Johannes 5:39-40
[39] Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; [40] ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
Johannes 6:63-64
[63] Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä. [64] Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.
Kiistättekö nämä sanat?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Mikseivät arabialaiset yhdisty yhdeksi juutalaisten kanssa?
Mistä se mukamas johtuu ettei arabialaiset voi olla juutalaisten kanssa yksi?
Miksi islam opettaa Jeesuksesta mutta juutalaisuus vaikenee Hänestä?- Anonyymi00002
albakka on yleisintä näissä kultuureissa eikä ikuisuuden elämä
kuolema on näille iankaikkisuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501965- 1521269
- 941173
- 711153
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801028- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.52714- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674