Muistan lapsuuteni ja nuoruuteni Lieksasta persoonia joille oli annettu lempinimiä. Ne eivät olleet sellaisia oikeasta nimestä johdettuja kuten: Anneli=Anska, Veikko= Veki tai Martti= Martsa. Lieksassa ne olivat esim Höltsäkkä, Sinisen oven Olli, Raitis Riikonen. Harakka-Hilikkonen. Hiiva-Leena jne,
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Herra Jatkuva Syyttely, eli Jatkis. Onkohan vielä elossa.
- Anonyymi00003
Törkyturpa kysyy ja kohta vastaa.
- Anonyymi00002
Tökis
- Anonyymi00004
Syytimui, Kutenaina, Kaupareisi, Kuperkalle, Transunasu ja Otsaluunalle nyt ainakin tulevat mieleen. Yamalissa on ollut lukuisia muitakin kuuluisuuksia Jatkiksen vieraina, mutta en nyt muista nimiä, ehkäpä joku muistaa paremmin?
- Anonyymi00005
Herra Ylläpidollo oli italialainen pitsakuski.
- Anonyymi00006
Älä vähättele itsesi tökis. Olet todella suomen suurin valehtelia. Muistihan nuokin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä vähättele itsesi tökis. Olet todella suomen suurin valehtelia. Muistihan nuokin.
Jatkiksen parrakkailla aitonaisilla oli metkoja nimiä, mutta kun nyt muista...
- Anonyymi00009
minun lempinimi oli härkä olin kansankoulussa muita pitempi pojista vaikka olin tyttö nykypituus 160 cm nykyaikana pätkäpituus ja paksu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4011683- 1451091
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139780- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634