Johannes 5:39-40
[39] Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; [40] ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
Johannes 6:63-64
[63] Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä. [64] Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.
Kiistättekö nämä sanat?
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Mikseivät arabialaiset yhdisty yhdeksi juutalaisten kanssa?
Mistä se mukamas johtuu ettei arabialaiset voi olla juutalaisten kanssa yksi?
Miksi islam opettaa Jeesuksesta mutta juutalaisuus vaikenee Hänestä?- Anonyymi00002
albakka on yleisintä näissä kultuureissa eikä ikuisuuden elämä
kuolema on näille iankaikkisuutta
- Anonyymi00003
Juutalaiset eivät usko Jeesukseen, muslimit pitävät profeettana. Te teitte siitä jumala
- Anonyymi00006
Valhe.
- Anonyymi00004
Miksi kristityt saarnavat ja kopiovat puoli raamattua joka kerta mutta Islamin aiheisilla sivuilla. . ETTEKÖ YMMÄRRÄ ETTEI MEITÄ KIINNOSTA IHMISTEN PALVOMINEN. TEIDÄN KÄYTÖS JO TEKEE TEISTÄ JA USKOSTANNE VASTENMIELINEN. Ette osa keskustella vaan haukkua, solvata ja tuomita muita. HÄVETKÄÄ
- Anonyymi00005
Muslimit paapovat herjaaja melutoosaa, joka herjaa kaikkia muita. Kuuntelevat herhaajaa päivin ja öin. Herjaajan tappokomentoa noudattaen kun tilanne on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791100
- 1061087
- 75540
- 47483
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8446Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441- 13440
- 43428
- 15406
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391