Alkoi itkettämään ihan hirveesti
🫂😭😭😭😭
pidäthän siitä hyvää huolta mulle sanottiin.
Auts
21
254
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
jalka-pollon finaali ja jännä james-elokuva samaan aikaan... mutta niin jos joku kyssy henkilökorttia haha
- Anonyymi00020UUSI
Sä voit katsoa sen jameson-elokuvan pelin jälkeenkin.
- Anonyymi00002UUSI
Ja niitä on useita.
- Anonyymi00003UUSI
Älä omi mun itkuu 😭
- Anonyymi00004UUSI
Te ootte vaan kopiota toisistanne tässä simulaatiossa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Te ootte vaan kopiota toisistanne tässä simulaatiossa.
En haluu olla simulaatiossa 😭
- Anonyymi00006UUSI
Itketään yhessä byääääää😭😭😭😭😭😭😭🫂
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En haluu olla simulaatiossa 😭
Siinä me ollaan kuitenkin. Maailma on pelkkä illuusio. Mikään ei ole totta.
Oisinpa kuollut tänään. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itketään yhessä byääääää😭😭😭😭😭😭😭🫂
Mistä sun pitää pitää hyvää huolta 😭
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistä sun pitää pitää hyvää huolta 😭
Mä en voi sanoa 🫂
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä en voi sanoa 🫂
Onko se joku esine vai ihminen 😭
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko se joku esine vai ihminen 😭
Minusta sen pitäis pitää huolta mutta kuten nähdään, ei se pidä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä en voi sanoa 🫂
Simulaati on vain termi. Riippuu mistä se koostuu. Röntgen röntgeneistä. Dna oppii mallintamaan kaikista pienistä vipstaakeista mitä se ikinä kokeilee. Siksi, spiderman röntgneistä Raid koskenkorvasta ja Vares viskikolasta. Omaiset kirkko-tv:stä ja tekstiviesteistä. Kaasusumuissa on ohjattua kuvakoostetta. Kaikki vaan tuntuulaatikoilta ja fonteilta tietokoneaikana. Jos se olisi joku hyrrä hologrammilla niin kaikki vaikuttaisi semmoisilta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Simulaati on vain termi. Riippuu mistä se koostuu. Röntgen röntgeneistä. Dna oppii mallintamaan kaikista pienistä vipstaakeista mitä se ikinä kokeilee. Siksi, spiderman röntgneistä Raid koskenkorvasta ja Vares viskikolasta. Omaiset kirkko-tv:stä ja tekstiviesteistä. Kaasusumuissa on ohjattua kuvakoostetta. Kaikki vaan tuntuulaatikoilta ja fonteilta tietokoneaikana. Jos se olisi joku hyrrä hologrammilla niin kaikki vaikuttaisi semmoisilta.
Sanotaan vaikka että joku väittää flat earth teorian pitävän paikkaansa. Se koostuu maan akselin pyörimisestä ja jonkinlaisen kuvakennon litistymisestä päpäiväntasaajan kohdalla. Muistuttaa hyrrää. Se muistuttaa hyrrää muttei mainitse tietämättömyyttään keskipakoisvoimaa. Se on silloin osa-totuus. Simulaatio vaatii paljon enemmän.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sanotaan vaikka että joku väittää flat earth teorian pitävän paikkaansa. Se koostuu maan akselin pyörimisestä ja jonkinlaisen kuvakennon litistymisestä päpäiväntasaajan kohdalla. Muistuttaa hyrrää. Se muistuttaa hyrrää muttei mainitse tietämättömyyttään keskipakoisvoimaa. Se on silloin osa-totuus. Simulaatio vaatii paljon enemmän.
Se on simulaatio koska painellaan nappeja. Muuten se olisi stimulaatio missä rahaa sataa taivaalta. Sitten ihan vaan elämää. Ilmeisestikkään katastrofi koska voidaan vähän leikkiäkin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on simulaatio koska painellaan nappeja. Muuten se olisi stimulaatio missä rahaa sataa taivaalta. Sitten ihan vaan elämää. Ilmeisestikkään katastrofi koska voidaan vähän leikkiäkin.
Grandyn tyhjien mehupurkkien polkeminen keskellä porttikongia on ihan parasta.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minusta sen pitäis pitää huolta mutta kuten nähdään, ei se pidä.
😂😂 kiitos tästä.
Ap
- Anonyymi00013UUSI
Kuka sanoi ja missä 🤔😭💔
- Anonyymi00017UUSI
Oletko Tn 50+?
- Anonyymi00019UUSI
Minun suomalainen turjake miehenikin itkee aika paljon, koska minä löysin meditaation jonka avulla saa ihmiset itkemään jotka tekee pahaa minulle.
Minä ajattelin, että MAAILMAN RAUHAN VOI SAADA AIKAAN TUOLLA, kun he alkaa ITKEMÄÄN.
Sodat aiheuttaa pahaa meille kaikille, koska sodassa olevien maiden kansalaiset pakenee muiden maiden kansojen maihin ja sen maan kansat kärsii.
He maksattaa meille kaiken, mutta me ei saada mitään takaisin.
Ei kukaan elä kiitoksella eikä ANTEEKSI PYYNNÖLLÄ.
En ollut ainut joka oli tuon meditaation kuunnellut, mutta voin olla ainut joka ajatteli asiaa niin, että KAIKKI JOTKA SOTIVAT ALKAA ITKEMÄÄN!
Tunne, että TURJAKE MIEHENI ITKEE.- Anonyymi00021UUSI
Lisään, että kunnian loukkaukset vaikuttaa minun energiaan.
Mieheni on tyypilinen mies ja hän ei voi antaa periksi, että minä olen HENKISESTI häntä ylempänä.
Eli se toimii joten löysää irti ja nauti vain KEVYESTÄ OLOSTA!
Minusta tässä on järkeä, että jos satuttaa syytöntä ihmistä niin hän alkaa itkemään.
Silloin joutuu miettimään, että haluanko minä oikeesti vahingoittaa toista ihmistä.
Raiskaaja itkee koko loppu ikänsä, koska hän jonka hän raiskas ei pysty antamaan tekoa anteeksi.
Jos tapat niin itket, koska ei sinulla ole oikeutta riistää kenenkään henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,41974- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te80670Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 22565
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556