Pasaatissa kanta-suomalaiset nuoret ölisevät mamu-aksentilla. Mistä tällainen toiminta johtuu? Ma ei osaa enaa sppiikkaa suomee bro, ma vannon
Vastaukset 4
- Anonyymi00002
Jammer-laitteet vaikka estävät kerrostalon sisällä elektronisen laitteen toiminnan ja vaikka salakuuntelun/kameran toiminnan. Lähistöllä olevat salakamerat, kännykät, Wi-Fi yhteyden yms riippuen laitteesta.
- Anonyymi00005
Täällä vasemmalle kallellaan oleva moderaattori poistaa kaiken kritiikin liittyen maahanmuuton luomiin ongelmiin. Melkoinen mestari
- Anonyymi00006
Persujen multikulttuuri ,Sebastian Tynkkysen puoliso Alan da Silva on kotoisin Mosambikista.
Joakim Vigelius ja Andrea Bonetti Italiasta
Loppupeleissä ei persuja kiinnosta juurikaan mistä maasta ja minkävärinen jonkun persun puoliso on. Mieluimmin Afrikasta tai Thaimaasta- Anonyymi00007
Heidät on haluttu maahan ja joku muu kuin yhteiskunta kustantaa elämisen. Varmaan outoa tuollaiselle sosialistisaastalle joka elää muiden kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459