https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/278c8a95-b53f-49ad-b285-d837d6280daa
Poliisiasia
Mara kertoo tehneensä tapahtuneesta rikosilmoituksen. Asiaan vaikutti se, että paikalla oli kansanedustajaehdokas lapsiensa kanssa.
– En sano sitä, että saisi aikuisiakaan kohti sylkeä, mutta mielestäni siinä nyt menee joku raja, että ei osaa aikuinen ihminen itseään hillitä.
Maran mukaan kyseessä on ensimmäinen kerta, kun häntä kohti syljetään. Silti erilaista kiusaa on Joensuussa tehty hänen mukaansa aiemminkin. On piirrelty tussilla telttakankaisiin ja romahdutettu telttaa hänen päällensä, Mara kertoo.
– Tämä on jännää tämä politiikka tällä hetkellä, valtuutettu summaa.
Itä-Suomen poliisilaitoksella ei ollut vielä maanantaina aamupäivällä tietoa tapahtuman mukaisesta rikosilmoituksesta. Poliisin mukaan ilmoituksen kirjautuminen järjestelmään voi kuitenkin kestää useita päiviä, jos se on tehty sähköisesti.
Mara kertoo tehneensä rikosilmoituksen sähköisesti maanantaiaamuna.
Vaalit lähenee-voihan räkä
Anonyymi-ap
1
<50
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540