Tänne taitaa tulla kohta rokkitapahtumiin samanlainen kyllästymisilmiö kuin Barcelonassa ja muissa Espanjan kaupungeissa turisteihin, liika on liikaa ja liika meteli on liikaa.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ensi vuonna taas uudestaan!
- Anonyymi00002
Joensuussa ei ole vielä sitä kyllästymiskulttuuria joten homma jatkuu.
- Anonyymi00003
Huono
- Anonyymi00004
Hei sinä narkki,kyllä juuri sinä joka ramppaat pää aineissa yötä myöten rapussa! Jos et lopeta niin isännöitsijä kyllä ottaa yhteyttä! Se on sitten voivoi
- Anonyymi00005
On se surullista hakea kyllästymiseen asti asioita rokkia vastaan.
Luulis näiden vuosikymmenten aikana jo tasamaan tallaajan ymmärtäneen että kesään kuuluu tiettyjä tapahtumia ja se on vaan elämää.
Ja bisnestä tässä ohessa. - Anonyymi00006UUSI
Kun jotakin on liikaa, siihen kypsyy ja kyllästyy. Kontiolahdella enemmistö lienee kyllästynyt ampumahiihtostadionin ylläpitoon ja jatkuvaan rahanmenoon, harrastajia kun ei juurikaan ole.
- Anonyymi00007UUSI
Musafestarit on pskin huvi, miksi kesken kesän ja lintujen pesimäajan pitää pilata kaikki rokkisaasteella.
- Anonyymi00008UUSI
Luulen että kyse on vain siitä että asukkailla pelko naapurista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540