Yli kolme vuotta ollu oikeistohallitus Vallassa ,olis ollu aikaa korjata vaikka mitä.Mutta suurin virhe on ollu saaha työläiset polvilleen.Missä se Ruotsin malli luuraa jota Sato en huusi monta vuotta.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Jos palkkatyö noin katkeroittaa, kannattaa ryhtyä yrittäjäksi. Siinä saa lakkoilla milloin vain tosin ilman palkkaa ja yleensä myös ilman lomaa.
- Anonyymi00003
Palkkaahan ei maksaisi kukaan, jos ilmaiseksi tehtäisiin. Tolkullinen palkkataso se on koitettava pitää. Talous pyörii pitkälti myös kuluttajalähtöisesti.
- Anonyymi00004
Orpo & knit häviää sodan.
- Anonyymi00005
Siihenkään ei voida mennä että vain yrittäjä pärjäisi työvoimaa hyväksikäyttämällä. Nykyhallitushan tällaista asetelmaa on ajanut. Ajaa vaan äkkiä kuluttajaluottamuksen romahdukseen ja lopulta kansan ostovoiman heikentymiseen pysyvästi. Hyvätuloiset jotka suunnilleen maksavat kaikki verot, niin eivät kuitenkaan kuluta ja sitä kautta maksa veroja niin paljon kuin rahvas välillisesti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siihenkään ei voida mennä että vain yrittäjä pärjäisi työvoimaa hyväksikäyttämällä. Nykyhallitushan tällaista asetelmaa on ajanut. Ajaa vaan äkkiä kuluttajaluottamuksen romahdukseen ja lopulta kansan ostovoiman heikentymiseen pysyvästi. Hyvätuloiset jotka suunnilleen maksavat kaikki verot, niin eivät kuitenkaan kuluta ja sitä kautta maksa veroja niin paljon kuin rahvas välillisesti.
Juuri näin. Kohtuullinen palkka kuuluu työntekijälle, mutta sekin syntyy vain, jos yrityksellä on ensin asiakkaita ja varaa maksaa se. Talous tarvitsee sekä kuluttajia että kannattavia yrityksiä pelkällä valittamisella ei synny kumpaakaan.
- Anonyymi00002
Persut nousee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398