Että, yhden toiminta romuttaa kaikkien toiminnan ja haaveet?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä. Monestikin. Ihmetellyt myös sitä, miksei ne muut ymmärrä tuon yhden tekevän omilla teoillaan myös niiden muiden elämästä vaikeaa, koska eivät puutu siihen millään tavalla. Odottavat vain, että joku muu tekee niin.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä ja niinhän se yleensä on, oli asia mikä hyvänsä. Yksi on aina aloittajana.
- Anonyymi00004UUSI
Ja tietyssä tapauksessa se oli minua paljon nuorempi henkilö, joka ei koskaan pystynyt hyväksymään sitä etten halua olla missään tekemisissä koskaan hänen kanssaan! Menin sisäisesti täysin rikki ja pelkäsin ovesta ulos lähtöä! Ja pelkään yhä!
- Anonyymi00003UUSI
Jotkut yrittää porukalla pilata jonkun elämän ja sitten uhriutuvat
- Anonyymi00005UUSI
Näin tekevät 🤢😦😠
- Anonyymi00006UUSI
Aikansa kutakin sopivaa hetkeä odottaen🙃
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä karma hoitaa.
- Anonyymi00008UUSI
Jokaisella on silti velvollisuus auttaa. Auttamatta jättäminen myös palaa itselle.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jokaisella on silti velvollisuus auttaa. Auttamatta jättäminen myös palaa itselle.
Kaikki ei ota apua vastaan.
- Anonyymi00010UUSI
Ja se yksi olet sinä...et edelleenkään näe omia virheitäsi. Ota se pää pois sieltä jostain ja ala oikeasti katsomaan ympärillesi myös.
- Anonyymi00011UUSI
Totta kai olen miettinyt ja paljon! Ensiksikin en ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi projekti aloitettiin, koska ei minulla ole ollut siihen mitään tarvetta koskaan! Halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä! Minkäänlainen suhteilu ei ole kiinnostanut minua parisuhteen päättymisen jälkeen, enkä ole koskaan halunnut uutta ystävää yhdestäkään oman lapseni ikäisestä henkilöstä! Josta! nuo kysymykset olisi minulta kysytty, olisin säästynyt vuosien ajan pahalta ololta! Menkääpä viimeinkein te paskaprojektin alottajat itseenne ja miettikää mitä tuli tehtyä! Olen täysin varma, ettei kukaan teistä halua koskaan kokea mitään vastaavaa mitä minä jouduin kokemaan yli kymmenen vuoden ajan! Jos jotakin aloitetaan on todella tärkeää selvittää kaikki, ennen kuin mitään edes aloitetaan, niihin henkilöihin liittyen joita mukaan valitaan! Teitte emämunauksen kun ette tehneet niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685