Viljelty marja jossa olemattomat ravinto arvot ja viljelijät kiskoo näistä valtavia summia. Kokkolassa pyydetään vajaata 50e/5kg laatikko.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Älä maksa
- Anonyymi00002
Tunge mansikka sen persukseeb
- Anonyymi00003
Kyllä ja niissäkin laatikoissa alimmaiset mansikat homeessa. Ahneet kepulaiset kusseet omiin muroihinsa.
- Anonyymi00004
Juu, alimmaiset mansikat on oleensä linttaantuneet ja uivat mehussa ja maku on tympeä.
Silloin jos olen itsepoiminnassa mansikoita poiminut, niin samalla, kun kerään, niin poistan mansikan kannan, jolloin mansikat ovat valmiiksi perattuja.
Typerää maksaa mansikoiden kannoista, kyllä niistäkin kertyy painoa, josta joutuu maksamaan muutama sata grammaa.
- Anonyymi00005
Itse olenkin viisas
- Anonyymi00006
Oletko huomannut, että myös kustannukset ovat nousseet?
- Anonyymi00007
S-marketissa pakaste Xtra-mansikka puoli kg 1,55€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981016Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni60816- 65738
- 67691
- 66658
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43550
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 40495
- 48487