Sitten kun aika minusta jättää...
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Kuule.... olen sua pahempi 😄
- Anonyymi00002UUSI
eiköhän minulla päässä kummittele jo aivan tarpeeksi muutenkin tai on kummitellut jo viimeiset 14vuotta
- Anonyymi00003UUSI
Niin ne kaikki on sanoneet, mut ketään ei näy.
- Anonyymi00013UUSI
Niinkö meinasit mut eihän sieltä helv*tistä pääse pois! 🙄
- Anonyymi00004UUSI
Epäilen että se oon minä josta aika jättää ensin...
Vaikka en olisikaan niin eipä se ihan noin vaan onnistu mulle kummittelemaan tuleminen.
Jos et ole tervetullut niin et pääse..
Et edes kummituksena, sori... - Anonyymi00005UUSI
Ei ole uutta tuo. Mielummin tietysti tapaisin ihan elävänä.
- Anonyymi00006UUSI
Harrastetaanko astraali-seksiä?
Minä ainakin tulen suoraan sinun munille jos minä kuolen ensin. Oot hoivakodissa aina muna pystyssä, kun hoitajat tulee hoitamaan sinua. - Anonyymi00007UUSI
Kun tuonpuoleiseen menet. Muutut. Et entisiä muistele vaan olet kiitollinen oppikoulustasi. Älä taas narsu uhoo ja yritä syyllistämälöä tai pelottelemalla naista itsellesi ostaa. Ei onnistu. Myönnä tappiosi ja mene elämässä eteenpäin. Viisastu.🤷♀️
- Anonyymi00008UUSI
Tervetuloa, voidaan sitten viettää rehellisesti aikaa yhdessä kun et ole enää egosi ja ylpeytesi vallassa.
- Anonyymi00009UUSI
Kumpa tulisitkin 😇
- Anonyymi00010UUSI
Poltan kuivattua salviaa ja se tuoksu karkoittaa kaikenlaiset möröt ja pahat henget 💥
- Anonyymi00011UUSI
olisi kiva kummitella yhdessä jukeboxin luona. 💘
https://www.youtube.com/watch?v=ct3JV-5BFOg&list=RDct3JV-5BFOg&start_radio=1 - Anonyymi00014UUSI
Et uskalla kumminkaan. Minähän olen pelottava.
- Anonyymi00015UUSI
Olisi kiva nähdä kun koira antaa valkotakkiselle kyytiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1971859
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481036- 81936
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te99748- 64719
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73657- 88610
- 22585
Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19581