Nytkö minun pitäisi rakastaa ja antaa myös loppuvuosillesi sisältöä?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Mikä sinua vaivaa?
- Anonyymi00002UUSI
Annan myös loppuelämäni muille.
- Anonyymi00003UUSI
EI!
Ei pitäisi todellakaan.
Kenellekkäs muuten itse olet antanut tähän astiset vuodet? - Anonyymi00004UUSI
Mitkä nuoruuden parhaat vuodet? Ne kaikista raastavimmat ja ikävimmät? Äläs puhu kun vanhuudessa ne parhaat vuodet eletään!
- Anonyymi00005UUSI
Tämä aloitushan kertoo hyvin paljon aloittajasta.
- Anonyymi00006UUSI
En vaadi ketään antamaan mitään vuosia minulle, mutta olen tiennyt sen jo kauan etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta, eikä minulla todellakaan ole mitään velvollisuutta auttaa minua kauan häiriköinyttä ihmistä!
- Anonyymi00007UUSI
Jos tuolta tuntuu, unohda.
- Anonyymi00008UUSI
On syvästi katkeraa tekstiä Ap.
Oisko terapia sulle väylä parantua. Oikeesti.- Anonyymi00018UUSI
En usko, että edes terapia auttaa aloittajan tapauksessa. Käänteispsykologia voi antaa oikean vastauksen.
- Anonyymi00009UUSI
Olen saanut ja antanut. Elänyt elämääni. Enkä ole koskaan joutunut kohtaamaan kaltaisiasi jotka pihtaavat omaa ” sisältöään”. Pidä ihmeessä omas, koska ilman sitäkin on sisältöä koko universumi täynnä.
- Anonyymi00010UUSI
Ai kamala 😆🤨🤔😔 täältäkö joltain sisältöä "loppuvuosille" 🥲😊
- Anonyymi00011UUSI
Niin hyvä kun annoit vuotesi
- Anonyymi00012UUSI
Jos en ole sinua sillon halunnut niin en sinua nytkään halua, mutta jos olisitkin hän joka oli sillon ujo ja ei uskaltanut edes koskea mutta jonka kanssa aina halataan kun nähdään niin olet poikkeus. Myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut.
- Anonyymi00013UUSI
Siinä mielessä pöljästi sanottu, koska kaikilla on menneisyys.
- Anonyymi00014UUSI
Jessus. Joo ei tartte, pidä vaan ne sisältösi sisälläsi. 😂
- Anonyymi00015UUSI
Jos hän ei valinnut sinua nuorena, ehkä ei kannata nytkään olla tarjolla.
- Anonyymi00016UUSI
Eikun ajattelin antaa sulle sisältöä elämääsi.
- Anonyymi00017UUSI
Riittää kun annat vaan sitä mitä muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685