Tuskin laitat enää viestiä, koska en vastannut sulle. Enkä mä enää laita, koska aikaa on mennyt ja jännitän että et vastaa mulle kun jätit vastaamatta aikoinaan mulle. Solmu ei enää aukene.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Laittaisit vaan!
- Anonyymi00014
Laita sinä!👍
- Anonyymi00002
Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Minä ainakin olen kärsivällinen.
- Anonyymi00015
Monta vuotta ajattelit tuhlata tähän
- Anonyymi00003
En halua viestiä häiriköltä, emme tule koskaan olemaan missään tekemisissä!
- Anonyymi00004
No voi ei, tuossa ei ole mitään järkeä. Jätät vastaamatta ja sitten luovutat koska pelkäät.. oikeasti. 😁 ryhdistäydy nyt ja jos tunteita on vain antaa mennä, jos tärkeää ei luovuta. Tuo kertoo siitä että olet hölmö tai ei oikeita tunteita ole.
- Anonyymi00005
Onko se patti isokin ja missä. Laita kuva niin katotaan vastaanko
- Anonyymi00006
Voin vastata Jarkolle.
- Anonyymi00007
Ne solmut auotaan aivan täysin, ootapa vain.
- Anonyymi00020
En auo yhtäkään solmua stalkkeriin liittyen, koska minulla ei ole mitään tarvetta siihen!
- Anonyymi00008
Jos minulle laittaisit viestiä, niin kyllä vastaisin
- Anonyymi00009
Onks sulla vielä sähköposti käytössä sinne?
- Anonyymi00010
En kyllä muista että olisin jättänyt vastaamatta sulle. Voit laittaa viestiä ihan Wa:ssa.
- Anonyymi00018
miksi wc:ssä
- Anonyymi00011
🥺😳😞
- Anonyymi00013
Patti kuin jossain shakkipelissä, päähän voi tulla patti jos vaikka joku ötökkä pistää ja tulee naamaan patti, olin kerran sairaalassa kun inhottava patti piti poistaa.
- Anonyymi00016
Ei kannata laittaa viestejä, ellei tosi tärkeä ihminen kyseessä. Helpompaa kaikille.
- Anonyymi00022
Tällä hetkellä, eikä moneen vuoteen ole ollut ketään yhtään sellaista ihmistä joka olisi tuntunut minulle tärkeältä!
- Anonyymi00017
hiero rasvaa pattiinnnuun hyvä tulee
- Anonyymi00019
Noita sanoja olen odottanut sinulta kauan, koska en ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua sinuun!
- Anonyymi00021
Ihana kuulla ☺️
- Anonyymi00023
Noinhan niissä saattaa monesti käydä kerronko tarkemman syyn ei haluta näyttää toiselle kuinka riippuvainen tästä on miksi kaikki valta siirtyy suhteessakin sille josta ollaan riippuvaisia yksi syistä miksi pidän riippuvuutta sairautena mitä elämä siis on ainaista valta taistelua unohtuko yksi erittäin tärkeä seikka se jolla on kaikki valta on myös vastuu minimissäänkin omista tekemisistään si mitä käytetään esimerkkinä otetaan vaikka suomesta pääministeri sillä on ymmärtääkseni suurin valta suomessa nykysellään hän on vastuussa suomen kansan hyvinvoinnista tekemillään päätöksillä syytä kiinnittää erityishuomiota sanaan KANSA käsittää kai nykyään hieman päälle viisi ja puoli miljoonaa ihmistä vauvasta vaariin/mummoon oletteko osannu vaatia pääministeriltä tarpeeksi ammattitaitoa työnsä hoitamiseen mitä itse vaivautunu seuraamaan niin ette
- Anonyymi00024
En laita enää viestiä koska et vastannut minulle. Tämä on kyllä aivan totta.
- Anonyymi00026
Ongelma ratkaistu. Sinun ei kuulukkaan odottaa minulta enää vastausta. Samalla logiikalla, en vastannut koska jätit vastaamatta minulle. Helppoa.
- Anonyymi00025
Meseviesti? Vai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501995- 1541291
- 941183
- 721166
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1831059- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674