''Mirella'' 21v - oma talo
''Mirella'' 31v - ketään ei muista sitä eikä varsinkaan kiinnosta
Opetus elämästä
7
76
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
"''Mirella'' 31v - ketään ei muista sitä eikä varsinkaan kiinnosta"
Onko siinä sitten muka joku ongelma? Jos on tosi nuorena rahat tehnyt, niin luulisi olevan vain positiivista, että saa sitten jo elellä rauhassa.- Anonyymi00002
Joo jos vaikka faija hiukka peesannu ni so? Niin mäkin jos ois omalla lapsella samaan alaan kiinnostus. Kuka puhuu muuta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo jos vaikka faija hiukka peesannu ni so? Niin mäkin jos ois omalla lapsella samaan alaan kiinnostus. Kuka puhuu muuta.
Entä sitten?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entä sitten?
Tarkoitan että niinhän sen pitää mennäkin, isältä pojalle...ja tytölle XD
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin, mitä sitten. Sitä varten me vanhemmat olemme olemassa, että avitamme lapsiamme elämässä alkuun.
- Anonyymi00005
Erittäin lahjakas artisti, suomessa ole koskaan ollut vastaavaa missää ikäluokassa kolo historiassa:)
- Anonyymi00007UUSI
Upea artisti ja minusta on niin mahtavaa että hänellä on hyvät tukiverkostot. Liian usein nuori lahjakkuus imetään kuiviin ja jätetään oman onnensa nojaan. Ihan parasta että mutsi ja fatsu voi jeesiä. Kaikkea hyvää Mirella🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511