vessapaperi ainakin itselleni pöydässä toisi mielleyhtymän että joku on tuonut vessasta sen paskanhajuisen vajaan rullan ruokapöytään kun ei muuta ole, ja sitä rullaa on kopeloitu paskantamisen yhteydessä ennen käsien pesemistä.

Köyhät käyttää tietenkin sitä mikä on halvinta. Meillä on jokaisessa pöydässä talouspaperia ja servettejä tarjolla. Servetit on samoja mitä saa Lazadasta eikä maksa juurikaan mitään. https://ibb.co/PZQj3Vq5

Kuvassa on sinulle tunnisteeksi tuttu Jeesus- figuuri ja Suomen sekä Thaimaan passit.

Olet unohtanut jo dementiapäissäsi että olen laittanut paljon tunnisteita kuviini ja hiljentänyt mölinäsi kerta toisensa jälkeen. Tämänkaltaisia "mittatilaus"- kuvia ei ole saatavilla netistä, kun epäilit että käytän jonkun toisen kuvia.

2010

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jostakin kummallisesta syystä Senssua kovin häiritsee Posson vaimon vesspaperirulla olohuoneessa. Olen samaa mieltä siitä että se ei kuulu sinne, ellei sitten rouva pasko mainoslehdille olkkarissa.

Kaupassa myydään paperituotteita niiden oikeilla nimillä ja ne nimet eivät muutu huoneesta toiseen vietäessä.

Yhdessäkään ravintolassa ei ole vessapaperirullaa ruokapöydässä. Se olisi jo varsin noloa, koska servettipaperit on lähes ilmaisia Thaimaassa.

Vessapaperi ainakin itselleni pöydässä toisi mielleyhtymän että joku on tuonut vessasta sen paskanhajuisen vajaan rullan ruokapöytään kun ei muuta ole, ja sitä rullaa on kopeloitu paskantamisen yhteydessä ennen käsien pesemistä.

Köyhät käyttää tietenkin sitä mikä on halvinta. Meillä on jokaisessa pöydässä talouspaperia ja servettejä tarjolla. Servetit on samoja mitä saa Lazadasta eikä maksa juurikaan mitään. https://ibb.co/PZQj3Vq5

Kuvassa on sinulle tunnisteeksi tuttu Jeesus- figuuri ja Suomen sekä Thaimaan passit.

Olet unohtanut jo dementiapäissäsi että olen laittanut paljon tunnisteita kuviini ja hiljentänyt mölinäsi kerta toisensa jälkeen. Tämänkaltaisia "mittatilaus"- kuvia ei ole saatavilla netistä, kun epäilit että käytän jonkun toisen kuvia.

2010

Sinulta pentu ei selitykset ja verukkeet lopu koskaan, sinun tekemisistä on syytä epäillä ihan kaikkea, ihan kaikkea mitä täällä kerrot olevasi tai tekeväsi, tein kuten halusit, etkä pidä lupaustasi, millainen sellainen "mies" sitten on.

Thaimaassa WC paperia käytetään hyvin mittavasti, kuten kerroin, sinulla on vakavia ongelmia thaimaassa olossasi, jos et edes tästä tiedä, et ole edes ollut thaimaassa, ihan samaa sarjaa kuin sen riisi joka myydään lähes aina muovipussissa.

Sinä vaan esität jotain mitä ei ole edes olemassa.

Mutta älä paljasta tietojasi, etsin niitä nyt hyvin tehostetusti eri puolelta nettia, käytän apuna työpaikkani asiantuntijoita, jos ja kun saan tietosi, tule jatkaamaan aikaisemmin tekemääni rikosilmoitusta, jos vapaaehtoisesti paljastat itsesi ottamalla minuun yhteyttä, voimme sopia jotain, miten korjaat valheesi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinulta pentu ei selitykset ja verukkeet lopu koskaan, sinun tekemisistä on syytä epäillä ihan kaikkea, ihan kaikkea mitä täällä kerrot olevasi tai tekeväsi, tein kuten halusit, etkä pidä lupaustasi, millainen sellainen "mies" sitten on.

Thaimaassa WC paperia käytetään hyvin mittavasti, kuten kerroin, sinulla on vakavia ongelmia thaimaassa olossasi, jos et edes tästä tiedä, et ole edes ollut thaimaassa, ihan samaa sarjaa kuin sen riisi joka myydään lähes aina muovipussissa.

Mutta älä paljasta tietojasi, etsin niitä nyt hyvin tehostetusti eri puolelta nettia, käytän apuna työpaikkani asiantuntijoita, jos ja kun saan tietosi, tule jatkaamaan aikaisemmin tekemääni rikosilmoitusta, jos vapaaehtoisesti paljastat itsesi ottamalla minuun yhteyttä, voimme sopia jotain, miten korjaat valheesi.

Minulla on sinusta ainakin 20 kuvaa, perheestäsi, yms. teen niistä ison kuva kollaasin jota käytän ympäri nettiä...

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minulla on sinusta ainakin 20 kuvaa, perheestäsi, yms. teen niistä ison kuva kollaasin jota käytän ympäri nettiä...

Et uskalla, PuskaSenssuPosso.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

2010

"Jostakin kummallisesta syystä Senssua kovin häiritsee Posson vaimon vesspaperirulla olohuoneessa."

Mistähän syystä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et uskalla, PuskaSenssuPosso.

Jos otat vapaaehtoisesti yhteyttä, muuten mittani sinua kohtaan on täysi
        kuvistasi, perheestäsi, ja muistakin aijauksista saa helposti hienon kuva kavalkaadin, muttamalle palstalle sinä paljastut 100% varmuudella, haluatko kokeilla.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hehehe, salapoliisi possofantti tutkii. Luuletko että kaikki ovat yhtä tyhmiä kuin sinä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hehehe, salapoliisi possofantti tutkii. Luuletko että kaikki ovat yhtä tyhmiä kuin sinä.

varo ettet joudu katumaan tekemisiäsi.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos otat vapaaehtoisesti yhteyttä, muuten mittani sinua kohtaan on täysi
        kuvistasi, perheestäsi, ja muistakin aijauksista saa helposti hienon kuva kavalkaadin, muttamalle palstalle sinä paljastut 100% varmuudella, haluatko kokeilla.

Ihan rauhassa anna palaa, tee parhaasi. Minulla ei ole mitään salattavaa sillä kaikki läheiset tietää kaikki asiani, joten kampanjallesi ei ole mitään käyttöä.

Olet täyttänyt elämäsi toisten elämillä ja se ei ole hyväksi itsellesi. Koetahan punkero keksiä jotakin muuta tekemistä, ennenkuin se grande finale koittaa.

Sen tiedän jo että kukaan ei jää sinua kaipaamaan eikä kellekään jää sentin hyrrää sinun jälkeesi.

2010

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihan rauhassa anna palaa, tee parhaasi. Minulla ei ole mitään salattavaa sillä kaikki läheiset tietää kaikki asiani, joten kampanjallesi ei ole mitään käyttöä.

Olet täyttänyt elämäsi toisten elämillä ja se ei ole hyväksi itsellesi. Koetahan punkero keksiä jotakin muuta tekemistä, ennenkuin se grande finale koittaa.

Sen tiedän jo että kukaan ei jää sinua kaipaamaan eikä kellekään jää sentin hyrrää sinun jälkeesi.

2010

Kiitos luvasta, palataan asiaan...

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kiitos luvasta, palataan asiaan...

Älä kuitenkaan unohda sitä että minulla on resursseja joita sinulla ei ole. Sinä et voi tehdä minun elämää ikäväksi millään keinoilla, kärsimättä siitä itse reippaasti enemmän.

Yksi ainoa välitetty viesti kaverin kautta kaverin kaverille, joka välittää tiedon eteenpäin ja kukaan ei tiedä koskaan toimenpiteen alkuperäistä tilaajaa ja vaikka tietäisikin, ei voi sitä todistaa.

Joten tuollainen munaton uhkailu on täysin turhaa, läskipää. Häviät kaikissa tapauksissa.

2010

• Anonyymi00015

Juten sanoin jo aikaisemmin minua on puskajussukan turha uhkailla, se ei johda mihinkään, osaan myös piilottaa jälkeni jos niin haluan, minun ei tarvitse en ole tehnyt mitään mistä voisi minut tuomita, sinulla on mietittävää paljon, et sinä ole mikään mies, hörhö.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Juten sanoin jo aikaisemmin minua on puskajussukan turha uhkailla, se ei johda mihinkään, osaan myös piilottaa jälkeni jos niin haluan, minun ei tarvitse en ole tehnyt mitään mistä voisi minut tuomita, sinulla on mietittävää paljon, et sinä ole mikään mies, hörhö.

ja vielä yksi asia, tein sinusta jo kaksi rikosilmoitusta, ei niitä juurikaan tutkita, mutta jos minulle jotain tapahtuu, ensimmäisen poliisi tulkii tehdyt rikosilmoitukset, heillä on jo kuvasi, tai koko kollaasi, jos jotain tapahtuisi, silloin asia tutkitaan suurennuslasin kanssa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ja vielä yksi asia, tein sinusta jo kaksi rikosilmoitusta, ei niitä juurikaan tutkita, mutta jos minulle jotain tapahtuu, ensimmäisen poliisi tulkii tehdyt rikosilmoitukset, heillä on jo kuvasi, tai koko kollaasi, jos jotain tapahtuisi, silloin asia tutkitaan suurennuslasin kanssa.

Tai oikeastaan vain yksi rikosilmoitus, jota ole päivittänyt toistuvasti lähettämilläsi kuvilla, ne kaikki mitä olet tänne aijannut on jo viranomaisilla...

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tai oikeastaan vain yksi rikosilmoitus, jota ole päivittänyt toistuvasti lähettämilläsi kuvilla, ne kaikki mitä olet tänne aijannut on jo viranomaisilla...

ja oikein naurattaa nuo ns. resurssisi, onhan sinulla 2kg kultaa kassakaapissa, mutta kuva oli 100% varma feikki, kuten laiffilan vaimokuva... joka leikkasi leipäveitsellä, 50 vuotis kakkuaan, sekä tusina muita jossa oli käyttämäsi 10v. vanhan windows sovelluksen vesileimat... 555555

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

ja oikein naurattaa nuo ns. resurssisi, onhan sinulla 2kg kultaa kassakaapissa, mutta kuva oli 100% varma feikki, kuten laiffilan vaimokuva... joka leikkasi leipäveitsellä, 50 vuotis kakkuaan, sekä tusina muita jossa oli käyttämäsi 10v. vanhan windows sovelluksen vesileimat... 555555

Siinä photofiltre 7 on sinun ns. resurssit.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Jostakin kummallisesta syystä Senssua kovin häiritsee Posson vaimon vesspaperirulla olohuoneessa."

Mistähän syystä.

Senssu = Posso

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Paskapuhetta. Missä todisteet rikosilmoituksista?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tai oikeastaan ei yhtään.

• Anonyymi00023

Vauhti päällä, huomenna tulee takuueläke!

• Anonyymi00030

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Sääntöjenvastaista on siis kirjoittaa " Pähkinävuorella taas vahvaa Toroa kuksassa".

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sääntöjenvastaista on siis kirjoittaa " Pähkinävuorella taas vahvaa Toroa kuksassa".

55555

• Anonyymi00034

Muista Ökyeläkeläinen (4000 kuussa) ostaa härän sisä filee ja hunajaa.

• Anonyymi00024

"Thaimaassa WC paperia käytetään hyvin mittavasti", sanaili Thaimaan suurlähettiläs Possolainen.

Itse asiassa ei käytetä. Thaimaalaiset käyttää mieluiten bideetä vessassa, ja julkisissa vessoissa harvemmin on edes tarjolla vessapaperia esim huoltoasemien vessoissa.

Viemärit menee helposti tukkoon ja siksi vanhoissa systeemeissä kapeissa putkissa ei vessapaperia saa heittää vessanpönttöön, vaan se laitetaan kannelliseen roskakoppaan.

Sitten on vielä se iljettävä systeemi että on vesisaavi jossa on kauha. En käy isolla asialla koskaan sellaisissa vessoissa.

Farangien mestat uusissa rakennuksissa on sitten eri asia, joissa viemäröinnit riittää paskapaperille.

Kotitalouksissa käytetään talouspaperia ja pehmopaperia annostelijasta pyyhkimään pikkuroiskeet. Thaimaalaiset kutsuvat tätä paperia yleisnimellä "tissue" farangeille.

Englanninkielinen termi on saanut nimensä aivastuksesta alunperin, ja tissue kattaa myös nenäliinat, joita jokaisella tytöllä ja naisella on käsilaukussaan. Lausutaan thaikielellä krada thichuu.

En ole nähnyt vessapaperia käytettävän olohuoneessa tai keittiössä, mutta varmaankin sellaista tapahtuu. Keittiössä arvostetaan hygieniaa ja puhtautta ja siksi vessapaperi ei kuulosta kovin hyvältä idealta tuoda vessaa keittiöön.

2010

• Anonyymi00025

Olen lähes 100% varma että Posso säännösteli kaikkea mitä vaimo saa tehdä. Kielsi käymästä suihkussa joka päivä, kielsi tältä kunnon ruoan, edes tiskata ei saanut kunnolla kun kuluu vettä, kielsi ilmastoinnit, kielsi laittamasta valoja päälle, kielsi kaikki huviajelut, kielsi kavereiden luona käymiset, kielsi meikkaamisen,valitsi fecebook kaveriksi pelkästään naisia jne.

On olleet lupsakat oltavat. Onneksi sai oman kämpän.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olen lähes 100% varma että Posso säännösteli kaikkea mitä vaimo saa tehdä. Kielsi käymästä suihkussa joka päivä, kielsi tältä kunnon ruoan, edes tiskata ei saanut kunnolla kun kuluu vettä, kielsi ilmastoinnit, kielsi laittamasta valoja päälle, kielsi kaikki huviajelut, kielsi kavereiden luona käymiset, kielsi meikkaamisen,valitsi fecebook kaveriksi pelkästään naisia jne.

On olleet lupsakat oltavat. Onneksi sai oman kämpän.

Vai olet varma, minäkin olen sata varma jos jatkat sinun kaikki tietosi julkaistaan useassa mediassa, aloitetaan 30 kpl, älä ärsytä enää yhtään 2010.

• Anonyymi00029

Toimi Numba !!

>§<

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vai olet varma, minäkin olen sata varma jos jatkat sinun kaikki tietosi julkaistaan useassa mediassa, aloitetaan 30 kpl, älä ärsytä enää yhtään 2010.

Posson kosto on siis luokkaa hirmuinen. Internetissä trollaaminen ei ole kovin kaksinen kiusa ja se tuottaa vain sinulle harmia.

Minulla on paljon paremmat metodit. Mitäs sanot jos menen moikkaamaan vaimoasi kun hän tulee seuraavaksi Thaimaahan, juttelen nätisti, tarjoan hyvässä ravintolassa sapuskat ja nasautan häntä kakkoseen oikein huolella?

Toki otan matkamuistoksi kuvia tapahtumasta. Sinulta ulosotto on vienyt sillä välin polkupyörän maksaaksesi korvaukset minulle ja virkavalta takavarikoi tietokoneesi rikoksentekovälineenä ja pankki ottaa luottokorttisi pois.

Minä luulen että minun kepposet on aika paljon toimivampia ja kaiken lisäksi laillisia. Sinun trollaukset johtaa varsin nopeasti virkavallan vierailuun, sillä minulla on kaikki tietosi ja myös sellaista tietoa sinusta, jota sinulla ei ole.

Ne on terveydenhuollon tietoja, jotka on tiedossa kaikilla viranomaisilla. Sinut on luokiteltu "ei vakavasti otettavaksi henkilöksi".

2010

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Posson kosto on siis luokkaa hirmuinen. Internetissä trollaaminen ei ole kovin kaksinen kiusa ja se tuottaa vain sinulle harmia.

Minulla on paljon paremmat metodit. Mitäs sanot jos menen moikkaamaan vaimoasi kun hän tulee seuraavaksi Thaimaahan, juttelen nätisti, tarjoan hyvässä ravintolassa sapuskat ja nasautan häntä kakkoseen oikein huolella?

Toki otan matkamuistoksi kuvia tapahtumasta. Sinulta ulosotto on vienyt sillä välin polkupyörän maksaaksesi korvaukset minulle ja virkavalta takavarikoi tietokoneesi rikoksentekovälineenä ja pankki ottaa luottokorttisi pois.

Minä luulen että minun kepposet on aika paljon toimivampia ja kaiken lisäksi laillisia. Sinun trollaukset johtaa varsin nopeasti virkavallan vierailuun, sillä minulla on kaikki tietosi ja myös sellaista tietoa sinusta, jota sinulla ei ole.

Ne on terveydenhuollon tietoja, jotka on tiedossa kaikilla viranomaisilla. Sinut on luokiteltu "ei vakavasti otettavaksi henkilöksi".

2010

TEE SE KYMPPI! NASAUTA PIMSHORNIA NASAUTA KAKKOSEEN KUIVANA TEE SE NASAUTA JA NUSAUTA SITÄ NIIN ETTÄ TUNTUU HORNIA KAKKOSEEN!

>$<

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

2010

Otahan resupekka rauhallisesti, ettet joudu kovasti katumaan, mikä sinua kiinnostaa 55 vuotiaassa naisessa se että hän on vaimoni, muuten poju osaan asiani, vakuutan, trolli sinähän sinä olet sitä viimekädessä, uhoa mitä uhoat sinulla on vain sanoja, osamaksu, tee se rikosilmoitus jo tänään pelle.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

2010

Pasanen on elänyt valheessa koko elämänsä, joten ei hän suostuisi koskaan uskomaan että hänen vaimoaan on nasautettu hanukkaan, ei vaikka siitä olisi kuvia. Pasanen lisäsi vaimolleen vuosia, jotta se ei kuulostaisi houkuttelevalta, viime vuonna täytti 50 ja nyt on jo 55 vuotta. Nopeasti vanhenee.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Otahan resupekka rauhallisesti, ettet joudu kovasti katumaan, mikä sinua kiinnostaa 55 vuotiaassa naisessa se että hän on vaimoni, muuten poju osaan asiani, vakuutan, trolli sinähän sinä olet sitä viimekädessä, uhoa mitä uhoat sinulla on vain sanoja, osamaksu, tee se rikosilmoitus jo tänään pelle.

Millainen se katumus on tällä kertaa, joka koettaa vaimosi nasauttajalle?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pasanen on elänyt valheessa koko elämänsä, joten ei hän suostuisi koskaan uskomaan että hänen vaimoaan on nasautettu hanukkaan, ei vaikka siitä olisi kuvia. Pasanen lisäsi vaimolleen vuosia, jotta se ei kuulostaisi houkuttelevalta, viime vuonna täytti 50 ja nyt on jo 55 vuotta. Nopeasti vanhenee.

Voi rakas lapsi vaimoni menee vasta vuonna 2028 thaimaahan, todennäköisesti silloin 55 vuotta, jotain pervoja kiinnostaa vanhat naiset varsinkin niiden vaipat, mitä märempi sen parempi, sitä on pervon mukaan ihanaa haistella, mitä luulet kiihottaako.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Voi rakas lapsi vaimoni menee vasta vuonna 2028 thaimaahan, todennäköisesti silloin 55 vuotta, jotain pervoja kiinnostaa vanhat naiset varsinkin niiden vaipat, mitä märempi sen parempi, sitä on pervon mukaan ihanaa haistella, mitä luulet kiihottaako.

Oletko kertonut vaimollesi että et ole kiinnostunut moisesta kusenhajuisesta vanhasta akasta joka ei kiihota sinua? Tuo on todellista kuumaa rakkautta.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Millainen se katumus on tällä kertaa, joka koettaa vaimosi nasauttajalle?

Eiköhän sillä ole sen verran monta ammattitautia, että ei kannata koskea tikullakaan!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Eiköhän sillä ole sen verran monta ammattitautia, että ei kannata koskea tikullakaan!

Rakkauden lunnaat on raskaat... alku on ihanaa, loppu on paskaa... kun velallinen sattuu kuolemaan... ei verottaja jää näppejään nuolemaan... jos sattuu jäämään vähän rahaa.. verokarhu taputtaa tyytyväisenä mahaa...

By NumBaII

• Anonyymi00045

Paperiannostelija. Ei ole vessassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2450
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      458
      1417
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1199
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      252
      1088
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      57
      812
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      716
    7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      664
    8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      657
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      45
      639
    10. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88