Rakkaus ei ikävä kyllä voi olla yksipuoleista. Itsekin olen ikävöinyt ja se syö sielua, mutta se ei vie eteenpäin. Jos olit se parempi puolisko, löydät varmaan jotain parempaa. Helpomin sanottu kuin tehty, mutta tältä palstalta löydät vain toisia itsesäälisiä jotka vahvistavat masennustasi? Olet hyvä tyyppi, joten etsi itsellesi hyvä tyyppi, se edellinen ei ansainnut sinua?
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Miksi sinä et voi olla mun kanssa? Tiedät, että tykkään, mutta en voi vain täräyttää suoraan mitään. Sun pitäisi lipsauttaa selvästi jotain, että olisi helppo tarttua siihen. Epämääräinen kiinostus vain ylläpitää tätä tilannetta, mutta samalla on tosi kuluttavaa.
- Anonyymi00002
Jos tavattaisiin muualla, kuin työpaikallasi, niin sanoisikin sen sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4301873- 1501217
- 901131
- 1111110
- 681109
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku169950- 100773
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664