Muistaako joku kyseisen hammaslääkärin?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kyllä muistaa ja oli aikansa parhaita hammaslääkäreitä. Varsinkin koululaisia otti ahkerasti vastaanottolleensa.
- Anonyymi00002
Oliko kunnalisella vai julkisella puolella?
- Anonyymi00003
Oili Simelius jätti pysyvän muistijäljen tiettyihin ikäluokkiin jurnuttaessaan Luostarinkadulla hihnavetoisella porallaan reikiä paikatessaan - jotkut saattavat nähdä vieläkin painajaisia. Kaikki amalgaamipaikat ovat pysyneet paikoillaan jo 60 vuotta. Jatkanevat kierrätykseen uudenvuoden tinana kun allekirjoittanut on tuhkattu. Pari kertaa nuoreen ja neitseelliseen nenääni jäi muisto Simeliuksen ennen vastaanottoa pitämästään kahvitauosta jonka yhteydessä hän tupakoi.Hajuaistini oli vielä siihen aikaan lähes yhtä tarkka kuin Uunolla näyteikkunan tuoksuja eritellessään.
- Anonyymi00004
Hammaslääkärinä aika ronski tapaus mutta muuten mukava ja hiljainen ihminen oli Oili.
- Anonyymi00005
En ole edes kuullut. Milloin oli Naantalissa?
- Anonyymi00006
Taisi olla jos oikein muistan niin 80 ja 90 luvulla.
- Anonyymi00007
Jos on koulunsa käynyt Naantalissa 80 ja 90-luvuilla niin ei ole voinut välttyä Simeliuksen vastaanotolta.
- Anonyymi00008
00003 kommentistani voi päätellä että kävin vastaanotolla 60-70 luvun taitteessa käydessäni Kuparivuoren kansakoulua.
- Anonyymi00009
Kyllä muistetaan
- Anonyymi00010
Oli kyllä oikeasti hyvä hammaslääkäri.
- Anonyymi00011
Simeliuksen toimet hammaslääkärinä eivät nykyaikana enää olisi mahdollisia. Kidutus on kielletty jo ihan laissa nykypäivänä ja koskee myös hammaslääkäreitä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Simeliuksen toimet hammaslääkärinä eivät nykyaikana enää olisi mahdollisia. Kidutus on kielletty jo ihan laissa nykypäivänä ja koskee myös hammaslääkäreitä.
Nykyaikana ei saa käyttää enää hihnavetoista poraa ja jos potilas haluaa puudutuksen niin silloin sellainen annetaan. Simeliuksen aikaan ei puudutusta saanut vaikka olisi halunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441