Kaikkien tulisi säilyttää positiivinen asenne. Aina voi mielessään miettiä että "asiat voisi ole vielä huonomminkin".
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
👍👍👍
- Anonyymi00002
Ilkeä ja vihamielinen asenne kuormittaa kehoa biologisesti tavalla, jota voi vertauskuvallisesti kutsua elimistön myrkyttämiseksi. Vaikka kyseessä ei ole kirjaimellinen myrkky, jatkuva kyynisyys, katkeruus ja vihamielisyys laukaisevat kehon puolustusjärjestelmän, mikä aiheuttaa haitallisia fyysisiä muutoksia joten kannattaa pysytellä positiivisena.
Positiivisuus ja iloisuus luo ympärille positiivisuutta ja iloa. - Anonyymi00003
Nykypäivänä tuota löytyy harvoilta.
- Anonyymi00004
Olen eri mieltä. Mutta negatiiviset ihmiset ei näe kun oman pahan maailmansa. Maailma on täynnä positiivisia asioita, kun vaan oppii näkemään ne.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen eri mieltä. Mutta negatiiviset ihmiset ei näe kun oman pahan maailmansa. Maailma on täynnä positiivisia asioita, kun vaan oppii näkemään ne.
On tietysti positiivisia asioita mutta esim täällä Suomi24/Pielavesi palstalla hyvin vähän niitä esim tuodaan...ja kun katsoo esim yleisesti Facebookin kommenttikenttiä niin todella paljon negatiivista palautetta annetaan. Facessa nimenomaan on sellaista joukkohysteriaa, yksi kun aloittaa jonkun suohonpolkemisen niin siihen liittyy hyvin paljon muitakin.
Ehkä tuo minun arvio johtuu siitä että positiiviset ihmiset eivät ole näkyvissä niin kuin negatiiviset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651414
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87657Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203548- 48506
- 37496
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo50434