Patti tilanne...

Anonyymi-ap

Tuskin laitat enää viestiä, koska en vastannut sulle. Enkä mä enää laita, koska aikaa on mennyt ja jännitän että et vastaa mulle kun jätit vastaamatta aikoinaan mulle. Solmu ei enää aukene.

25

440

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laittaisit vaan!

• Anonyymi00014

Laita sinä!👍

• Anonyymi00002

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Minä ainakin olen kärsivällinen.

• Anonyymi00015

Monta vuotta ajattelit tuhlata tähän

• Anonyymi00003

En halua viestiä häiriköltä, emme tule koskaan olemaan missään tekemisissä!

• Anonyymi00004

No voi ei, tuossa ei ole mitään järkeä. Jätät vastaamatta ja sitten luovutat koska pelkäät.. oikeasti. 😁 ryhdistäydy nyt ja jos tunteita on vain antaa mennä, jos tärkeää ei luovuta. Tuo kertoo siitä että olet hölmö tai ei oikeita tunteita ole.

• Anonyymi00005

Onko se patti isokin ja missä. Laita kuva niin katotaan vastaanko

• Anonyymi00006

Voin vastata Jarkolle.

• Anonyymi00007

Ne solmut auotaan aivan täysin, ootapa vain.

• Anonyymi00020

En auo yhtäkään solmua stalkkeriin liittyen, koska minulla ei ole mitään tarvetta siihen!

• Anonyymi00008

Jos minulle laittaisit viestiä, niin kyllä vastaisin

• Anonyymi00009

Onks sulla vielä sähköposti käytössä sinne?

• Anonyymi00010

En kyllä muista että olisin jättänyt vastaamatta sulle. Voit laittaa viestiä ihan Wa:ssa.

• Anonyymi00018

miksi wc:ssä

• Anonyymi00011

🥺😳😞

• Anonyymi00013

Patti kuin jossain shakkipelissä, päähän voi tulla patti jos vaikka joku ötökkä pistää ja tulee naamaan patti, olin kerran sairaalassa kun inhottava patti piti poistaa.

• Anonyymi00016

Ei kannata laittaa viestejä, ellei tosi tärkeä ihminen kyseessä. Helpompaa kaikille.

• Anonyymi00022

Tällä hetkellä, eikä moneen vuoteen ole ollut ketään yhtään sellaista ihmistä joka olisi tuntunut minulle tärkeältä!

• Anonyymi00017

hiero rasvaa pattiinnnuun hyvä tulee

• Anonyymi00019

Noita sanoja olen odottanut sinulta kauan, koska en ole koskaan kokenut mitään tarvetta tutustua sinuun!

• Anonyymi00021

Ihana kuulla ☺️

• Anonyymi00023

Noinhan niissä saattaa monesti käydä kerronko tarkemman syyn ei haluta näyttää toiselle kuinka riippuvainen tästä on miksi kaikki valta siirtyy suhteessakin sille josta ollaan riippuvaisia yksi syistä miksi pidän riippuvuutta sairautena mitä elämä siis on ainaista valta taistelua unohtuko yksi erittäin tärkeä seikka se jolla on kaikki valta on myös vastuu minimissäänkin omista tekemisistään si mitä käytetään esimerkkinä otetaan vaikka suomesta pääministeri sillä on ymmärtääkseni suurin valta suomessa nykysellään hän on vastuussa suomen kansan hyvinvoinnista tekemillään päätöksillä syytä kiinnittää erityishuomiota sanaan KANSA käsittää kai nykyään hieman päälle viisi ja puoli miljoonaa ihmistä vauvasta vaariin/mummoon oletteko osannu vaatia pääministeriltä tarpeeksi ammattitaitoa työnsä hoitamiseen mitä itse vaivautunu seuraamaan niin ette

• Anonyymi00024

En laita enää viestiä koska et vastannut minulle. Tämä on kyllä aivan totta.

• Anonyymi00026

Ongelma ratkaistu. Sinun ei kuulukkaan odottaa minulta enää vastausta. Samalla logiikalla, en vastannut koska jätit vastaamatta minulle. Helppoa.

• Anonyymi00025

Meseviesti? Vai

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      450
      1995
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      154
      1291
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1183
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      72
      1166
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      183
      1059
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      793
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      54
      729
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe