Oletko innokkaana lähdössää huomenna taas töihin? Muistithan virkistyä lomallasi.
Minulla on sinua ikävä.
Kylän komein poikamies
40
348
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Kellä on ikävä? Mun loma nimittäin loppuu ja olen poikamies. Komeasta en tiedä..
- Anonyymi00008
Vau! 0,66 mätsiodottamalla kyllä kannattaa jo omia aloitus. Eikä tuosta komeudestakaan voi mennä varmuuteen, ehkä et vain itse tajua olevasi hyvännäkönen mies. Nytpä siis katselet mukavia naisia pilke silmäkulmassa ja hymyilet. Ehkäpä joku nainen vielä vie poikamiehuutesi..
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vau! 0,66 mätsiodottamalla kyllä kannattaa jo omia aloitus. Eikä tuosta komeudestakaan voi mennä varmuuteen, ehkä et vain itse tajua olevasi hyvännäkönen mies. Nytpä siis katselet mukavia naisia pilke silmäkulmassa ja hymyilet. Ehkäpä joku nainen vielä vie poikamiehuutesi..
En minä haluaisi ketään muuta. Mutta minkä minä sille voin kun toinen alkoi mykkäkoululle. Oletin, että hän ei tykkää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
En minä haluaisi ketään muuta. Mutta minkä minä sille voin kun toinen alkoi mykkäkoululle. Oletin, että hän ei tykkää.
Eli jonkinlainen yhteys ollut ja nyt ei sitten mitään? Toinen tietää varmuudella, että sinä oisit kiinnostunut tutustumaan? Jos vain oletet, niin kannattaa kai vielä vähän yrittää?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli jonkinlainen yhteys ollut ja nyt ei sitten mitään? Toinen tietää varmuudella, että sinä oisit kiinnostunut tutustumaan? Jos vain oletet, niin kannattaa kai vielä vähän yrittää?
Täysi varmuus on hänellä. Viestitelty on.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täysi varmuus on hänellä. Viestitelty on.
Aijai, ei aina mätsää, ei edes joka kerta. Tapaamistakin olit varmaan ehdottanut?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aijai, ei aina mätsää, ei edes joka kerta. Tapaamistakin olit varmaan ehdottanut?
No totta ihmeessä ehdotin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
No totta ihmeessä ehdotin.
Sitten se on vaan uskottava, että ei häntä kiinnosta. Mutta hei, älä murheile, onhan meitä ottikaloja aika paljon...
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä tuo mätsiodottama tarkoittaa?
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä tuo mätsiodottama tarkoittaa?
Keksin sen tässä justiinsa futishuuman vaikutuksen alaisuudessa. Siellä kun on maaliodottama, joka siis tarkoittaa maalin syntymisen todennäköisyyttä. Nyt sitten mätsiolettama sen todennäköisyyttä, että palstakirjoitus olisi juuri Häneltä. Ehkä asyeikkoa pitää vielä kalibroida.
- Anonyymi00034
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kalju läski…🫣
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kalju läski…🫣
Miksi tykkäät omista kommenteistas?
- Anonyymi00002
Huomenna taas homomallin töitä
https://www.youtube.com/watch?v=1rdFrxPItOc&list=RD1rdFrxPItOc&start_radio=1 - Anonyymi00003
Mikset usko että tykkään sinusta? Olet niin ihana.
- Anonyymi00014
Nyt voin varmuudella sanoa, että sinä et ole hän, jota minä ikävöin. Mutta sulla on nyt jotain vaikeuksia saada joku uskomaan, että sinulla on tunteita? Kinkkinen tilanne, jos ei sanomisia uskota.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nyt voin varmuudella sanoa, että sinä et ole hän, jota minä ikävöin. Mutta sulla on nyt jotain vaikeuksia saada joku uskomaan, että sinulla on tunteita? Kinkkinen tilanne, jos ei sanomisia uskota.
No en tiedä mitä hän luulee. Ehkä hän ei vain tykkää minusta tai on varattu. Mistä sitä tietää kun toinen ei kommunikoi takaisin päin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
No en tiedä mitä hän luulee. Ehkä hän ei vain tykkää minusta tai on varattu. Mistä sitä tietää kun toinen ei kommunikoi takaisin päin.
Jos ei vastauksia tipu, niin kyllä se tavallaan on viesti sekin. Eteenpäin sano eukko lumessa ja niin sanon sullekin!
- Anonyymi00004
🙋🏻
🦺
🩳
🦶🏻🦶🏻- Anonyymi00015
Siinäpä ollaan jo hyvinkin valmiina töihin!
- Anonyymi00027
Ei kerro tää emoji mitään.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei kerro tää emoji mitään.
Oiskohan se se pulloposti pike?
- Anonyymi00029
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siinäpä ollaan jo hyvinkin valmiina töihin!
Naamari puuttuu.
- Anonyymi00006
ajattele kun jos joku salama iskee kovalla voimalla kun nukut6 niin niin herää
- Anonyymi00017
Se olisikin aikamoinen herätys! Ennemmin kyllä pelkään, että puu kastuu talon päälle.
- Anonyymi00007
Oon hunk 👅
- Anonyymi00010
Mene muualle kiusaaja.
- Anonyymi00019
Minäkin haluan olla kylän komein poikamiestyttö 😭
- Anonyymi00021
Nohnoh, äläs nyt... Sovitaan, että olet komein poikamiestyttö näillä seuduilla. Ihan varmasti olet!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nohnoh, äläs nyt... Sovitaan, että olet komein poikamiestyttö näillä seuduilla. Ihan varmasti olet!
En oo 😭
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
En oo 😭
No kuule, pienennetään tarkastelualuetta, niin ihan satavarmasti oot!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
No kuule, pienennetään tarkastelualuetta, niin ihan satavarmasti oot!
okei 🤧
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
okei 🤧
Et oo kyllä kovinkaan fiksu tapaus.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Et oo kyllä kovinkaan fiksu tapaus.
En myöskään ilkeä 😭
- Anonyymi00031
Minä olen kylän kiehtovin kakkapylly 😁
- Anonyymi00033
🤗
🍑
💩
🧦
- Anonyymi00038
Pikemminkin töihin virkistymään,
https://m.youtube.com/watch?v=hfmxO-HQ5rU- Anonyymi00039
Sun faijas oli kylän poikii......
- Anonyymi00041
Nyt on asenne kohdillaan! :)
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sun faijas oli kylän poikii......
Niin oli. Hyvin arvattu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522