KöyhäTalous.

Se on nyt sitten selvitetty perinpohjaisesti kaikki paperilaadut kopiopapereita ja niiden kokoa myöden.

Myös selvitetty kotitalouksien varakkuus perusteella paperilaadut eri huoneissa.

Kuka voisikaan olla viisaampi kuin Tyttö2010Neitinen???????????????

===================

Köyhän kotitalouden tunnistaa juurikin siitä että vessapaperia käytetään talouspaperina.

2010

18

60

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä huomio kyrvånsyylåltå, näinhän se menee eli jokaiselle paperille on oma tarkoituksensa.

• Anonyymi00002

Lahkolaisten paperit muuttavat muotoa, huoneesta toiseen mentäessä.

• Anonyymi00003
        UUSI

Jostakin kummallisesta syystä Senssua kovin häiritsee Posson vaimon vesspaperirulla olohuoneessa. Olen samaa mieltä siitä että se ei kuulu sinne, ellei sitten rouva pasko mainoslehdille olkkarissa.

Kaupassa myydään paperituotteita niiden oikeilla nimillä ja ne nimet eivät muutu huoneesta toiseen vietäessä.

Yhdessäkään ravintolassa ei ole vessapaperirullaa ruokapöydässä. Se olisi jo varsin noloa, koska servettipaperit on lähes ilmaisia Thaimaassa.

Vessapaperi ainakin itselleni pöydässä toisi mielleyhtymän että joku on tuonut vessasta sen paskanhajuisen vajaan rullan ruokapöytään kun ei muuta ole, ja sitä rullaa on kopeloitu paskantamisen yhteydessä ennen käsien pesemistä.

Köyhät käyttää tietenkin sitä mikä on halvinta. Meillä on jokaisessa pöydässä talouspaperia ja servettejä tarjolla. Servetit on samoja mitä saa Lazadasta eikä maksa juurikaan mitään. https://ibb.co/PZQj3Vq5

Kuvassa on sinulle tunnisteeksi tuttu Jeesus- figuuri ja Suomen sekä Thaimaan passit.

Olet unohtanut jo dementiapäissäsi että olen laittanut paljon tunnisteita kuviini ja hiljentänyt mölinäsi kerta toisensa jälkeen. Tämänkaltaisia "mittatilaus"- kuvia ei ole saatavilla netistä, kun epäilit että käytän jonkun toisen kuvia.

2010

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jostakin kummallisesta syystä Senssua kovin häiritsee Posson vaimon vesspaperirulla olohuoneessa. Olen samaa mieltä siitä että se ei kuulu sinne, ellei sitten rouva pasko mainoslehdille olkkarissa.

Kaupassa myydään paperituotteita niiden oikeilla nimillä ja ne nimet eivät muutu huoneesta toiseen vietäessä.

Yhdessäkään ravintolassa ei ole vessapaperirullaa ruokapöydässä. Se olisi jo varsin noloa, koska servettipaperit on lähes ilmaisia Thaimaassa.

Vessapaperi ainakin itselleni pöydässä toisi mielleyhtymän että joku on tuonut vessasta sen paskanhajuisen vajaan rullan ruokapöytään kun ei muuta ole, ja sitä rullaa on kopeloitu paskantamisen yhteydessä ennen käsien pesemistä.

Köyhät käyttää tietenkin sitä mikä on halvinta. Meillä on jokaisessa pöydässä talouspaperia ja servettejä tarjolla. Servetit on samoja mitä saa Lazadasta eikä maksa juurikaan mitään. https://ibb.co/PZQj3Vq5

Kuvassa on sinulle tunnisteeksi tuttu Jeesus- figuuri ja Suomen sekä Thaimaan passit.

Olet unohtanut jo dementiapäissäsi että olen laittanut paljon tunnisteita kuviini ja hiljentänyt mölinäsi kerta toisensa jälkeen. Tämänkaltaisia "mittatilaus"- kuvia ei ole saatavilla netistä, kun epäilit että käytän jonkun toisen kuvia.

2010

Sinulta pentu ei selitykset ja verukkeet lopu koskaan, sinun tekemisistä on syytä epäillä ihan kaikkea, ihan kaikkea mitä täällä kerrot olevasi tai tekeväsi, tein kuten halusit, etkä pidä lupaustasi, millainen sellainen "mies" sitten on.

Thaimaassa WC paperia käytetään hyvin mittavasti, kuten kerroin, sinulla on vakavia ongelmia thaimaassa olossasi, jos et edes tästä tiedä, et ole edes ollut thaimaassa, ihan samaa sarjaa kuin sen riisi joka myydään lähes aina muovipussissa.

Sinä vaan esität jotain mitä ei ole edes olemassa.

Mutta älä paljasta tietojasi, etsin niitä nyt hyvin tehostetusti eri puolelta nettia, käytän apuna työpaikkani asiantuntijoita, jos ja kun saan tietosi, tule jatkaamaan aikaisemmin tekemääni rikosilmoitusta, jos vapaaehtoisesti paljastat itsesi ottamalla minuun yhteyttä, voimme sopia jotain, miten korjaat valheesi.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinulta pentu ei selitykset ja verukkeet lopu koskaan, sinun tekemisistä on syytä epäillä ihan kaikkea, ihan kaikkea mitä täällä kerrot olevasi tai tekeväsi, tein kuten halusit, etkä pidä lupaustasi, millainen sellainen "mies" sitten on.

Thaimaassa WC paperia käytetään hyvin mittavasti, kuten kerroin, sinulla on vakavia ongelmia thaimaassa olossasi, jos et edes tästä tiedä, et ole edes ollut thaimaassa, ihan samaa sarjaa kuin sen riisi joka myydään lähes aina muovipussissa.

Mutta älä paljasta tietojasi, etsin niitä nyt hyvin tehostetusti eri puolelta nettia, käytän apuna työpaikkani asiantuntijoita, jos ja kun saan tietosi, tule jatkaamaan aikaisemmin tekemääni rikosilmoitusta, jos vapaaehtoisesti paljastat itsesi ottamalla minuun yhteyttä, voimme sopia jotain, miten korjaat valheesi.

Minulla on sinusta ainakin 20 kuvaa, perheestäsi, yms. teen niistä ison kuva kollaasin jota käytän ympäri nettiä...

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minulla on sinusta ainakin 20 kuvaa, perheestäsi, yms. teen niistä ison kuva kollaasin jota käytän ympäri nettiä...

Et uskalla, PuskaSenssuPosso.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

2010

"Jostakin kummallisesta syystä Senssua kovin häiritsee Posson vaimon vesspaperirulla olohuoneessa."

Mistähän syystä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et uskalla, PuskaSenssuPosso.

Jos otat vapaaehtoisesti yhteyttä, muuten mittani sinua kohtaan on täysi
        kuvistasi, perheestäsi, ja muistakin aijauksista saa helposti hienon kuva kavalkaadin, muttamalle palstalle sinä paljastut 100% varmuudella, haluatko kokeilla.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hehehe, salapoliisi possofantti tutkii. Luuletko että kaikki ovat yhtä tyhmiä kuin sinä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hehehe, salapoliisi possofantti tutkii. Luuletko että kaikki ovat yhtä tyhmiä kuin sinä.

varo ettet joudu katumaan tekemisiäsi.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos otat vapaaehtoisesti yhteyttä, muuten mittani sinua kohtaan on täysi
        kuvistasi, perheestäsi, ja muistakin aijauksista saa helposti hienon kuva kavalkaadin, muttamalle palstalle sinä paljastut 100% varmuudella, haluatko kokeilla.

Ihan rauhassa anna palaa, tee parhaasi. Minulla ei ole mitään salattavaa sillä kaikki läheiset tietää kaikki asiani, joten kampanjallesi ei ole mitään käyttöä.

Olet täyttänyt elämäsi toisten elämillä ja se ei ole hyväksi itsellesi. Koetahan punkero keksiä jotakin muuta tekemistä, ennenkuin se grande finale koittaa.

Sen tiedän jo että kukaan ei jää sinua kaipaamaan eikä kellekään jää sentin hyrrää sinun jälkeesi.

2010

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihan rauhassa anna palaa, tee parhaasi. Minulla ei ole mitään salattavaa sillä kaikki läheiset tietää kaikki asiani, joten kampanjallesi ei ole mitään käyttöä.

Olet täyttänyt elämäsi toisten elämillä ja se ei ole hyväksi itsellesi. Koetahan punkero keksiä jotakin muuta tekemistä, ennenkuin se grande finale koittaa.

Sen tiedän jo että kukaan ei jää sinua kaipaamaan eikä kellekään jää sentin hyrrää sinun jälkeesi.

2010

Kiitos luvasta, palataan asiaan...

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kiitos luvasta, palataan asiaan...

Älä kuitenkaan unohda sitä että minulla on resursseja joita sinulla ei ole. Sinä et voi tehdä minun elämää ikäväksi millään keinoilla, kärsimättä siitä itse reippaasti enemmän.

Yksi ainoa välitetty viesti kaverin kautta kaverin kaverille, joka välittää tiedon eteenpäin ja kukaan ei tiedä koskaan toimenpiteen alkuperäistä tilaajaa ja vaikka tietäisikin, ei voi sitä todistaa.

Joten tuollainen munaton uhkailu on täysin turhaa, läskipää. Häviät kaikissa tapauksissa.

2010

• Anonyymi00015
        UUSI

Juten sanoin jo aikaisemmin minua on puskajussukan turha uhkailla, se ei johda mihinkään, osaan myös piilottaa jälkeni jos niin haluan, minun ei tarvitse en ole tehnyt mitään mistä voisi minut tuomita, sinulla on mietittävää paljon, et sinä ole mikään mies, hörhö.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Juten sanoin jo aikaisemmin minua on puskajussukan turha uhkailla, se ei johda mihinkään, osaan myös piilottaa jälkeni jos niin haluan, minun ei tarvitse en ole tehnyt mitään mistä voisi minut tuomita, sinulla on mietittävää paljon, et sinä ole mikään mies, hörhö.

ja vielä yksi asia, tein sinusta jo kaksi rikosilmoitusta, ei niitä juurikaan tutkita, mutta jos minulle jotain tapahtuu, ensimmäisen poliisi tulkii tehdyt rikosilmoitukset, heillä on jo kuvasi, tai koko kollaasi, jos jotain tapahtuisi, silloin asia tutkitaan suurennuslasin kanssa.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ja vielä yksi asia, tein sinusta jo kaksi rikosilmoitusta, ei niitä juurikaan tutkita, mutta jos minulle jotain tapahtuu, ensimmäisen poliisi tulkii tehdyt rikosilmoitukset, heillä on jo kuvasi, tai koko kollaasi, jos jotain tapahtuisi, silloin asia tutkitaan suurennuslasin kanssa.

Tai oikeastaan vain yksi rikosilmoitus, jota ole päivittänyt toistuvasti lähettämilläsi kuvilla, ne kaikki mitä olet tänne aijannut on jo viranomaisilla...

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tai oikeastaan vain yksi rikosilmoitus, jota ole päivittänyt toistuvasti lähettämilläsi kuvilla, ne kaikki mitä olet tänne aijannut on jo viranomaisilla...

ja oikein naurattaa nuo ns. resurssisi, onhan sinulla 2kg kultaa kassakaapissa, mutta kuva oli 100% varma feikki, kuten laiffilan vaimokuva... joka leikkasi leipäveitsellä, 50 vuotis kakkuaan, sekä tusina muita jossa oli käyttämäsi 10v. vanhan windows sovelluksen vesileimat... 555555

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

ja oikein naurattaa nuo ns. resurssisi, onhan sinulla 2kg kultaa kassakaapissa, mutta kuva oli 100% varma feikki, kuten laiffilan vaimokuva... joka leikkasi leipäveitsellä, 50 vuotis kakkuaan, sekä tusina muita jossa oli käyttämäsi 10v. vanhan windows sovelluksen vesileimat... 555555

Siinä photofiltre 7 on sinun ns. resurssit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      197
      1879
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1066
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      946
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      831
    5. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      111
      828
    6. 68
      752
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      677
    8. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      94
      675
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      607
    10. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      591
    Aihe