melkein joka päivä, että sillä mitä tunnen mun sisällä ei ole mitään väliä, vaikka t i e d ä n, että se mitä se on, on aivan mielettömän arvokasta.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
💜
- Anonyymi00002
Niin on.
Miksi sä mies pidättelet tunteitasi? - Anonyymi00003
Ei saa valehdella 😠
- Anonyymi00010UUSI
Kunnioita itseäsi, koska itsesi kanssa joudut elämään kehdosta hautaan ja valheellinen elo ei tee hyvää henkiselle minällesi. Mitä paremmin pärjäät itsesi kanssa ilman valheita, henkinen minä kiittää lopulta kaikesta hyvästä, miten olet itseäsi kohdellut.
Luota, usko ja tee parhaasi itsellesi, älä kuitenkaan tule liian itsekkääksi. Huomioi muita hyvällä. Epäitsekkyys kaunistaa, kun kohtaat sellaisen, joka sitä osaa arvostaa. Myönteinen ajattelu on aina parempi vaihtoehto kuin kielteinen. Itse kriittisyys on hyvä piirre ihmisessä.
- Anonyymi00004
Mä en usko noin, mun sisuskalut on romurautaa ja rumia ajatuksia.
- Anonyymi00006UUSI
Romujen ja rumuuden seasta voi löytyä aarteita. Niistäkin voi tehdä jotain kaunista.
- Anonyymi00005UUSI
Hieno tuo kokemuksesi, mutta valehtelu...?
- Anonyymi00008UUSI
Sanoo rehellinen anonyymin palstan kautta kerrontoja runttaava ”ihminen”. T naiselta sivusta vaan kuule
- Anonyymi00007UUSI
Mikä järki tuossa on?!
T: Marika- Anonyymi00009UUSI
No niin kuka ”tuntee” guben sekundareinkarnaation marikan? Yksäri ja ja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511