Oletteko koskaan miettinyt?

Anonyymi-ap

Että, yhden toiminta romuttaa kaikkien toiminnan ja haaveet?

11

218

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kyllä. Monestikin. Ihmetellyt myös sitä, miksei ne muut ymmärrä tuon yhden tekevän omilla teoillaan myös niiden muiden elämästä vaikeaa, koska eivät puutu siihen millään tavalla. Odottavat vain, että joku muu tekee niin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kyllä ja niinhän se yleensä on, oli asia mikä hyvänsä. Yksi on aina aloittajana.

• Anonyymi00004
        UUSI

Ja tietyssä tapauksessa se oli minua paljon nuorempi henkilö, joka ei koskaan pystynyt hyväksymään sitä etten halua olla missään tekemisissä koskaan hänen kanssaan! Menin sisäisesti täysin rikki ja pelkäsin ovesta ulos lähtöä! Ja pelkään yhä!

• Anonyymi00003
      UUSI

Jotkut yrittää porukalla pilata jonkun elämän ja sitten uhriutuvat

• Anonyymi00005
        UUSI

Näin tekevät 🤢😦😠

• Anonyymi00006
      UUSI

Aikansa kutakin sopivaa hetkeä odottaen🙃

• Anonyymi00007
      UUSI

Kyllä karma hoitaa.

• Anonyymi00008
        UUSI

Jokaisella on silti velvollisuus auttaa. Auttamatta jättäminen myös palaa itselle.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jokaisella on silti velvollisuus auttaa. Auttamatta jättäminen myös palaa itselle.

Kaikki ei ota apua vastaan.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ja se yksi olet sinä...et edelleenkään näe omia virheitäsi. Ota se pää pois sieltä jostain ja ala oikeasti katsomaan ympärillesi myös.

• Anonyymi00011
      UUSI

Totta kai olen miettinyt ja paljon! Ensiksikin en ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi projekti aloitettiin, koska ei minulla ole ollut siihen mitään tarvetta koskaan! Halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä! Minkäänlainen suhteilu ei ole kiinnostanut minua parisuhteen päättymisen jälkeen, enkä ole koskaan halunnut uutta ystävää yhdestäkään oman lapseni ikäisestä henkilöstä! Josta! nuo kysymykset olisi minulta kysytty, olisin säästynyt vuosien ajan pahalta ololta! Menkääpä viimeinkein te paskaprojektin alottajat itseenne ja miettikää mitä tuli tehtyä! Olen täysin varma, ettei kukaan teistä halua koskaan kokea mitään vastaavaa mitä minä jouduin kokemaan yli kymmenen vuoden ajan! Jos jotakin aloitetaan on todella tärkeää selvittää kaikki, ennen kuin mitään edes aloitetaan, niihin henkilöihin liittyen joita mukaan valitaan! Teitte emämunauksen kun ette tehneet niin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe