TAAS olin kaukana

Anonyymi-ap

Olin äsken pitkällä matkalla, yli 230 km:n päässä Lieksan keskustaajamasta. Vituttaakohan tuo pentti nurmista? Yli 36 vuotta sitten tuo pentti nurminen, Lieksan poliisin paikallispomo, KIELSI minua kulkemasta kovin kauaksi Lieksan keskustaajamasta. Kielto oli lakiinperustumaton, laiton ja rikollinen. Muistelen, että laittomasti kielsi myös kulkemasta ulkona yöajassa. Tuolla yli 230 km:n matkallani olin myös usean yön ajat. Ja olenpa tuon 36 vuoden aikana ollut MONILLA matkoilla, jotka ovat ulottuneet paljon kauemmaksi kuin tuo 230 km ja kestäneet monia öitäkin. Olenpa peräti asunutkin kaukana Lieksan keskustaajamasta. Vituttavatkohan nämä tosiasiat pentti nurmista? Olenpa tehnyt matkoja myös jalkaisin, nekin melko kauas Lieksan keskustaajamasta, esim.: metsäteitä pitkin Pankajärven lähelle. Tuollainen metsäteitä pitkin Pankajärven lähelle taisi olla yksi esimerkki matkoista, joita pentti nurminen käytti matkoista, joita kielsi tekemästä. Niin että vituttaakohan pentti nurmista?

12

64

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinähän sammuit puistoon. Herättelimme sinua mutta olit niin juovuksissa että annoimme sinun nukkua muutaman tunnin. Ai kävit silloin pitkällä matkalla, kiva.

• Anonyymi00003

En ole sammunut puistoon.

• Anonyymi00004

kyllä se tuntui aidolta matkalta

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kyllä se tuntui aidolta matkalta

En ole ollut aidolla matkalla.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En ole ollut aidolla matkalla.

mutta olit kuitenkin yli 230 km päässä 😂

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

mutta olit kuitenkin yli 230 km päässä 😂

Minä, joka olen tämän ketjun aloittaja, olen ollut monia kertoja kaukana, mutta tuo viesti, joka on: "En ole ollut aidolla matkalla." ei tullut ketjun aloittajalta eivätkä eräät muut viestit.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minä, joka olen tämän ketjun aloittaja, olen ollut monia kertoja kaukana, mutta tuo viesti, joka on: "En ole ollut aidolla matkalla." ei tullut ketjun aloittajalta eivätkä eräät muut viestit.

Lienevätkö pentti nurmiselta? Ainakin kuvastaisivat hyvin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lienevätkö pentti nurmiselta? Ainakin kuvastaisivat hyvin.

Minä, joka olen ollut monta kertoja kaukana, en ole kirjoittanut Pentti Nurmisesta mitään. Kerron vain omista viinanhaku-matkoistani.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä, joka olen ollut monta kertoja kaukana, en ole kirjoittanut Pentti Nurmisesta mitään. Kerron vain omista viinanhaku-matkoistani.

Lienetkö ihastunut pentti nurmiseen?

• Anonyymi00007

Oletko se lieksalainen koditon??

• Anonyymi00008

Juu. Ja olenpa tuon 36 vuoden aikana ollut MONILLA 'matkoilla' maaten milloin putkassa, milloin ojassa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Juu. Ja olenpa tuon 36 vuoden aikana ollut MONILLA 'matkoilla' maaten milloin putkassa, milloin ojassa.

Oliko Pentti Nurminen mukanasi noilla 'matkoilla' 😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      53
      1051
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      857
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      681
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe