Olin äsken pitkällä matkalla, yli 230 km:n päässä Lieksan keskustaajamasta. Vituttaakohan tuo pentti nurmista? Yli 36 vuotta sitten tuo pentti nurminen, Lieksan poliisin paikallispomo, KIELSI minua kulkemasta kovin kauaksi Lieksan keskustaajamasta. Kielto oli lakiinperustumaton, laiton ja rikollinen. Muistelen, että laittomasti kielsi myös kulkemasta ulkona yöajassa. Tuolla yli 230 km:n matkallani olin myös usean yön ajat. Ja olenpa tuon 36 vuoden aikana ollut MONILLA matkoilla, jotka ovat ulottuneet paljon kauemmaksi kuin tuo 230 km ja kestäneet monia öitäkin. Olenpa peräti asunutkin kaukana Lieksan keskustaajamasta. Vituttavatkohan nämä tosiasiat pentti nurmista? Olenpa tehnyt matkoja myös jalkaisin, nekin melko kauas Lieksan keskustaajamasta, esim.: metsäteitä pitkin Pankajärven lähelle. Tuollainen metsäteitä pitkin Pankajärven lähelle taisi olla yksi esimerkki matkoista, joita pentti nurminen käytti matkoista, joita kielsi tekemästä. Niin että vituttaakohan pentti nurmista?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Sinähän sammuit puistoon. Herättelimme sinua mutta olit niin juovuksissa että annoimme sinun nukkua muutaman tunnin. Ai kävit silloin pitkällä matkalla, kiva.
- Anonyymi00003
En ole sammunut puistoon.
- Anonyymi00004
kyllä se tuntui aidolta matkalta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
kyllä se tuntui aidolta matkalta
En ole ollut aidolla matkalla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole ollut aidolla matkalla.
mutta olit kuitenkin yli 230 km päässä 😂
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
mutta olit kuitenkin yli 230 km päässä 😂
Minä, joka olen tämän ketjun aloittaja, olen ollut monia kertoja kaukana, mutta tuo viesti, joka on: "En ole ollut aidolla matkalla." ei tullut ketjun aloittajalta eivätkä eräät muut viestit.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä, joka olen tämän ketjun aloittaja, olen ollut monia kertoja kaukana, mutta tuo viesti, joka on: "En ole ollut aidolla matkalla." ei tullut ketjun aloittajalta eivätkä eräät muut viestit.
Lienevätkö pentti nurmiselta? Ainakin kuvastaisivat hyvin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lienevätkö pentti nurmiselta? Ainakin kuvastaisivat hyvin.
Minä, joka olen ollut monta kertoja kaukana, en ole kirjoittanut Pentti Nurmisesta mitään. Kerron vain omista viinanhaku-matkoistani.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä, joka olen ollut monta kertoja kaukana, en ole kirjoittanut Pentti Nurmisesta mitään. Kerron vain omista viinanhaku-matkoistani.
Lienetkö ihastunut pentti nurmiseen?
- Anonyymi00007
Oletko se lieksalainen koditon??
- Anonyymi00008
Juu. Ja olenpa tuon 36 vuoden aikana ollut MONILLA 'matkoilla' maaten milloin putkassa, milloin ojassa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu. Ja olenpa tuon 36 vuoden aikana ollut MONILLA 'matkoilla' maaten milloin putkassa, milloin ojassa.
Oliko Pentti Nurminen mukanasi noilla 'matkoilla' 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 77771
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39526- 67509